Debora Klock

Super goed

Goede communicatie .. prijzen zijn goed .. goede kwaliteit

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede prijs en de maat parasol die ik wou..

Iedereen

Google

Carlos W.

Tuinkast Olaf besteld en 3 dagen later werd deze keurig op de afgesproken datum geleverd. Montage was simpel. Hout is van goede kwaliteit. Wij zijn dus tevreden over de producten en service van... Tuinkast Olaf besteld en 3 dagen later werd deze keurig op de afgesproken datum geleverd. Montage was simpel. Hout is van goede kwaliteit. Wij zijn dus tevreden over de producten en service van Countrywood!

Opvallende sterken punten

Gewoon zoals het hoort. Afspraken nakomen.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat zij deze tuinkast het snelste konden leveren

Via vrienden

Isa

Zeer tevreden met geleverde boomstamtafel. Deze was in voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Dat hadden wij echt niet verwacht. Bij de andere aanbieders zouden we een stuk duurder uit zijn... Zeer tevreden met geleverde boomstamtafel. Deze was in voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Dat hadden wij echt niet verwacht. Bij de andere aanbieders zouden we een stuk duurder uit zijn en moesten we 6 weken wachten!! Super service dus van Countrywood! Daarnaast ook extreem vriendelijk aan de telefoon en via de chat op de website. Zo hoort het... maar helaas zien we het vaak anders. Top hoor!!! Onze complimenten!

Vriendelijk, levertijd, prijs kwaliteit

Snelle levering, mooie prijs

IEDEREEN!!!

Hoe ben je bij Countrywood terecht gekomen?

Via kennissen zij hadden een parasol gekocht bij Countrywood en vertelden dat ze ook tafels voor binnen verkochten

ECHT niks.... vooral zo doorgaan!!

Aad Apeldoorn

Tevreden over onze pipowagen.
Alles netjes volgens afspraak en zeer vriendelijke mensen.

Goede prijs

goede prijs

heel België

Via het internet

Mark

Correcte en snelle service. Het boomstamblad is van zeer goede kwaliteit. Top!!

Prijs kwaliteit is super

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Niemand kon mij zo goedkoop een los boomstamblad leveren

iedereen

via via

nee hoor ga zo door

Andre

Professioneel in alle opzichten. Erg correct te woord gestaan zowel per mail als telefonisch. Inmiddels is onze massieve boomstamtafel geleverd.

Opvallende sterken punten

Komen afspraken tot in de puntjes na

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat ze erg professioneel overkwamen en dit uiteindelijk ook hebben nagestreefd

Aan iedereen

Via kennissen

Angela

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe Boomstamtafel van Countrywood. Wegens corona zitten ze nog steeds dicht, wij wouden zo'n aankoop eigenlijk niet online doen, maar via de website chat we zeer... Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe Boomstamtafel van Countrywood. Wegens corona zitten ze nog steeds dicht, wij wouden zo'n aankoop eigenlijk niet online doen, maar via de website chat we zeer prettig geholpen. Al onze twijfel is weggenomen en we hebben het toch online gekocht. We hebben trouwens wel eerst kleurstaaltjes thuis gekregen. Wij hebben geen moment spijt gehad van de online aankoop en zijn echt heel tevreden over Countrywood. Heel erg bedankt toppers!!

Opvallende sterken punten

Echt heel aardig en vriendelijk zou graag een keer op de koffie komen

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

De prijs en snelle levering

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Aan de buren die zoeken nog een nieuwe tafel

Pinterest

Nee hoor ga zo door toppers

Edwin

Fantastisch! Super goede communicatie. Helaas was de container met onze parasol vertraagd we zijn heel goed op de hoogte gehouden en hebben een alternatief geleverd gekregen. Dezelfde maar dan rond... Fantastisch! Super goede communicatie. Helaas was de container met onze parasol vertraagd we zijn heel goed op de hoogte gehouden en hebben een alternatief geleverd gekregen. Dezelfde maar dan rond komt eigenlijk nog mooier uit in onze tuin. Echt top service Bedankt Countrywood

Service!!!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat zij de parasol hebben die nergens te verkrijgen is

Iedereen!!

Facebook

Priscilla

Mooie, betaalbare tafels

klantvriendelijkheid

prijs van de eettafels

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

een ieder die geïnteresseerd is in een massief houten tafel

via internet

Blad werd heel snel bezorgd waar andere winkels weken levertijd aangeven. Helaas was het blad beschadigd door de transport, maar dit is heel goed opgepakt en zonder problemen omgeruild.
Zeer...
Zeer goede klantenservice, die goed bereikbaar was.