Je aankoop wordt beschermd

9.7/10

Simone

De parasol is een aanwinst in onze tuin. Grote complimenten voor de zeer klantvriendelijke bezorging.
Parasol

Faizhel

Hele mooie tafel. Snelle levering, goed en direct contact. Wij zijn zeer tevreden.

Mevrouw de Ruiter

Mijn ervaring in het algemeen positief. Ondanks de onduidelijkheid over de dag van levering, tevreden met de parasol!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

De prijs van de parasol was aantrekkelijk! De levering was eerst onduidelijk. Echter, op de dag van mijn contact met de klantenservice stonden ze binnen twee uur op de stoep. Toeval of topservice?......het maakt ons niet uit! Wij zijn superblij met de parasol!

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

Vrienden familie kennissen buren en zelfs onze klanten!

Op plezierige wijze goed advies voor aankoop van een zwevende parasol gekregen, hierdoor hebben wij de juiste keuze gemaakt. Bedankt Countrywood

Bianca uit Heerenveen

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Countrywood uit Delden. Gisteren morgen 12 picknicktafels besteld voor bij ons op het bedrijf. Vanmorgen vroeg stond de transporteur al voor de deur....

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Gratis verzending en super snel

Goede snelle levering

Gratis levering en snel

Familie vrienden

FW Bos

Hadden een afspraak bij de firma om het product te bekijken,
vriendelijk geholpen ,online en telefonische ook prima ,
maar helaas konden wij het niet meenemen , maar wel meteen thuis...

Familie en kennissen

Familie Dekker

We komen hier zeker terug! Via Facebook een industriële tafel gezien. Bestellen ging gemakkelijk montage was eenvoudig.
Prachtige tafel voor een goede prijs.

Ralph

We zijn tevreden, snelle levering, en snel antwoord op de vragen over de het product.

We zijn zeer tevreden over de service van Countrywood. Zoals beloofd kwam de bestelling binnen een week. Mooie kloostertafel geleverd gekregen voor een mooie prijs. Bezorging op afspraak.