henriette van bergen

Hartstikke snelle service. Ik had een pakketje besteld en post nl had het niet bezorgd.
Ik heb daarop gemaild, kreeg meteen in de avonduren nog een mail terug en het bedrijf countrywood heeft het de dag daarop wederom verstuurd. Nu met track en trace code.
Heel erg bedankt voor het meedenken, zodat ik nog op tijd het cadeau in huis had.

snel contact

mond op mond reclame

mond op mond reclame

John

Afgelopen dinsdag onze 3 meter boomstamtafel van Countrywood ontvangen. Wat een prachtige tafel! Wij zijn echt heel tevreden over de service. ZEER klantvriendelijk en snelle reacties. Ik schrijf... Afgelopen dinsdag onze 3 meter boomstamtafel van Countrywood ontvangen. Wat een prachtige tafel! Wij zijn echt heel tevreden over de service. ZEER klantvriendelijk en snelle reacties. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar omdat het echt tot in de puntjes goed was heb ik nu toch de moeite genomen! Wij komen zeker terug voor tuinmeubelen komende zomer.

Service!!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat zij snel konden leveren

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

iedereen die opzoek is naar meubels

via mijn makelaar

tada

Super goed

Opvallende sterken punten

snelheid van reageren op mail

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

hier hadden ze dat product

mond tot mond

Reactie Countrywood Trading:

Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je aankoop bij Countrywood!!

DE VOS PHILIP

Zeer goede en duidelijke info

De goede communicatie

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

We vonden de tafel aan die we zochten bij jullie aan een zeer voordelige prijs

Hoe ben je bij Countrywood terecht gekomen?

Via een reclame die voorbij kwam op face book

Reactie Countrywood Trading:

Beste Philip, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier me je aankoop!

Michiel

Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd.

Vlotte, vriendelijke communicatie.

Goedkoopste en snelle levering

Google

Mindere ervaring met de transporteur.

Reactie Countrywood Trading:

Hi Michiel, Fijn om te horen dat je tevreden bent!!
Veel plezier met je tuinhuis!

Nigel Korthout

Goede service, product is 'oké'.

Goede, vriendelijke service.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede prijs voor het product dat ik zocht.

Hoe ben je bij Countrywood terecht gekomen?

Zoekmachine (Google): "industrieel bureau".

De kwaliteit van het product is 'oké'. Er zit een prominente harsplek midden op het blad. De afwerking/keuze voor het hout had beter gekund. Maar overall ben ik wel tevreden.

Reactie Countrywood Trading:

Hi Nigel, Bedankt voor je review. Succes met thuiswerken aan ons fantastische bureau!

Saskia

Super fijne service van Countrywood. Wij zijn erg blij met de ovalen tafel van massief eikenhout. Speciaal voor ons op maat gemaakt en snel geleverd.

Zeer vriendelijk

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Hoge beoordelingen van andere mensen

Via Google

Nee geen

Reactie Countrywood Trading:

Hi Saskia, Heel veel plezier met jullie prachtige ovalen tafel! Bedankt voor je leuke review. Hier doen we het voor!

Cor Posthouwer

Zeer slecht

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat ik dacht dat ze goed Matriaal verkochten

Palletkachels

Via Facebook

Klantenservice

Beste Cor,
Beste Cor,
Bedankt voor je bericht. Helaas zien wij je naam niet voorkomen in ons systeem. Daarnaast zijn wij ook niet op de hoogte van eventuele problemen. Deze beoordeling is inmiddels gemarkeerd als ongepaste review.

Jolanda Hiddink

Wij zijn zeer tevreden met onze boomstamtafel van countrywood. Fijne service en levering.

Snelle reactie bij vragen

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Het product zag er op internet heel erg mooi uit

Aan familie en kennissen

Via internet

Reactie Countrywood Trading:

Hi Jolanda, Bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier met jullie prachtige boomstamtafel met U poten!!

Dana

Door de problemen met levering was mij parasol best laat binnen. Het kost best veel tijd voor de schip kwam , bedrijf was machteloos begrijpelijk voor mij .Maar eindelijk naar paar maanden het... Door de problemen met levering was mij parasol best laat binnen. Het kost best veel tijd voor de schip kwam , bedrijf was machteloos begrijpelijk voor mij .Maar eindelijk naar paar maanden het prachtige parasol staat in de tuin. De service is echt top kwaliteit via mail is alleen top geregeld goed gecommuniceerd. Bedrijf echt een aanrader. Dus moet je iets hebben moet je bij countrywood zijn. Bedankt.?

Prijs

Iedereen

Facebook

Reactie Countrywood Trading:

Hi Dana, Bedankt voor je fantastische review ondanks de vertraging. Veel plezier met je aankoop!!