Kwaliteit

Pien

Een enorm prettige ervaring met Countrywood. Door de uitgebreide product informatie wist ik direct alle product details en kenmerken. Het bestelproces is laagdrempelig en snel.

Opvallende sterken punten

Makkelijk en informatieve site. Wat ik enorm belangrijk vind is dat ik heel snel antwoord kreeg op mijn vraag over de levertijd van mijn product.

Kimberly Vandeput

Zeer prettig en professioneel. Altijd snel in reply

Communicatie & kwaliteit

Amanda

Fijn snelle levering ook!!!

Scherpe prijzen!!

Linda Gade

Snelle levering, mooie tafel superblij me!

De klusserij

Super fijne communicatie snelle levering en prachtige producten

Communicatie

Gerard

Zeer goed

Opvallende sterken punten

Defect onderdeel werd zeer snel vervangen.
De hardhouten picknicktafel is van een zeer goede kwaliteit en de onderdelen pasten goed.

Remco de Wit

Prettig geholpen,snel en accuraat geleverd en een klantvriendelijk behandeld.
Prettig geholpen,snel en accuraat geleverd en een klantvriendelijk behandeld.
Ook het overleg met de transporteur verliep prima en de spullen werden keurig op tijd en op de juiste plaats afgeleverd,de chauffeur belde netjes een half uur voor de levering,erg prettig allemaal.

Attent en klantvriendelijk.

Chantal

Niet tevreden, de maten van de Containerberging Triple Geïmpregneerd Vuren stonden niet juist vermeld op de website waardoor de containers er niet in pasten. Heb de berging zelf moeten aanpassen... Niet tevreden, de maten van de Containerberging Triple Geïmpregneerd Vuren stonden niet juist vermeld op de website waardoor de containers er niet in pasten. Heb de berging zelf moeten aanpassen zodat ze wel pasten. Voor deze prijs had ik toch echt wel meer verwacht, geen aanrader dus.

Levertijd

Boukje

Zeer tevreden over Countrywood! Snelle levering, gekochte product voldoet zeer aan de verwachting.

Duidelijke productinformatie

JP

Zeer goede service: na een problem met de pedal van de parasol. Kapot onderdeel is snel vervangen via de klantenservice

Goede klantenservice