Kwaliteit

Erik Jan

Een betrouwbaar bedrijf met goede service. Wij hebben in maart van dit jaar een aantal pipowagens besteld voor onze B&B in Zuid Spanje. Inmiddels zijn de pipowagens opgebouwd en hebben de eerste... Een betrouwbaar bedrijf met goede service. Wij hebben in maart van dit jaar een aantal pipowagens besteld voor onze B&B in Zuid Spanje. Inmiddels zijn de pipowagens opgebouwd en hebben de eerste gasten gelogeerd in de pipowagens van Countrywood. Het gehele proces is goed verlopen vanaf het eerste contact tot de uiteindelijke uitlevering en de after sales.

Klantvriendelijk

Van Berkel

Super service van een top ondernemer. We hadden een artikel gelezen in de ondernemer en vervolgens een mooie loungeset besteld bij Countrywood. Fantastische service via chat online, snelle levering,... Super service van een top ondernemer. We hadden een artikel gelezen in de ondernemer en vervolgens een mooie loungeset besteld bij Countrywood. Fantastische service via chat online, snelle levering, TOP! Wij zijn heel erg blij ga zo door!!

Hele goede service

Harry

Onze ervaring met Countrywood is zeer positief. We hebben de dubbelstaafmatten zelf opgehaald in Almelo waar ik ook alle hulp kreeg bij het inladen. Erg vriendelijk verlopen allemaal.

Opvallende sterken punten

Klantvriendelijk kunnen veel bedrijven nog wat van leren tegenwoordig

Benno

Hoogwaardige producten met uitstekende service. Wij hebben een blokhut besteld en laten uitleveren bij ons in Portugal. Uitstekende service en heel goed te woord gestaan. Ook het transport was heel... Hoogwaardige producten met uitstekende service. Wij hebben een blokhut besteld en laten uitleveren bij ons in Portugal. Uitstekende service en heel goed te woord gestaan. Ook het transport was heel goed geregeld door Wessels Transport uit Almelo. Wij zijn heel tevreden.

Alles is helemaal top

Sophie F.

Afgeleverd volgens afspraak. Heel vriendelijk en fantastisch materiaal. De jacuzzi voldoet aan de verwachtingen en de montage ging super vlot. Heel vriendelijk te woord gestaan door Kim.

Vriendelijk

THEO

Uitstekend en deskundig geholpen door Annemijn met advies voor de aankoop van onze blokhut Chappo.
Inmiddels geleverd we zijn heel tevreden over Countrywood. Top service!

Annemijn is heel klantvriendelijk

Van Leeuwaarde

Opvallende sterken punten

Goede prijs - kwaliteit, vriendelijke bejegening in de app. Compensatie gekregen door de trage levering van het product die overigens in handen van een ander bedrijf was.

Reactie Countrywood:

Beste Van Leeuwaarde,
Beste Van Leeuwaarde,
Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de geleverde Countrywood picknicktafels. Door de extreme drukte momenteel hebben we deze zending moeten uitbesteden aan een andere transporteur hierdoor is de zending helaas 1 dag later geleverd dan de aangegeven levertijd in de webshop. Gelukkig is de zending nog net op tijd bij jullie afgeleverd en kunnen we dit positief afsluiten.
We wensen jullie veel plezier met het zomerfeest!!
Hele vriendelijke en zonnige groet,
Het Countrywood team

Frank janssen

Slecht

Opvallende sterken punten

als je besteld zijn ze snel zat

Reactie Countrywood:

Beste Frank,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We hebben het totaalbedrag gecrediteerd.
We zien de aangepaste review graag verschijnen.
Dave van...
Beste Frank,
We zien de aangepaste review graag verschijnen.
Dave van Countrywood

R. Hagen

Ik ben erg tevreden over de tafel! Het in elkaar zetten is echt wel een klus, en de beschrijving voor montage is ook een puzzeltje op zich, maar dan heb je ook wat!! Buiten eten, BBQ ernaast,... Ik ben erg tevreden over de tafel! Het in elkaar zetten is echt wel een klus, en de beschrijving voor montage is ook een puzzeltje op zich, maar dan heb je ook wat!! Buiten eten, BBQ ernaast, borreltje buiten… geen idee waarom ik nooit eerder zo’n tafel heb gekocht ;)! Bedankt!

Jakob Tensen sr

Zeer positief

Opvallende sterken punten

Wij hadden een probleem met de parasol er zaten gaatjes in het doek 2 hele kleintjes, heb gemaild met foto’s erbij daarna hebben ze het perfect op gelost mijn oprechte dank hier voor (super).