9.7/10

Netjes, snel

Snel en kwaliteit

Iedereen

Tafelbezitter

Prima, tafel ziet er goed uit, snelle levering

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

ze hadden de mooiste picknick tafel

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

iedereen die een picknicktafel zoekt

Toos van Vliet

Countrywood is goed eb snel bereikbaar via de mail of chat. Ik had echter wel willen lezen hoe zwaar de picknicktafel is. Op de site las ik alleen de maten (+dikte hout). Had ik geweten dat het... Countrywood is goed eb snel bereikbaar via de mail of chat. Ik had echter wel willen lezen hoe zwaar de picknicktafel is. Op de site las ik alleen de maten (+dikte hout). Had ik geweten dat het bouwpakket 75 kilo weegt, dan had ik een ander bezorgadres gekozen. Ik heb nog gevraagd of je het pakket ook zelf kon vervoeren met de auto en het antwoord was dat dat kon. Maar toen het pakket geleverd werd en ik zag hoe groot en zwaar het pakket was, vond ik eigen vervoer echt geen optie.Nu heb ik achteraf, uiteindelijk weer met Countrywood, moeten regelen dat het pakket weer opgehaald werd Dat is vandaag gebeurd en gaat nu elders in Nederland bezorgd worden. (Het is namelijk een verjaardagscadeau voor n familielid van me). Helaas tegen forse meerkosten ( 2x €45,50 meer).Overigens heeft Dave me daar uitstekend bij geholpen. Dikke 10 voor Dave!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

omdat ze gecertificeerd hout gebruiken

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

met mijn eigen waarschuwing over het ontbreken van het gewicht v/d picknicktafel op de site erbij, zou ik het bedrijf wel aanbevelen. Met name vanwege de hulp die ondervond van Dave.

Reactie Countrywood Trading:

Hi Toos, Bedankt voor je review. Wij hechten veel waarde aan positieve reviews en hebben je feedback direct opgepakt. Vanaf nu staat bij alle picknicktafels het gewicht van de tafel vermeld. Wij... Hi Toos, Bedankt voor je review. Wij hechten veel waarde aan positieve reviews en hebben je feedback direct opgepakt. Vanaf nu staat bij alle picknicktafels het gewicht van de tafel vermeld. Wij bezorgen gratis binnen Nederland, op de waddeneilanden zijn de kosten die wij moeten maken helaas een stuk hoger. Daarom moeten wij deze helaas doorberekenen. In samenwerking met onze transporteur zullen wij de tafel terughalen en volgende week op Ameland voor je bezorgen. Heel veel plezier er mee! Vriendelijke groet, Dave van de klantenservice.

Rinske van Doornik

Zeer goed!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede kwaliteit, mooie prijs en prachtige look!

Familie, vrienden.

Nijenhuis

Goede prijs, duidelijke info en snelle levering

Beste prijs

Kennissen en vrienden

Anita Verdonk

Prettig geholpen, goede service... en met problemen super geholpen.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Omdat dit het enige bedrijf is die het artikel had wat wij zochten voor een redelijke prijs.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Vrienden, kennissen en familie.

Martijn Stoelhorst

Mooie producten

Vrienden

Wim De Nijs

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Aanbod paste bij onze vraag

Vrienden en familie

R. R Urbani

Leuke grote picknicktafel en parasol gekocht.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Zag er netjes uit en niet prijzig

Familie en vrienden

Sylvia

Geweldige ervaring met Countrywood een boomstamtafel op maat laten maken voor onder onze veranda. Het eindresultaat is super!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Vrienden van ons hadden ervaring met Countrywood

Aan iedereen