9.7/10

Merkens

We hadden een prachtige picknick tafel besteld, deze werd keurig op tijd verzonden! Echter, onze hond bleek deze tafel ook erg leuk te vinden, en had direct al aan een zitting geknabbeld. Na... We hadden een prachtige picknick tafel besteld, deze werd keurig op tijd verzonden! Echter, onze hond bleek deze tafel ook erg leuk te vinden, en had direct al aan een zitting geknabbeld. Na mailwisseling ontvingen we kosteloos een nieuwe zitting! Wat een top service is dat! Hartelijk dank country wood!

Wim

Een geweldig goed bedrijf.
Een geweldig goed bedrijf.
Hadden een zweefparasol gekocht. Een supermooi ding maar bleek toch ‘n maatje te groot incl voet. Ondanks de bedrijfsvakantie heb ik het retour kunnen zenden. De communicatie hieromtrent was super!!! Complimenten aan het bedrijf en de communicatie. Ik kom ZEKER terug.

Duidelijke site en prijsstelling

Aan iedereen

Maarten Brzozowski

Een tijd terug hebben we bij Countrywood een hele mooie parasol gekocht, alleen bleek hij niet geschikt voor onze tuin dus hebben we hem teruggestuurd. Hierbij zijn we uitstekend geholpen om dit te... Een tijd terug hebben we bij Countrywood een hele mooie parasol gekocht, alleen bleek hij niet geschikt voor onze tuin dus hebben we hem teruggestuurd. Hierbij zijn we uitstekend geholpen om dit te doen en goed af te handelen!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Vanwege de snelle levering en de ruime keuze.

Aan iedereen

Wij hebben twee grote parasols gekocht, waar we heel blij mee zijn. Helaas hadden we binnen 2 weken al schade aan de parasolvoet en het frame van de parasol door een windvlaag, maar Countrywood... Wij hebben twee grote parasols gekocht, waar we heel blij mee zijn. Helaas hadden we binnen 2 weken al schade aan de parasolvoet en het frame van de parasol door een windvlaag, maar Countrywood heeft dit heel goed opgelost.
Wij hebben per mail gevraagd om twee vervangende onderdelen, maar tot onze verbazing en verrassing kregen we een geheel nieuwe parasolframe. We hoeven nu alleen het doek van de beschadigde parasol over te zetten op het nieuwe frame en alles is opgelost. Super geregeld!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Countrywood en haar produkten kwamen het beste uit de bus op het internet

Aan vrienden en familie

José vd Braak

We zijn heel fijn geholpen. Hele snelle levering en het belangrijkste een super gaaf en functioneel zonnescherm

Iedereen

rutger

Goed product, goede levering, goed bereikbaar.
Complimenten!

Mooi product goede site

Iedereen

Een super ervaring met Countrywood gehad. De levering was heel snel en de service die wij hebben ontvangen vanuit Countrywood was goed. Wij zijn tevreden!

Gratis bezorging
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Goedkoop in vergelijking met concurrenten
Goede service tijdens bestelproces

Vrienden, familie, kennissen

Herman van Tongeren

Grote zweefparasol aangeschaft.
Leek aanvankelijk een probleempje mee, maar is op uitstekende manier door Countrywood opgelost.
Volkomen tevreden genieten we nog dagelijks van onze...
Grote zweefparasol aangeschaft.
Volkomen tevreden genieten we nog dagelijks van onze keuze.
Geen spijt van.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis levering, zeer goede service, aantrekkelijke producten.

Familie en kennissen

Wij hebben 2 tuinparasols besteld bij Countrywood

Gratis levering, goede prijs-kwaliteit

Weet ik niet

Heerlijk genieten van de stalen Butterfly Gazebo zandkleur. Perfecte kwaliteit en dit alternatief van de parasol is een absolute aanrader. Countrywood is een geweldig bedrijf met een uitstekende... Heerlijk genieten van de stalen Butterfly Gazebo zandkleur. Perfecte kwaliteit en dit alternatief van de parasol is een absolute aanrader. Countrywood is een geweldig bedrijf met een uitstekende klantenservice.