9.7/10

Aangename website duidelijk zakelijk ,en met elke valuta kunnen betalen.

Prima website product

Kennissen

Ruud klaver

Uitstekende service. Betrouwbaar.

Shirley

Wij zijn heel erg tevreden over de industriele tafel wat wij hebben gekocht. Tevreden over de afspraak en de super snelle levering. Wij kunnen alleen zeggen top en zullen jullie zeker verder...

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

De super snelle levering. Wie wil er nou weken wachten. En natuurlijk een hele goeie prijs voor de tafel

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen wat maar een tafel wil kopen. En natuurlijk onze mooie tafel komt bewonderen top .

oldenbroek

Gewoon goed

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

gratis levering goede prijs en het gemak

iedereen

Remco

Overzichtelijke website, met snelle reactie op chat en mail. Levering verliep goed kregen de avond van te voren een track en trace. Kwaliteit van de picknicktafel is goed.

Geert

Mijn ervaring met jullie is uitstekend. Op woensdag besteld en donderdagmorgen stond de vrachtwagen al voor de deur. Ik geef een 9 voor de vlotte service

Snel

Duidelijke website, met fijne verkoopondersteuning via de live chat. Snelle levering. Tevreden over onze nieuwe parasol.

Heidi

Wij hebben zeer goede ervaringen met Countrywood. Mijn ouders hebben een kloostertafel bij Countrywood besteld en waren ontzettend tevreden. Vervolgens hebben ook wij een bestelling geplaatst, en...

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat mijn ouders al een positieve ervaring met Countrywood hadden

Jan

Heel positief . op tijd geleverd . past perfect . mooie afwerking.

Marc

Snelle bezorging en mooie kwaliteit