9.7/10

Kick

Heel mooi tuinhuisje gekocht. Levertijd was 1 week.

Helemaal verliefd op onze nieuwe boomstamtafel 😍

Mooie boomstamtafels

Iedereen!

Karin

Makkelijk te bestellen, veel betaalmogelijkheden en snel bezorgd. Daarbij was het ook nog een mooie hardhouten vierkante picknickset! Wij zijn zeer tevreden!

Gratis geleverd

Reactie Countrywood Trading:

Goedemiddag Karin,

Bedankt voor je positieve review.
Fijne dag gewenst! ☀️

Mvg,
Annemijn van Countrywood

Fantastische pipowagen gekocht bij dit bedrijf. Levering duurde 1,5 week. We hebben de wagen inmiddels staan en zijn echt blij ermee. Vriendelijke mensen bij dit bedrijf.

Elise

Vriendelijk te woord gestaan en de bezorging ging perfect

Glen van der eem

Super kwaliteit en snelle service

Iedereen

Reactie Countrywood Trading:

Goedemiddag Glen,

Bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier gewenst met je aankoop!

Mvg,
Annemijn van Countrywood

Goede informatie

Goede producten

Kennissen

Lene

Leuk speeltoestel aangeschaft bij countrywood ons zoontje kon zelf de gewenste glijbaan uitzoeken erg leuk! Wij zijn tevreden. Levering duurde precies 1 week.

Erik

Supersnelle levering en prettige communicatie.
Eerlijk en praktisch advies gekregen van Fleur via de LiveChat. Dit heeft mij doen besluiten o
Over te gaan tot aankoop!

Rasmus

Uitstekende service van de kleurstalen tot en met de levering. Wij hebben verschillende kleurstaaltjes ontvangen voor het maken van de juiste keuze voor onze nieuwe boomstamtafel. Uiteindelijk voor... Uitstekende service van de kleurstalen tot en met de levering. Wij hebben verschillende kleurstaaltjes ontvangen voor het maken van de juiste keuze voor onze nieuwe boomstamtafel. Uiteindelijk voor de kleur natural-look gekozen en de kleur op het staaltje heeft ons een goede indicatie gegeven van de daadwerkelijke kleur. Erg blij met onze nieuwe tafel.