Trijn Petter

Goede en snelle bezorging

Rein Staijen

Snelle levering en prachtig product. Ze komen hun afspraken na en de communicatie is goed.

Ria

Snelle en correcte levering.

Anouk

Snelle service.

Bas

Goede support, fijn product

Liz Hill

Keep me calm while dealing with cancer

Alie Gijlers

Wordt snel geleverd!

SnmS

Ik heb een tijdje terug materialen besteld voor wire-art. Na enkele dagen nog niks vernomen te hebben, heb ik een email gestuurd met de vraag hoe het met mijn bestelling staat. Na ruim een week... Ik heb een tijdje terug materialen besteld voor wire-art. Na enkele dagen nog niks vernomen te hebben, heb ik een email gestuurd met de vraag hoe het met mijn bestelling staat. Na ruim een week kreeg in een reactie. Het bleek dat een (of meerdere?) product niet voorradig was en dat er door een systeemfout geen melding daarover was gegeven. Er werd mij tevens verteld dat ze mijn volledige bestelling hadden geannuleerd en dat het geld zou worden teruggestort. Dit is ook gebeurd.
Toch ben ik niet tevreden over de manier waarop gecommuniceerd is. Was er maar een product niet voorradig of alles? Want anders had ik de rest van de bestelling wel willen ontvangen. Zijn de producten binnenkort weer op voorraad? Anders had ik best willen wachten. Als ik niet zelf contact had gezocht over mijn bestelling, was er dan aan het licht gekomen dat er iets mis was gegaan? Dus van mij hadden jullie een betere beoordeling kunnen krijgen als er ook beter en vlotter gecommuniceerd zou worden.

Jose Wiggen

Bestelling prima afgehandeld

Christine

Snelle levering in stevige dois