Jan Douma

We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden... We waren aan het rondkijken voor een eiken tafel. Aardig over en weer geappt om tot een goede maat te komen. Daarna de bestelling gedaan en konden aangeven wanneer we de tafel geleverd wilden hebben. Tafel is naar volle tevredenheid afgeleverd. Degelijke tafel en poten.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mooie meubelen, en erg klantvriendelijk

Opvallende sterken punten

Goede en duidelijke communicatie via whatsapp. Vrijwel direct antwoord.

Ga zo door !!

Reactie Countrywood Trading:

Jan, bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier ermee!

Sigurd Knaepen

Top service. Snel en correcte levering. Product precies wat je ervan verwacht.

Prijs / kwaliteit

Correct

Reactie Countrywood Trading:

Beste Sigurd, Bedankt voor de positieve review. Ik wens je heel veel plezier met je aankoop.

Angelique

Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via... Wij waren al een hele tijd op zoek naar een robuuste tafel met spinpoot. We wilde er een van 210 lang. Overal was een opmaat tafel gelijk een heel stuk duurder...bij Countrywood niet! Contact via mail en chat gehad. Zeer vriendelijk en kundig. Wij vonden het namelijk best spannend om een tafel online te bestellen. Countrywood kon deze spanning geheel wegnemen. De leverreiniging was snel en duidelijk. Helaas bleek bij het laden van onze tafel een ongelukje te zijn gebeurd. Countrywood nam direct met ons contact op om te melden dat de tafel die dag niet geleverd werd. Ze gingen contact leggen met de mannen van de zagerij en deze gingen direct aan de slag! Volgende dag was onze tafel er alsnog! Echt zo super geregeld!
Toen we onze tafel uitpakte was hij nog veel gaver dan we verwacht hadden!!!!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Countrywood kon zonder heel veel te rekenen een opmaat tafel maken voor ons. Ze hadden een heldere site en bij vragen kreeg je snel antwoord zowel via chat als mail.

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die opzoek is naar een robuuste tafel van super kwaliteit

Communicatie

Blijf zoals jullie zijn! Toppers!

Reactie Countrywood Trading:

Hi Angelique, Super om te horen dat je ons en 10 geeft! Heel veel plezier met jullie geweldige tafel.

Else

Online een bestelling geplaatst samen met mijn man. De stappen eenvoudig doorlopen en de site was gemakkelijk. Online ook betaald via Bancontact. De boomstamtafel werdt 2(!) dagen later al... Online een bestelling geplaatst samen met mijn man. De stappen eenvoudig doorlopen en de site was gemakkelijk. Online ook betaald via Bancontact. De boomstamtafel werdt 2(!) dagen later al gebezorgd, hij bij ons in België, vlak over de grens. Kwaliteit is uitstekend en de tafel zelf is prachtig. Mijn man en ik zijn echt heel blij. Prima bedrijf!

Hoge reviews

vrienden

Opvallende sterken punten

fantastische vriendelijke klantenservice Fleur aan de telefoon

C.

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik twijfelde erg tussen de kleur En afmeting dus heb Countrywood meerdere keren gebeld en dat was geen probleem erg vriendelijk allemaal. Mijn tafel is... Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik twijfelde erg tussen de kleur En afmeting dus heb Countrywood meerdere keren gebeld en dat was geen probleem erg vriendelijk allemaal. Mijn tafel is inmiddels geleverd en ik ben heel erg blij

Vriendelijke en goed bereikbaar

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Vrienden en familie en collegas

Vriendelijk!!

Roel

Top, zeker aan te bevelen. Besteld via de website en zeer tevreden over de levering en mijn nieuwe eiken boomstamtafel met kruispoten.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis levering van de boomstamtafel ook in België

Allemaal

Opvallende sterken punten

Gratis levering van de boomstamtafel en goede prijskwaliteit

geen een ...

Beste Roel,
Bedankt voor je positieve review. Ik wens jullie heel veel plezier met de fantastische boomstamtafel. Fijne feestdagen alvast.
Groet,

Daphne

Na het bestellen van mijn kloostertafel verschillende mailtjes gekregen met informatie zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Ook werd er nog even op gewezen dat het verstandig is om... Na het bestellen van mijn kloostertafel verschillende mailtjes gekregen met informatie zodat ik precies wist waar ik aan toe was. Ook werd er nog even op gewezen dat het verstandig is om onderhoudsolie aan te schaffen. Deze heb ik dan ook bij de tafel aangeschaft. Op de dag van bezorging netjes optijd en erg vriendelijke bezorgers van de transportfirma. De tafel is een plaatje. Ik heb een positieve ervaring met Countrywood.

Mooie tafel

Opvallende sterken punten

Mooie producten goede prijs vriendelijk snelle levering

Beste Daphne,
Beste Daphne,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met ons bedrijf. Ik wens je heel veel plezier met de kloostertafel. Alvast fijne feestdagen gewenst met aan deze geweldige kloostertafel.
Groet,

gerrit

Wij hebben een industriële kloostertafel met 3d poot aangekocht bij deze webshop de tafel ziet er prachtig uit en hetzelfde als op het plaatje zeer klantkundig ter woord gestaan dankuwel

Prijs

Allen

Alles

echt niks hoor! super ga zo door

Beste Gerrit,
Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met ons bedrijf. Veel plezier gewenst met jullie kloostertafel.
Vriendelijke groet,

Pieter

Top service. Echt super. Wij hadden met spoed een boomstamtafel nodig, en deze hebben wij gistermiddag besteld en deze werd tot onze verbazing vanmorgen al geleverd door de transporteur van... Top service. Echt super. Wij hadden met spoed een boomstamtafel nodig, en deze hebben wij gistermiddag besteld en deze werd tot onze verbazing vanmorgen al geleverd door de transporteur van Countrywood. De tafel is echt prachtig. Wij hebben gekozen voor een 3 meter lange boomstamtafel in de kleur midden-bruin. Foto komt overheen met de tafel in het echt. Wij hebben deze tafels via Facebook gezien en zijn echt super blij. Ik schrijf nooit reviews maar de ervaring met Countrywood was zo prettig en vlekkeloos dat ik dit toch wil delen

Snelle levering van onze droomtafel

iedereen!!!!!

Snelle levering van onze droomtafel

Hi Pieter,
Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Countrywood en onze service. Heel veel plezier gewenst.
Met...
Hi Pieter,
Annemijn van Countrywood

Floortje

Heel klantvriendelijk. Duidelijke communicatie via WhatsApp. Ook 's avonds laat gewoon een reactie, zo hoort het!

Communicatie zeer correct

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Iedereen die het wil weten

Communicatie

geen hoor

Hi Floortje,
Dank voor deze positieve review. Prettig om te horen dat je tevreden bent over ons bedrijf. Heel veel plezier gewenst met je aankoop.
Annemijn van...
Hi Floortje,