9.7/10

Eva ter Heijne

Zweefparasol besteld. Snelle levering zoals beloofd en de parasol kwam helemaal overeen met de foto's op de webshop. Mooie grote parasol waardoor je goed in de schaduw kunt zitten met een aantal... Zweefparasol besteld. Snelle levering zoals beloofd en de parasol kwam helemaal overeen met de foto's op de webshop. Mooie grote parasol waardoor je goed in de schaduw kunt zitten met een aantal mensen. De kruisvoet moest wel wat worden verzwaard maar dat werd al aangegeven op de webshop. Kortom erg blij met de aankoop.

Voldoende voorraad
Mooie producten

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan mensen die opzoek zijn naar tuinmeubelen.

Prima contact gehad.
Zeer snelle reactie op een mail.
Levering zeer snel gedaan.
Afhandeling van de (vraag)klacht 100 procent tevreden.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Dit was het beste en voordeligste wat ik nodig had.

G.

Via de chat met een medewerker gesproken wij hadden veel vragen.
Via de chat met een medewerker gesproken wij hadden veel vragen.
Er is echt de tijd voor ons genomen ook al was het 22u 's avonds. Uiteindelijk hebben wij 3 hardhouten picknicktafels besteld voor bij onze vereniging. Er is ons goed uitgelegd wat het verschil was tussen de verschillende varianten en welke het beste was voor bij ons. Vandaag geleverd gekregen en we hebben ze zojuist gemonteerd. Dit was eenvoudig zoals op de site en chat aangegeven.

Een super fijne ervaring, bedankt Countrywood!

Simone

De parasol is een aanwinst in onze tuin. Grote complimenten voor de zeer klantvriendelijke bezorging.
Parasol

Faizhel

Hele mooie tafel. Snelle levering, goed en direct contact. Wij zijn zeer tevreden.

Mevrouw de Ruiter

Mijn ervaring in het algemeen positief. Ondanks de onduidelijkheid over de dag van levering, tevreden met de parasol!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

De prijs van de parasol was aantrekkelijk! De levering was eerst onduidelijk. Echter, op de dag van mijn contact met de klantenservice stonden ze binnen twee uur op de stoep. Toeval of... De prijs van de parasol was aantrekkelijk! De levering was eerst onduidelijk. Echter, op de dag van mijn contact met de klantenservice stonden ze binnen twee uur op de stoep. Toeval of topservice?......het maakt ons niet uit! Wij zijn superblij met de parasol!

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Vrienden familie kennissen buren en zelfs onze klanten!

Op plezierige wijze goed advies voor aankoop van een zwevende parasol gekregen, hierdoor hebben wij de juiste keuze gemaakt. Bedankt Countrywood

Bianca uit Heerenveen

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Countrywood uit Delden. Gisteren morgen 12 picknicktafels besteld voor bij ons op het bedrijf. Vanmorgen vroeg stond de transporteur al voor de deur.... Wij zijn heel erg tevreden over de service van Countrywood uit Delden. Gisteren morgen 12 picknicktafels besteld voor bij ons op het bedrijf. Vanmorgen vroeg stond de transporteur al voor de deur. Extreem snelle levering en ook nog eens gratis. Absoluute aanrader!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis verzending en super snel

Goede snelle levering

Gratis levering en snel

Familie vrienden

FW Bos

Hadden een afspraak bij de firma om het product te bekijken,
vriendelijk geholpen ,online en telefonische ook prima ,
maar helaas konden wij het niet meenemen , maar wel meteen thuis...
Hadden een afspraak bij de firma om het product te bekijken,
vriendelijk geholpen ,online en telefonische ook prima ,
maar helaas konden wij het niet meenemen , maar wel meteen thuis besteld.

Familie en kennissen