9.7/10

Jan

Mooie Madison zweefparasol ontvangen wel duur maar kregen er een gratis hoes bij en de levering was heel snel volgende dag al thuis

Tevreden met onze nieuwe zweefparasol Curacao

Herbert Vreeman

Zaterdag 13-04-2019 Mango houten tafel met stalen kruispoot tafel gekocht, werd de zelfde dag geleverd, fantastische tafel en service !

Service

Vanraes Evelin

Heel tevreden over de volledige lijn !
Perfecte service en via de chat steeds heel snel een antwoord op al je vragen . Zeer zeker een aanrader !

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Heel goede service en snelle en correcte leveringen .

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die het horen wil

Online in de webshop van Countrywood een houten tafel met matrixpoot besteld.
Online in de webshop van Countrywood een houten tafel met matrixpoot besteld.
Tijdens het afrekenen zelf onze gewenste leverdatum gekozen. We zijn goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.
Van te voren nog een track en trace ontvangen. De tafel is van goede kwaliteit en representatief voor de afbeelding

Kortom: professioneel bedrijf waar je gerust zaken mee kunt doen

Tevreden over het geleverde product

Justus

Prachtige kloostertafel ontvangen met 3d poot

Snelle en correcte afhandeling van onze bestelling

Goede service, komen afspraken na.
Industriele kloostertafel speciaal op maat laten maken met een bijpassende salontafel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Kloostertafel kon speciaal op maat gemaakt worden met een bijpassende salontafel

Rick

Zeer tevreden! Snelle levering en groot aanbod. Wij hebben een eiken boomstamtafel besteld als vergadertafel bij ons op de zaak en een picknicktafel voor buiten.