Sjaak de lange

Besteld een tuinkast montevideo, eenmaal uitgepakt was er een scharnier krom en een stukje hout gebroken van de achterkant, ik heb hier melding van gemaakt en hoe dit op te lossen, ik was verbaasd... Besteld een tuinkast montevideo, eenmaal uitgepakt was er een scharnier krom en een stukje hout gebroken van de achterkant, ik heb hier melding van gemaakt en hoe dit op te lossen, ik was verbaasd dat ik zo snel antwoord kreeg en dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossen, daardoor heb ik de schade zelf verholpen en dat ze geen aktie hoefte te ondernemen, vervolgens kreeg ik toch nog ter compensatie een blik hardhout olie, dat noem ik nog eens service, topbedrijf.

Conversatie, afhandeling en service

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Ten eerste voor de prijs en service

Aan iedereen

Via google

Snelle levering en top kwaliteit van de geleverde producten

Opvallende sterken punten

Zeer goed bereikbaar en klantvriendelijk

Prijs

Iedereen

Facebook

L.T. de Weerd

Goed maar kan beter.

Opvallende sterken punten

snelle levering en redelijke prijs kwaliteit verhouding

prijs kwaliteit

Aan wie zou je dit bedrijf aanbevelen?

aan mensen die ook handig zijn want dat is wel nodig.

google

vrij veel:
1 de plankjes op de bodemplaten sluiten niet goed aan doordat men op de twee platen de plankjes net verschillend hebben gemonteerd . Hierdoor ontstaan een kier tussen de 2 bodems. vrij veel:
Dit kon je niet meer veranderen.
Bovendien hebben wij de bodemplaten in het midden voorzien van een extra balk. Anders zak je er binnen de kortste keren doorheen.
De bodem gaat anders teveel veren. De plankjes zijn dan niet sterk genoeg.
2. te weinig goede schroeven. Ik heb er veel moeten toevoegen.
Schroeven zitten door elkaar heen in het bijgeleverde zakje. Kwalitatief erg zwakke schroeven.
3, 2 grendeltjes zijn ook van te goedkope kwaliteit. Kan beter vervangen worden door iets meer degelijkheid.
Jammer dat er geen slot bijzit......
ik heb onderaan het deurtje een extra schuifgrendel geplaatst.
Na monteren en afhangen van de deurtjes bleek dat 1 deurtje winds was en ging kieren.
4. op de bouwtekening van de website en die ik gekregen heb van
de website staan 6 scharnieren. op de bijgeleverde bouwtekening staan er 4 en ik heb er 4 gekregen.
5. Het dakasfalt was vastgeniet maar is los geleverd. Bovendien was het asfaltpapier vastgeplakt aan elkaar waardoor er bij de nietjes gaten ontstonden en waar het aan elkaar was geplakt ook. Het asfalt was dus lek en zo onbruikbaar. Na monteren van het asfalt hebben wij maar besloten om het hele dak van panlatten te voorzien en er vervolgens dakpannen op gelegd en waterborden gemaakt.
Het eindresultaat is ondanks hetgene ik er boven geschreven heb erg fraai geworden. Wel moet je het met 2 personen opbouwen anders heb je de grootste problemen om het goed in elkaar te zetten.
de Berging is in de zwarte monumentenbeits gezet.
ik kan een foto sturen van het eindresultaat.

Beste L.T. de Weerd,
Beste L.T. de Weerd,
Bedankt voor de review. Betreft de verbeterpunten: als dit bij ons service afdeling was gemeld hadden we de specifieke onderdelen natuurlijk vervangen. Gezien de prachtige sfeerfoto's is het gelukkig allemaal goedgekomen en is dit dus niet meer nodig.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met Berging Westerwald.

Westra

Tuinkasten gekocht, maar we kregen de verkeerde. Wel snel opgelost door Countrywood, maar dit overkomt je liever niet als je een en ander gepland hebt. Van deze tijd, maar wel vreemd dat je geen... Tuinkasten gekocht, maar we kregen de verkeerde. Wel snel opgelost door Countrywood, maar dit overkomt je liever niet als je een en ander gepland hebt. Van deze tijd, maar wel vreemd dat je geen telefonisch (mondeling) contact kan hebben over het probleem. Maakt afstand leverancier - klant groter en onpersoonlijk.

Opvallende sterken punten

Niet iets specifieks (zwak punt: titel van dit item = tikfout = eruit halen!)

Geen specifieke reden

internet zoektocht

Zorg voor een beter persoonlijk contact met je klant en zorg voor betere check op de producten die je uitlevert via een transporteur

Beste Westra,
Beste Westra,
Dank voor je feedback. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Er gaan dagelijks enkele honderden bestellingen bij ons weg. Dat de transporteur 2 zendingen door elkaar haalt, dat kan natuurlijk gebeuren. Neemt niet weg dat het vervelend is.
Betreft de telefonische bereikbaarheid: we kunnen de topdrukte momenteel niet altijd aan. Het kan gebeuren dat alle lijnen bezet zijn. Dan verwijzen we onze klanten door naar de live chat. Ik heb het even nagekeken en binnen enkele minuten had je contact met ons via verschillende kanalen. (Facebook, Livechat & Whatsapp)....
Vanuit onze kant is het dan ook direct opgepakt en opgelost.
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met de geleverde tuinkasten van Countrywood.

Swaans

Goed.. snel.. vriendelijk contact

Opvallende sterken punten

Snel beantwoorden/reageren op m’n e-mail

Prijs kwaliteit is goed

Familie en vrienden

Instagram of marktplaats

Beste Swaans,
Bedankt voor de positieve review!! Veel plezier met jullie parasol.
MVG,
Annemijn

BCD Regeer

Prima geholpen

Opvallende sterken punten

Opvallend snelle reactie via de mail en goede nazorg. Annemijn is een toppertje!

Prijstechnisch interessant en aangesloten bij Trusted Shops

Iedereen

Zoekresultaat Google

uitwaaiers

Levering prima, maar klacht totaal niet serieus genomen en afgewimpeld. Onbegrijpelijk dat een dergelijk bedrijf zo met klanten omgaat.

snel leveren

prijs

internet

Serieus omgaan met klachten en je er niet vanaf maken.

Beste uitwaaiers,
Beste uitwaaiers,
Bedankt voor de review. Volgens mijn informatie zijn er een aantal onderdelen waarvan de kwaliteit niet goed is. Als dit bij ons service afdeling was gemeld hadden we de specifieke onderdelen natuurlijk voor jullie kunnen vervangen. Zoals je zelf hebt aangegeven is dit gelukkig allemaal goedgekomen en is dit dus niet meer nodig.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met jullie tuinkast.

Anneke

Makkelijk besteld ,snel geleverd

Opvallende sterken punten

Snel en duidelijk contact via WhatsApp

Prijs, kwaliteit verhouding

Vrienden

Google

Johan

Alleen maar positieve ervaringen.

Opvallende sterken punten

Geen specifieke punten, maar dat alles goed ging is wel uniek.

Dat was eerder toevallig

Google

RVL

Ondanks moeilijk bereikbare locatie heeft Countrywood snel geleverd!

klantgericht

prijs kwaliteit