Carola Ekama

Supersnelle levering!

Chantal Veldkamp

Top!!

Frans Lucas

Dit bedrijf beveel ik aan. Niet alleen vanwege de mooie produkten maar meer nog voor de geweldig vriendelijke en hulpvaardige klantenservice. Geen gedoe: ze doen gewoon (en snel) wat ze beloven.... Dit bedrijf beveel ik aan. Niet alleen vanwege de mooie produkten maar meer nog voor de geweldig vriendelijke en hulpvaardige klantenservice. Geen gedoe: ze doen gewoon (en snel) wat ze beloven. Iets waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!!!

J.P. Hovestadt

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Marcelle Rozeboom

Snel met leveren!

Wieny Knol

Snelle levering en mooi product

Meike Visser

Super nette website! Had een miniatuur huisje gekocht heel erg blij mee. En het was echt verrassend dat er ook nog een setje tools bij zat ( lijm, schaartje pincet etc)

Lidia

Op zich tevreden maar was kleiner dan verwacht jammer genoeg!

Reactie Crafts & Co:

Hey Lidia, bedankt voor je feedback. Dit nemen we zeker serieus en nemen we mee in onze productverbeteringen. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. We hopen dat je alsnog... Hey Lidia, bedankt voor je feedback. Dit nemen we zeker serieus en nemen we mee in onze productverbeteringen. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. We hopen dat je alsnog plezier beleeft van je aankoop. Mochten we je ergens mee kunnen helpen kun je ons altijd mailen via; customerservice@craftsandco.eu. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je een fijne dag toe. - Met vriendelijke groet, Team Crafts&Co