C.

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik twijfelde erg tussen de kleur En afmeting dus heb Countrywood meerdere keren gebeld en dat was geen probleem erg vriendelijk allemaal. Mijn tafel is... Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik twijfelde erg tussen de kleur En afmeting dus heb Countrywood meerdere keren gebeld en dat was geen probleem erg vriendelijk allemaal. Mijn tafel is inmiddels geleverd en ik ben heel erg blij

Vriendelijk!!

Vriendelijke en goed bereikbaar

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Vrienden en familie en collegas

Roel

Top, zeker aan te bevelen. Besteld via de website en zeer tevreden over de levering en mijn nieuwe eiken boomstamtafel met kruispoten.

Opvallende sterken punten

Gratis levering van de boomstamtafel en goede prijskwaliteit

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis levering van de boomstamtafel ook in België

Allemaal

geen een ...

Beste Roel,
Bedankt voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel plezier met de fantastische boomstamtafel. Fijne feestdagen alvast.

Daphne

Na het bestellen van mijn kloostertafel verschillende mailtjes gekregen met informatie zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Ook werd er nog even op gewezen dat het verstandig is om... Na het bestellen van mijn kloostertafel verschillende mailtjes gekregen met informatie zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Ook werd er nog even op gewezen dat het verstandig is om onderhoudsolie aan te schaffen. Deze heb ik dan ook bij de tafel aangeschaft. Op de dag van bezorging netjes optijd en erg vriendelijke bezorgers van de transportfirma. De tafel is een plaatje. Ik heb een positieve ervaring met Countrywood.

Opvallende sterken punten

Mooie producten goede prijs vriendelijk snelle levering

Mooie tafel

Iedereen

Beste Daphne,
Beste Daphne,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met ons bedrijf. Ik wens je heel veel plezier met de kloostertafel. Alvast fijne feestdagen gewenst met aan deze geweldige kloostertafel.

gerrit

Wij hebben een industriële kloostertafel met 3d poot aangekocht bij deze webshop de tafel ziet er prachtig uit en hetzelfde als op het plaatje zeer klantkundig ter woord gestaan dankuwel

Alles

Prijs

Allen

echt niks hoor! super ga zo door

Beste Gerrit,
Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met ons bedrijf. Veel plezier gewenst met jullie kloostertafel.
Vriendelijke groet,

Pieter

Top service. Echt super. Wij hadden met spoed een boomstamtafel nodig, en deze hebben wij gistermiddag besteld en deze werd tot onze verbazing vanmorgen al geleverd door de transporteur van... Top service. Echt super. Wij hadden met spoed een boomstamtafel nodig, en deze hebben wij gistermiddag besteld en deze werd tot onze verbazing vanmorgen al geleverd door de transporteur van Countrywood. De tafel is echt prachtig. Wij hebben gekozen voor een 3 meter lange boomstamtafel in de kleur midden-bruin. Foto komt overheen met de tafel in het echt. Wij hebben deze tafels via Facebook gezien en zijn echt super blij. Ik schrijf nooit reviews maar de ervaring met Countrywood was zo prettig en vlekkeloos dat ik dit toch wil delen

Snelle levering van onze droomtafel

Snelle levering van onze droomtafel

iedereen!!!!!

Hi Pieter,
Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Countrywood en onze service. Heel veel plezier gewenst.
Met...
Hi Pieter,

Floortje

Heel klantvriendelijk. Duidelijke communicatie via WhatsApp. Ook 's avonds laat gewoon een reactie, zo hoort het!

Communicatie

Communicatie zeer correct

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die het wil weten

geen hoor

Hi Floortje,
Dank voor deze positieve review. Prettig om te horen dat je tevreden bent over ons bedrijf. Heel veel plezier gewenst met je aankoop.
Annemijn van...
Hi Floortje,

Elisa

Zeer correct te woord gestaan en prima advies gekregen betreft de aankoop van onze nieuwe boomstamtafel

Ga zo door!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat zij de tafel hadden die wij zochten voor de mooiste prijs en gewoon heel vriendelijk waren

Iedereen!

Werkelijk niets...

Hi Elisa,
Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Countrywood en onze service. Heel veel plezier gewenst.

Frans

Goede kwaliteit boomstamblad met matrixpoot. Stipte levering.

gewoon zoals het hoort

Snel in huis

allen

Frans,
Dank voor de positieve review. Ik wens je veel plezier met je nieuwe boomstamtafel.
Dave

Leon

Picknicktafel besteld (juli 2020). Op moment van levering telefoontje van Countrywood dat de tafel niet meer kon worden geleverd (aug). Vervangende tafel besproken. Countrywood kwam daarna meerdere... Picknicktafel besteld (juli 2020). Op moment van levering telefoontje van Countrywood dat de tafel niet meer kon worden geleverd (aug). Vervangende tafel besproken. Countrywood kwam daarna meerdere keren terug op afspraken en toezeggingen. Tafel na heel lang wachten geleverd (december!). Verkeerde model en beschadigd...Wij kopen nooit meer bij Countrywood!

Goede vraag

Goede vraag

Niemand

Beste Leon,
Beste Leon,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wegens de huidige maatschappelijke situatie hebben wij afgelopen zomer te maken gehad met leveringsproblemen vanuit Azië. Zoals je hopelijk wel zult begrijpen hebben wij hier op geen enkele wijze invloed op. Diverse containers zijn pas maanden later bij ons binnengekomen. Dit is duidelijk naar jullie gecommuniceerd. Verder hebben wij te allen tijde de mogelijkheid gegeven om een alternatief te leveren of om de volledige order te annuleren. In dat geval zouden wij zoals besproken het geld dezelfde dag nog crediteren. Jullie hebben er zelf voor gekozen om te wachten tot de containers met hardhouten picknicktafels weer bij ons binnen zouden komen. Dat met de kennis dat de leverdatum nog steeds erg onzeker zal zijn. Mocht het zo zijn dat jullie inderdaad de verkeerde picknicktafel hebben ontvangen dan wil ik je verzoeken om dit te melden bij onze service afdeling, zij zijn hier namelijk niet van op de hoogte gesteld. Zij komen dan graag samen met je tot een oplossing.

André

Uitstekende service. Reageren direct op vragen en levering op de door ons aangegeven datum. Wij zijn tevreden over onze boomstamtafel van eikenhout. Plaatje komt overheen met de werkelijkheid. Wij... Uitstekende service. Reageren direct op vragen en levering op de door ons aangegeven datum. Wij zijn tevreden over onze boomstamtafel van eikenhout. Plaatje komt overheen met de werkelijkheid. Wij zullen Countrywood aanraden aan vrienden en familie.

Opvallende sterken punten

Snelle bezorging op een datum naar keuze. Prijs/kwaliteit

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis bezorgen en snel thuis

Iedereen!!

Beste André,
Bedankt voor je positieve review! Heel veel plezier gewenst met jullie prachtige boomstamtafel.