Kwaliteit

l staal

Vorig jaar zweefparasol besteld met hoes. werd snel geleverd, prachtige kwaliteit. een parasol die aan alle verwachtingen voldoet en waar wij erg blij mee zijn

Opvallende sterken punten

solide, mooi draaimechanisme om hem open en dicht te doen, canvas van zware kwaliteit

Wisscha

Vlotte, nette, levering van de spullen. Goede kwaliteit voor de prijs. Klantenservice heeft tot nu toe vlot en accuraat gereageerd. Was maar 1x nodig.
Geen reden voor mij om de volgende...
Geen reden voor mij om de volgende aankoop ergens anders te doen.

Vlot

Bastiaan

Zeer snelle feedback en steeds een vriendelijk antwoord. Tuinhuis moet nog aangeleverd worden.

Snelle feedback

Beleef het echte Frankrijk

De Gazebo staat nu anderhalfjaar in Frankrijk de zonnestralen tegen te houden bij ons vakantiehuis. De vakantiegasten kunnen zo in de schaduw relaxen en qualitytime beleven Het is een geweldig... De Gazebo staat nu anderhalfjaar in Frankrijk de zonnestralen tegen te houden bij ons vakantiehuis. De vakantiegasten kunnen zo in de schaduw relaxen en qualitytime beleven Het is een geweldig product van een topbedrijf waarvan de communicatie optimaal is.

Opvallende sterken punten

Communicatie, snelheid van levering, kwaliteit product.

Hanneke Wieberdink

Erg tevreden over onze prachtige eettafel , we hebben de tafel sinds zomer 2020 en hij is nog steeds even mooi , weinig onderhoud nodig , maar eens in de maand behandelen we de tafel met een... Erg tevreden over onze prachtige eettafel , we hebben de tafel sinds zomer 2020 en hij is nog steeds even mooi , weinig onderhoud nodig , maar eens in de maand behandelen we de tafel met een bepaalde olie en dan is hij weer extra beschermd.

snelle service

e.spijker

Zeer goede kwaliteit Degelijk

Beschrijving klop als een Wood

Caroline De Lange

Mooi Tuinhuis, snel geleverd en dat voor een goede prijs. Het tuinhuis is met 2 personen goed in elkaar te zetten. Zeer blij mee.

Opvallende sterken punten

Levert volgens afspraak, prima kwaliteit, scherpe prijs!!

Leo Schroer

Prima bedrijf, komt alles na wat beloofd word.

Opvallende sterken punten

Het correcte van dit bedrijf straalt er van af.

Naomi hulscher

Fijn bedrijf goede service al een aantal keren wat gekocht. Altijd vlot geleverd . Al meerdere mensen hier naar toe verwezen. Ook allemaal een parasol gekocht en een beschermhoes zelf 2 parasols en... Fijn bedrijf goede service al een aantal keren wat gekocht. Altijd vlot geleverd . Al meerdere mensen hier naar toe verwezen. Ook allemaal een parasol gekocht en een beschermhoes zelf 2 parasols en deze bevallen erg goed.

Levering binnen een dag

Jeannette A van Seventer

Goed betrouwbaar bedrijf

Opvallende sterken punten

Ik heb voor de 2e keer mijn zweefparasol 3mx4m besteld. De levering is snel, goed verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Ze staan open voor vragen en zijn daar ook bereikbaar voor. De... Ik heb voor de 2e keer mijn zweefparasol 3mx4m besteld. De levering is snel, goed verpakt en op de afgesproken tijd geleverd. Ze staan open voor vragen en zijn daar ook bereikbaar voor. De beoordeling van een bedrijf is het meest belangrijk na het oplossen van problemen. Ik heb geen problemen ervaren behalve dan dat mijn bestelde zweefparasol 3mx4x 2x geleverd werd! Besteldienst wilde m niet gelijk mee terugnemen. Groot was de verbazing van de klantenservice na mijn telefoontje, de dubbele levering van de zweefparasol was hun volledig ontgaan. Een eerlijk bedrijf moet ook eerlijk hun parasol terug krijgen. De terug levering was keurig snel opgelost. Maar mijn zweefparasol is weer na jaren plezier aan vervanging toe.