9.7/10

Fantastische kloostertafel met stalen 3d poot gekocht bij Countrywood. Prima kwaliteit / prijsverhouding.

Eva

3 zweefparasols besteld voor bij ons op het terras (horecagelegenheid) de volgende dag al geleverd. Erg blij mee!

G.Gaastra

Prima service. Vlot met antwoorden. Prima artikel. Helemaal tevreden.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

In vergelijking met uiterlijk dezelfe kussenbox toch lijkt de kwaliteit hier beter. Ook de mogelijk om 14 dagen retourneren en gratis bezorging heeft mij doen besluiten voor Countrywood te kiezen.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Degene die mij hier naar zouden vragen

Reactie Countrywood Trading:

Goedemorgen mevrouw Gaastra,

Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent.
Veel plezier met je aankoop!

Team Countrywood

Parasol besteld, helaas te groot voor bij ons dus geretourneerd. Geld stond 2 dagen later alweer op onze rekening. Wij zijn tevreden over dit bedrijf. Snelle en nette service en reacties.

Snelle levering en goede kwaliteit van het product

Mooie zweefparasol

Kloostertafel met matrixpoot staal betaalbaar en goede kwaliteit

Hugo

Erg tevreden over de service van dit bedrijf. Mooie zweefparasol besteld en de volgende dag al geleverd. Goede en snelle bereikbaarheid mail en chat!

Grote zweefparasol van 3 bij 4 aangeschaft. Precies wat we zochten. Snelle en correcte afhandeling. Ik ben tevreden.

Jan

Mooie Madison zweefparasol ontvangen wel duur maar kregen er een gratis hoes bij en de levering was heel snel volgende dag al thuis