9.7/10

Hans

Hartstikke goed snelle levering en goede afhandeling van mijn bestelling!

Parasol Curacao besteld, volgende dag al geleverd. Gratis hoes ter bescherming van de zweefparasol meegeleverd gekregen.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Achteraf betalen via afterpay

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Echt aan iedereen

Frans

Blij met de gekochte pipowagen mooi snel en gratis bezorging

Frank

Goed assortiment, fijne overzichtelijke website en snel geleverd.

Kees

Wij hebben bij Countrywood een hardhouten boombank aangeschaft deze werd de volgende dag al bij ons thuis geleverd en we kregen van te voren een email met daarin een tijdsidicatie.
Tevreden...
Tevreden over de snelle service van Countrywood!

Fantastische kloostertafel met stalen 3d poot gekocht bij Countrywood. Prima kwaliteit / prijsverhouding.

Eva

3 zweefparasols besteld voor bij ons op het terras (horecagelegenheid) de volgende dag al geleverd. Erg blij mee!

G.Gaastra

Prima service. Vlot met antwoorden. Prima artikel. Helemaal tevreden.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

In vergelijking met uiterlijk dezelfe kussenbox toch lijkt de kwaliteit hier beter. Ook de mogelijk om 14 dagen retourneren en gratis bezorging heeft mij doen besluiten voor Countrywood te kiezen.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Degene die mij hier naar zouden vragen

Reactie Countrywood Trading:

Goedemorgen mevrouw Gaastra,

Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent.
Veel plezier met je aankoop!

Team Countrywood

Parasol besteld, helaas te groot voor bij ons dus geretourneerd. Geld stond 2 dagen later alweer op onze rekening. Wij zijn tevreden over dit bedrijf. Snelle en nette service en reacties.

Snelle levering en goede kwaliteit van het product