Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk en snelle levering

Albers

Vreselijke service
Zeer slechte producten
Tot drie keer toe pech met een picknick tafel. Problemen worden moeizaam tot niet opgelost.
Let op: je ontvangt een bij elkaar verzameld...
Vreselijke service
Zeer slechte producten
Let op: je ontvangt een bij elkaar verzameld bouwpakket wat niet klopt en kapot is.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

internetwinkel, leek een goed bedrijf

niemand

Reactie Countrywood Trading:

Beste Maartje Reaskin,
Beste Maartje Reaskin,
Allereerst erg jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Wij hebben er alles aan gedaan om met je tot een oplossing te komen. In eerste instantie zou de leverancier jullie een nieuwe picknicktafel leveren. Helaas is daar door de extreme drukte iets misgegaan en is die opdracht blijven liggen. Dit is voor ons onmacht, maar natuurlijk wel onze verantwoordelijkheid. Dus lossen wij het op. Daarom heb ik toen je aan de bel trok direct actie ondernomen en heb ik je op onze kosten een nieuwe picknicktafel laten leveren. De reeds geleverde picknicktafel zou klaarstaan en retour genomen worden. Deze tafel stond niet klaar, en is op een later moment alsnog door onze transporteur opgehaald. (Het kost ons 108 euro om een picknicktafel om te ruilen, deze kosten hebben wij dus twee keer moeten maken, en niet moeilijk over gedaan).Helaas was jij niet tevreden met de nieuwe picknicktafel en hebben wij aangeboden om 50% te crediteren. Samen zijn we tot deze oplossing gekomen, ik vind het dan ook jammer dat je alsnog op verschillende kanalen je negatieve uitingen plaatst want wij hebben er alles aan gedaan om tot een oplossing te komen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met jullie picknicktafel!

Tamara

Geweldig. Vorige week onze Pipowagen ontvangen en afgelopen weekend hebben wij deze gemonteerd we zijn er super blij mee toch nog vakantie maar dan in ons gezellige tuinhuis dankzij de spoed... Geweldig. Vorige week onze Pipowagen ontvangen en afgelopen weekend hebben wij deze gemonteerd we zijn er super blij mee toch nog vakantie maar dan in ons gezellige tuinhuis dankzij de spoed levering van Countrywood en ook nog eens gratis bezorgen wauw toppers

Gratis bezorgd

Buren vrienden collega s

Uitmuntend

Prijs

Allemaal

Herman van Tongeren

Heb een parasolhoes besteld voor een eerder gekochte grote parasol. Omdat ik een verkeerd straatnummer had ingevuld, kwam de parasol niet aan. Postnl kon niets voor mij doen, maar Countrywood... Heb een parasolhoes besteld voor een eerder gekochte grote parasol. Omdat ik een verkeerd straatnummer had ingevuld, kwam de parasol niet aan. Postnl kon niets voor mij doen, maar Countrywood stuurde direct (gratis) een nieuwe, die vervolgens ook niet (op tijd) aankwam. De derde poging lukte, dankzij de snelle medewerking van Countrywood. Dit bedrijf kan niet meer stuk bij mij. Uitstekende service!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Twee bestellingen werden snel en goed geleverd. Op emails werd snel en vriendelijk gereageerd.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die de producten van Countrywood nodig heeft

Alexander de Jong

Slecht

Goede prijs

Aan niemand

Mathijs

Helemaal top!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede kwaliteit, service en prijzen!

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die een parasol nodig heeft

peter kanters

Prima ervaring

Snelle en gratis bezorging

Tamara Kensen

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Ze hebben wat wij zochten