Reina Doppenberg

Telefonisch vind ik service minder

Jenny Reiz

Goede sneller service

Ellen Van Leeuwen

Snelle levering maar op vragen wordt niet gereageerd.

Reactie Crafts & Co:

Hallo Ellen,
bedankt voor je bericht, jammer dat je dit zo ervaren hebt.
Hallo Ellen,
bedankt voor je bericht, jammer dat je dit zo ervaren hebt.
Wij hebben namelijk jouw originele vraag van 23-11 binnen 24 uur beantwoord op 24-11, je vindt deze mail waarschijnlijk in jouw spamfolder.
Jouw mail van 30-11 is vanmorgen (4-12) beantwoord aangezien we helaas door de drukte van Black Friday wat achterlopen met reageren maar we komen overal zo snel mogelijk op terug en dit hebben we in beide gevallen op jouw vragen gedaan.
Mocht je verder nog vragen hebben, zien we je mail wel tegemoet en we raden aan je spamfolder dus ook in de gaten te houden voor reacties.
Groeten, Isabella - Crafts & Co

Enrico Spielmann

Müll, funktioniert nicht anständig 9 Gläser kann ich in den Müll schmeißen

Natacha Merceron

Ce que vous proposez est très intéressant mais il faudrait peut-être revoir la société qui livre les commandes

Silvia

Goede service Crafts & Co blikje gekocht bij Action er miste een onderdeel. In de beschrijving staat emailadres van Crafts & Co, kreeg snel bericht dat het nagestuurd wordt. Complimenten. En leuke... Goede service Crafts & Co blikje gekocht bij Action er miste een onderdeel. In de beschrijving staat emailadres van Crafts & Co, kreeg snel bericht dat het nagestuurd wordt. Complimenten. En leuke artikelen ook.

Nicky Moeys

Ik ben mijn bestelling keurig op tijd ontvangen. Prima in orde.

Thea Cloot

Super snelle levering.