9.7/10

Alles verliep heel goed.
Snelle correcte reactie op mijn e-mails en de kwaliteit is goed

Tijdens de feestdagen onze nieuwe kloostertafel met matrixpoot besteld. Op vragen werd snel geantwoord ook op 1e kerstdag. Goede klantenservice dus. Vorige week onze tafel mogen ontvangen wij zijn... Tijdens de feestdagen onze nieuwe kloostertafel met matrixpoot besteld. Op vragen werd snel geantwoord ook op 1e kerstdag. Goede klantenservice dus. Vorige week onze tafel mogen ontvangen wij zijn zeer tevreden. We gaan jullie ook aanraden in onze omgeving.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mooie tafel voor een mooie prijs ;)

Roxana

Super goed en snel contact. Met blackfriday besteld en op 21 dec bezorgd . Heb er ook een bankje bij laten maken. Super blij mee

Iedereen

Mijn ervaring met Countrywood is goed. Ze hadden beloofd om nog net voor de feestdagen te leveren en dit zijn ze nagekomen. Wij hebben fijne feestdagen beleefd aan onze nieuwe tafel. Bedankt!

OPLICHTERS
Heb 3 maanden geleden een tafel gekocht die nu al begint te wijken maar ook in de balken zelf begint te SCHEUREN/BREKEN
Als je daar dan over mailt,want bellen kan niet!? en...
OPLICHTERS
Als je daar dan over mailt,want bellen kan niet!? en na paar dagen word teruggebeld word er gelijk gezegd dat het te WARM??? is in mijn huis.Als ik dan zeg dat dat niet de reden van scheuren kan zijn,want ik ben veel weg dus mijn kachel staat op 19 graden,wat een normale huiskamer temperatuur is, dan word er gezegd ohhhh maar dan is het de LUCHTVOCHTIGHEID die niet goed is???? En lees maar in de voorwaarden daar is geen garantie op!!!Door de telefoon weten ze dus al te bepalen wat er is en zoeken meteen een excuus om geen garantie te geven!!!
Ik weet dat het klopt dat hout gaat werken door veschillende temperaturen,want ik heb namelijk een hele mooie oude kasteelhouten vloer in mijn huis liggen,waarvan geen een balk is gaan scheuren!!?? Het is duidelijk,,,,GARANTIE TOT OM DE HOEK!!!

omdat ze adverteren met o.a OUDE!!!! houten stijgerdelen ,
maar die niet gebruiken voor wat jij besteld.
en dus gewoon jong goedkoop hout gebruiken.
waardoor je al snel problemen...
omdat ze adverteren met o.a OUDE!!!! houten stijgerdelen ,
maar die niet gebruiken voor wat jij besteld.
en dus gewoon jong goedkoop hout gebruiken.
waardoor je al snel problemen krijgt en niet worden opgelost!!!

niemand

Reactie Countrywood Trading:

Beste Yvonne, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Na ontvangst van je klacht hebben we direct telefonisch contact met je proberen op te nemen. Na meerdere... Beste Yvonne, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Na ontvangst van je klacht hebben we direct telefonisch contact met je proberen op te nemen. Na meerdere keren gebeld te hebben kregen we gehoor. In dit gesprek hebben we je proberen uit te leggen dat de werking van hout te maken heeft met de luchtvochtigheid in huis. Helaas liet je mijn collega niet uitpraten en heb je het gesprek beëindigd. Onderstaand zal ik je nogmaals uitleggen waarom je tafel is gaan werken. Hout is een natuurproduct en kan gaan krimpen en uitzetten. Dit heeft te maken met de luchtvochtigheid. Hoe vochtiger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaan uitzetten (zwellen). Hoe droger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaat krimpen (scheuren). Deze werking van hout kan je zelf minimaliseren door ervoor te zorgen dat je de luchtvochtigheid op peil houdt. De luchtvochtigheid in huis moet altijd tussen de 45 en 65% zijn. Je gaf aan dat je veel in het buitenland bent. Dit kan ervoor zorgen dat de luchtvochtigheid in huis te laag is doordat er onvoldoende gelucht wordt. Verder geef je aan dat wij met oude houten steigerdelen adverteren. Wij maken geen gebruik van oude houten steigerdelen en adverteren hier ook niet mee. Het hout wat wij gebruiken voor onze industriële kloostertafels is vurenhout en onze meubelmakers geven de planken een ‘verouderde look’. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Voor het eerst een tafel online gekocht. Maar ben vooral erg tevreden over de service en levering van Countrywood. De tafel komt in werkelijkheid overeen met de afbeeldingen op de site. Goed contact... Voor het eerst een tafel online gekocht. Maar ben vooral erg tevreden over de service en levering van Countrywood. De tafel komt in werkelijkheid overeen met de afbeeldingen op de site. Goed contact met de klantenservice, snelle levering en de tafel is simpel te monteren. Kortom, de volledige 5 sterren voor Coutrywood.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goed aanbod tafels + gratis & snelle levering.

Familie, vrienden & Kennissen

B. Roosen

Ik heb afgelopen maand een eiken tafel met matrixpoot besteld bij Countrywood. Aangezien ik net over de grens in Duitsland woon werd hier niet standaard geleverd.

Nadat ik contact had...

Nadat ik contact had gezocht via de LiveChat gaf de medewerker al direct aan dat het mogelijk was om te leveren en dat dit ongeveer een week zou gaan duren.

Na 5 dagen werd de tafel al keurig aan mijn voordeur afgeleverd en hebben de vriendelijke medewerkers mij geholpen hem om de juiste plek neer te zetten.

Al met al een top service met echt een hoge kwaliteit aan tafels voor een schappelijke prijs!

voordelige producten

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

al mijn vrienden, collega's en familie

Nanna

Levering volgens afspraak. Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het me uitkwam dat ze langskomen en de chauffeur was er op het afgesproken tijdstip. De tafel is heel mooi, mooi blad, goede kleur,... Levering volgens afspraak. Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het me uitkwam dat ze langskomen en de chauffeur was er op het afgesproken tijdstip. De tafel is heel mooi, mooi blad, goede kleur, netjes afgewerkt. Het enige dat ik jammer vind is dat de hoogte van de tafel 1 cm hoger is dan aangegeven is op de site (maar ik begrijp dat het handwerk is).

R. Keizer

Vond het eerst wel spannend om een tafel via internet te kopen, maar bij Countrywood is dat geen enkel probleem. De communicatie via de mail verloopt erg prettig. De levering was zoals afgesproken... Vond het eerst wel spannend om een tafel via internet te kopen, maar bij Countrywood is dat geen enkel probleem. De communicatie via de mail verloopt erg prettig. De levering was zoals afgesproken gegaan. En we hebben er een mooie tafel in huis bij!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mijn man had via marktplaats dit bedrijf gevonden, en een leuke tafel ontdekt voor een mooie prijs

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die in ons huis komt en zegt: wauw wat een mooie tafel, waar heb je die vandaan?

Tevreden over de geleverde eiken boomstamtafel goede kwaliteit voor een mooie prijs