Elly leten

Een zeer goede service ,en correcte levering zeker een aanrader

Correct

Prijs kwaliteit

Kennissen

Monique de Vos

Top bedrijf! Goede service, mooie spullen..

Opvallende sterken punten

Meteen reactie terug als je een mail stuurt, heel klantvriendelijk

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat ik een mooie tafel gezien had

V

Super service en heel klantvriendelijk. Wij zijn heel erg tevreden.

Overzichtelijk website

Prachtige producten!

Miranda

Goed en betrouwbaar bedrijf

Snelle klantvriendelijke reacties

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Klantvriendelijkheid is top, na veel mail verkeer, met hele snelle reacties, zelfs 'savonds, een hele mooie tafel gekocht, zeer snelle levering. We zijn er heel blij mee.

Sylvie

Prachtige tafel. Snelle levering. Heel veel mailcontact gehad met vragen en we kregen altijd heel snel reactie. Heel vriendelijke mensen.

Opvallende sterken punten

Snelle reactie via mail en heel behulpzaam

Snelle reactie

Ruud

Goede service en snelle levering

Opvallende sterken punten

Goede snelle communicatie via whatsapp. Ook in de avonduren. Dat is service!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Na lezen van reviews bleek het een lokale onderneemster te zijn. Daarnaast goede prijs en snelle levering.

Iedereen

Kiezen vanaf een foto is toch lastiger dan in het echt kunnen bekijken. Tafel was na levering toch niet helemaal de kleur wat we verwachtte, maar kon zonder problemen geruild worden voor een... Kiezen vanaf een foto is toch lastiger dan in het echt kunnen bekijken. Tafel was na levering toch niet helemaal de kleur wat we verwachtte, maar kon zonder problemen geruild worden voor een vervangend blad, dus top.

Jan Douma

We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden... We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden hebben. Tafel is naar volle tevredenheid afgeleverd. Degelijke tafel en poten.

Opvallende sterken punten

Goede en duidelijke communicatie via whatsapp. Vrijwel direct antwoord.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mooie meubelen, en erg klantvriendelijk

Ga zo door !!

Reactie Countrywood Trading:

Jan, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier ermee!

Sigurd Knaepen

Top service. Snel en correcte levering. Product precies wat je ervan verwacht.

Correct

Prijs / kwaliteit

Reactie Countrywood Trading:

Beste Sigurd, Bedankt voor de positieve review. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop.

Angelique

Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via... Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via mail en chat gehad. Zeer vriendelijk en kundig. Wij vonden het namelijk best spannend om een tafel online te bestellen. Countrywood kon deze spanning geheel wegnemen. De leverreiniging was snel en duidelijk. Helaas bleek bij het laden van onze tafel een ongelukje te zijn gebeurd. Countrywood nam direct met ons contact op om te melden dat de tafel die dag niet geleverd werd. Ze gingen contact leggen met de mannen van de zagerij en deze gingen direct aan de slag! Volgende dag was onze tafel er alsnog! Echt zo super geregeld!
Toen we onze tafel uitpakte was hij nog veel gaver dan we verwacht hadden!!!!

Communicatie

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Countrywood kon zonder heel veel te rekenen een opmaat tafel maken voor ons. Ze hadden een heldere site en bij vragen kreeg je snel antwoord zowel via chat als mail.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die opzoek is naar een robuuste tafel van super kwaliteit

Blijf zoals jullie zijn! Toppers!

Reactie Countrywood Trading:

Hi Angelique, Super om te horen dat je ons en 10 geeft! Heel veel plezier met jullie geweldige tafel.

Else

Online een bestelling geplaatst samen met mijn man. De stappen eenvoudig doorlopen en de site was gemakkelijk. Online ook betaald via Bancontact. De boomstamtafel werdt 2(!) dagen later al... Online een bestelling geplaatst samen met mijn man. De stappen eenvoudig doorlopen en de site was gemakkelijk. Online ook betaald via Bancontact. De boomstamtafel werdt 2(!) dagen later al gebezorgd, hij bij ons in België, vlak over de grens. Kwaliteit is uitstekend en de tafel zelf is prachtig. Mijn man en ik zijn echt heel blij. Prima bedrijf!

Opvallende sterken punten

fantastische vriendelijke klantenservice Fleur aan de telefoon

Hoge reviews

vrienden