Je aankoop wordt beschermd

9.8/10
9.8/10
9.9/10

Yvonne uit Enschede

Prachtige boomstamtafel geleverd gekregen voor een mooie prijs. Wij raden Countrywood aan iedereen aan.

Sebastiaan

Uitstekende service door Countrywood. We hadden 4 parasols nodig voor bij ons op het terras gebruik gemaakt van spoedlevering en de volgende dag werden ze al vroeg bezorgd.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Snel en betaalbaar. Klantvriendelijk.

Olivier

Ik heb een boombank gekocht voor in de tuin. De montage verliep eenvoudig en een mooi product geleverd.

Rosan D.

Hele stoere loungeset en zit heerlijk. Wij zijn tevreden en zullen dit Countrywoods aanraden.

Van der Klift

Robuuste tafel speciaal voor ons op maat gemaakt. Bedankt voor de goede service!

Timo uit Breda

Tevreden met het geleverde product. Het voordeel van deze parasol is toch echt wel dat deze zwevend is je hebt dus geen last van een paal. Zeker een aanrader! Ook de verzending verliep goed.

Luc

Snelle levering, goede kwaliteit top handleiding en een mooi eindproduct!:)

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Goede prijs kwaliteit

Homan

Grote tafel waar we met het personeel aan kunnen zitten. eenvoudig in elkaar zetten en een goede prijs / kwaliteitsverhouding!

Peter

Erg tevreden. Ziet goed uit in de tuin. Degelijke kwaliteit. Goede service. Klantenservice was correct en duidelijk in het beantwoorden van de vragen

S.Hanssen

Ook wij zijn zeer tevreden over Countrywood, de levering was zeer snel. We hebben nu een mooie vergadertafel (Industriëel met kruispoot 3m x 1 m) voor een betaalbare prijs. De kruispoot werd een dag...