Kwaliteit

Petra

Wat een mooie tafel, en zo snel in huis! Top geregeld.
In plaats van onderhoudsolie is de tafel onderhoudsvrij afgewerkt, geweldig!

Opvallende sterken punten

Mooie tafel, voor nette prijs

Martijn van Winden

Hout besteld via de site.

Via mail snelle reactie

Willem & Ellen Luft uit Rijswijk

Erg fijn, Is geïnteresseerd, Denkt mee

Opvallende sterken punten

Snelle antwoorden, erg vriendelijk, bereid om mee te denken..

Hennie Veenstra

Erg goed

Opvallende sterken punten

Als iets niet goed is stellen ze alles in het werk om het probleem op te lossen.

Aysel

Ik was op zoek naar een houten salon- en eettafel en vond deze op de site van Countrywood. Annemijn was zo attent en vriendelijk, ze stelde mij gerust en ik plaatste de bestelling.

Opvallende sterken punten

Je krijgt direct een antwoord via mail op al je vragen.

Anita

Een ontzettend goede service, je ontvangt binnen 5 minuten antwoord op je vragen per mail van Annemijn.
De bezorging op locatie was prima geregeld, een half uur van te voren heeft de transporteur gebeld dat ze in de buurt waren
Het product ziet er prima uit.

Opvallende sterken punten

De klantvriendelijkheid en snelle reacties per mail

Hi Anita,
Bedankt voor je positieve review. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de kwaliteit van de geleverde tuinkast. Heel veel plezier ermee!
Met vriendelijke...
Hi Anita,

Rene Preenen

Snelle levering, parasol voldoet geheel aan verwachting

Snelle levering. Mail als nazorg

Hi Rene,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de door onze geleverde Countrywood zweefparasol. Ik wens je veel plezier en zon toe!
Met...
Hi Rene,
Met vriendelijk groet,

Marion

We hebben een super mooie zwarte ovale tafel van 2,80 m mogen ontvangen! Het contact met countywood verloopt goed en snel! Je kan met al je vragen terecht! En krijgt snel antwoord! Er ging even wat... We hebben een super mooie zwarte ovale tafel van 2,80 m mogen ontvangen! Het contact met countywood verloopt goed en snel! Je kan met al je vragen terecht! En krijgt snel antwoord! Er ging even wat mis met de kleur die we hadden besteld maar dit is snel opgelost! Wij zijn erg tevreden over de tafel en de service!

Snelle levering!

Reactie Countrywood:

Hi Marion, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Door extreme drukte hadden we inderdaad de verkeerde kleur klaarstaan, maar gelukkig kwamen we hier net... Hi Marion, Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Door extreme drukte hadden we inderdaad de verkeerde kleur klaarstaan, maar gelukkig kwamen we hier net op tijd achter. Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier met jullie prachtige eettafel van Countrywood.

Yfke

Mooie ovale tafel besteld bij Countrywood op aanraden van een vriendin. Direct goed geholpen :)

Opvallende sterken punten

Duidelijke informatie, snel proces en vriendelijke medewerkers.

Pien

Een enorm prettige ervaring met Countrywood. Door de uitgebreide product informatie wist ik direct alle product details en kenmerken. Het bestelproces is laagdrempelig en snel.

Opvallende sterken punten

Makkelijk en informatieve site. Wat ik enorm belangrijk vind is dat ik heel snel antwoord kreeg op mijn vraag over de levertijd van mijn product.