9.7/10

Goede service, komen afspraken na.
Industriele kloostertafel speciaal op maat laten maken met een bijpassende salontafel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Kloostertafel kon speciaal op maat gemaakt worden met een bijpassende salontafel

Rick

Zeer tevreden! Snelle levering en groot aanbod. Wij hebben een eiken boomstamtafel besteld als vergadertafel bij ons op de zaak en een picknicktafel voor buiten.

Alles verliep heel goed.
Snelle correcte reactie op mijn e-mails en de kwaliteit is goed

Tijdens de feestdagen onze nieuwe kloostertafel met matrixpoot besteld. Op vragen werd snel geantwoord ook op 1e kerstdag. Goede klantenservice dus. Vorige week onze tafel mogen ontvangen wij zijn...

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mooie tafel voor een mooie prijs ;)

Roxana

Super goed en snel contact. Met blackfriday besteld en op 21 dec bezorgd . Heb er ook een bankje bij laten maken. Super blij mee

Iedereen

Mijn ervaring met Countrywood is goed. Ze hadden beloofd om nog net voor de feestdagen te leveren en dit zijn ze nagekomen. Wij hebben fijne feestdagen beleefd aan onze nieuwe tafel. Bedankt!

OPLICHTERS
Heb 3 maanden geleden een tafel gekocht die nu al begint te wijken maar ook in de balken zelf begint te SCHEUREN/BREKEN
Als je daar dan over mailt,want bellen kan niet!? en...

omdat ze adverteren met o.a OUDE!!!! houten stijgerdelen ,
maar die niet gebruiken voor wat jij besteld.
en dus gewoon jong goedkoop hout gebruiken.
waardoor je al snel problemen krijgt en niet worden opgelost!!!

niemand

Reactie Countrywood Trading:

Beste Yvonne,

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Na ontvangst van je klacht hebben we direct telefonisch contact met je proberen op te nemen. Na meerdere keren gebeld te hebben kregen we gehoor. In dit gesprek hebben we je proberen uit te leggen dat de werking van hout te maken heeft met de luchtvochtigheid in huis. Helaas liet je mijn collega niet uitpraten en heb je het gesprek beëindigd. Onderstaand zal ik je nogmaals uitleggen waarom je tafel is gaan werken.

Hout is een natuurproduct en kan gaan krimpen en uitzetten. Dit heeft te maken met de luchtvochtigheid. Hoe vochtiger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaan uitzetten (zwellen). Hoe droger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaat krimpen (scheuren). Deze werking van hout kan je zelf minimaliseren door ervoor te zorgen dat je de luchtvochtigheid op peil houdt. De luchtvochtigheid in huis moet altijd tussen de 45 en 65% zijn.

Je gaf aan dat je veel in het buitenland bent. Dit kan ervoor zorgen dat de luchtvochtigheid in huis te laag is doordat er onvoldoende gelucht wordt.

Verder geef je aan dat wij met oude houten steigerdelen adverteren. Wij maken geen gebruik van oude houten steigerdelen en adverteren hier ook niet mee.
Het hout wat wij gebruiken voor onze industriële kloostertafels is vurenhout en onze meubelmakers geven de planken een ‘verouderde look’.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Voor het eerst een tafel online gekocht. Maar ben vooral erg tevreden over de service en levering van Countrywood. De tafel komt in werkelijkheid overeen met de afbeeldingen op de site. Goed contact...

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goed aanbod tafels + gratis & snelle levering.

Familie, vrienden & Kennissen

B. Roosen

Ik heb afgelopen maand een eiken tafel met matrixpoot besteld bij Countrywood. Aangezien ik net over de grens in Duitsland woon werd hier niet standaard geleverd.

Nadat ik contact had...

voordelige producten

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

al mijn vrienden, collega's en familie

Nanna

Levering volgens afspraak. Ik kreeg netjes een mailtje wanneer het me uitkwam dat ze langskomen en de chauffeur was er op het afgesproken tijdstip. De tafel is heel mooi, mooi blad, goede kleur,...