Kwaliteit

E&T

Traag en slecht.Tuinhuis besteld volgens de site op voorraad.
3 x vertraagt nu 3 maand verder en nog geen oplossing.
traag met antwoorden

verkoop

Beste Egbert,
Beste Egbert,
Dank voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent. Het is inderdaad niet goed verlopen. Het product zou op voorraad zijn bij onze leverancier, maar bleek helaas niet beschikbaar. Vervolgens zijn wij tot twee keer toe verkeerd geïnformeerd over de status van de levering.
We hebben ons best gedaan om je op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en hebben ook een alternatief aangeboden dat wel bij ons op voorraad was. Daarnaast hadden wij je te allen tijde de mogelijkheid gegeven om de bestelling te annuleren. Uiteindelijk hebben we de bestelling op jouw verzoek geannuleerd en direct gecrediteerd.
Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat je snel een alternatief kunt vinden voor jouw nieuwe blokhut.
Team Countrywood

Gerrit Oonincx

Zeer goed

Opvallende sterken punten

service is groot goed bij Countrywood.
Ik had een defecte parasolhoes, wordt zonder pardon vervangen

Michel Pleiter

Vriendelijk en snel geholpen

Opvallende sterken punten

Erg vriendelijk geholpen, en heel snel reactie met duidelijke informatie

Zandbergen

Zeer goed en Meedenkend

Meedenkend met de klant

Vermout

Geen probleem.

Kwaliteit van het produkt

Lex

Na jaren van tevreden gebruik was het doek versleten. Nu mijn tweede exemplaar gekocht met een flinke hulp van Countrywood. Bevalt wederom uitstekend. Levering perfect verzorgt en de transporteur... Na jaren van tevreden gebruik was het doek versleten. Nu mijn tweede exemplaar gekocht met een flinke hulp van Countrywood. Bevalt wederom uitstekend. Levering perfect verzorgt en de transporteur informeert je uitstekend wanneer je hem kunt verwachten. Nadat je de voet in elkaar hebt gezet is het prettig dat de parasol er uit één stuk ingezet kan worden. Geen gedoe met allerlei losse onderdelen. Kort gezegd, uitstekende service, steeds vlotte reactie.

Wim de Kort

Hoewel de levering aanvankelijk vertraging had, heeft Countrywood er alles aan gedaan om onze picknicktafel tijdig voor ons buurtfeest en Burendag geleverd te krijgen.
De afhandeling van de...
De afhandeling van de aangekondigde, lichte transportschade is tot volle tevredenheid afgehandeld.

Opvallende sterken punten

De service, ook zit het wel eens tegen

Marjoleine

Minder goede ervaring in eerste instantie helaas. Parasol kwam deffect aan en de beloofde parasolvoettegels zaten er niet bij. Na wat heen en weer mailen werd na 1.5 week de parasol keurig... Minder goede ervaring in eerste instantie helaas. Parasol kwam deffect aan en de beloofde parasolvoettegels zaten er niet bij. Na wat heen en weer mailen werd na 1.5 week de parasol keurig omgeruild, echter de beloofde tegels die door de service medewerker van de chat waren beloofd, bleek een vergissing te zijn en zaten toch niet bij het complete pakket en moest ik deze toch nog appart kopen.
De parasol is top kwaliteit.

Super snelle levering

Beste Marjoleine,
Bedankt voor het delen van je ervaring met Countrywood.
Beste Marjoleine,
Bedankt voor het delen van je ervaring met Countrywood.
Wij verkopen zelf geen tegels voor onze parasols. Dit staat op de website vermeld. Via de Livechat heb je deze vraag gesteld en onze nieuwe medewerker heeft dit helaas verkeerd gecommuniceerd.
Betreft de trage communicatie daar ben ik het niet helemaal mee eens, je hebt ons zelf voorzien van een 'oud' e-mailadres zoals je het zelf noemde. Onze service afdeling heeft de klacht direct in behandeling genomen, maar wij kregen geen terugkoppeling meer toen bleek dat je mailadres niet meer in gebruik was.
We zijn er in ieder geval met elkaar uitgekomen en ik wens je veel plezier met de parasol.
Bob van Countrywood

M. van Zeelt

Perfecte ervaring met de tuin schuur “Vincent”. Instructies waren duidelijk, en waar nodig wat maatwerk leuk om te doen. Met een lak erop ook nog erg mooi.

Opvallende sterken punten

Kwaliteit hout. Instructies van het bouwen.

Beste M. van Zeelt,
Bedankt voor de mooie review. Heel fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze service.
Veel plezier met tuinkast Vincent!
Annemijn van...
Beste M. van Zeelt,
Veel plezier met tuinkast Vincent!
Annemijn van Countrywood

Heleen

Slechte levering en slechte service voor een blokhut

Opvallende sterken punten

Voor de verkoop is de reactie van het web team zeer snel, maar daarna valt de service erg tegen

Reactie Countrywood:

Hi Heleen, Bedankt voor het delen van je ervaring. We hebben dit inmiddels netjes met je opgelost we zien dan ook graag een aangepaste review verschijnen.