Marty Pelster

Top

Service

Familie vrienden

Jan B

Goede service, bij vragen hadden we snel reactie van de medewerkers via de chat, vriendelijk, duidelijke uitleg.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Duidelijke website, via de site hebben we contact gezocht voor een aantal vragen over het product waar wij interesse in hadden, kregen snel en vriendelijke reactie en uitleg via de chat.
We...
We waren op zoek naar een stevige picknick tafel voor op ons terras, het is zeker z'n geld waard! Super kwaliteit daar kun je hem zelf niet voor maken.

iedereen

van Rooyen

Duidelijke site.
Goede service

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Govonden wat ik zoek en goede prijs

Privé

Positief

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Prijs/kwaliteit en beschikbaarheid van meerdere artikelen

Collegae

Qarpe Diem b.v.

Prachtige en degelijke picknicktafel, niets mis mee. Het uiteleveren was echter bedroevend. Orderbevestiging was duidelijk en conform wens. Maar de leverancier, niet Countrywood, stuurde de zending... Prachtige en degelijke picknicktafel, niets mis mee. Het uiteleveren was echter bedroevend. Orderbevestiging was duidelijk en conform wens. Maar de leverancier, niet Countrywood, stuurde de zending naar een verkeerd (niet bevestigd) adres en er bleken niet 16, maar 15 bouten in de verpakking te zitten. Vanwege het ongemak werd me vrijdag, als pleister op de wonde, een bus olie toegezegd, die er nu, woensdag nog niet is... Binnendienst Fleur en Annemijn doen prima werk, wat dus aan de leverkant teniet wordt gedaan.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

duidelijke beschrijving, erg belangrijk omdat je het product niet in werkelijkheid kunt zien.

A Verdel beheer

Goede website ,prima service

Goed materiaal,prima service

KDE

Prima. Goeie prijs. Duidelijke site

Gratis bezorging. Scherpe prijs

Familie. Vrienden

Sylvia Zwaal

Mooi product voor een betaalbare prijs.

Betaalbaar

Gerrits

Met countrywood zelf wel goed alleen wacht ik al een week voor een reparatie van mijn stoel of een nieuwe en vind dat niet zo leuk.

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Zag er goed uit de site.

Vrienden

Scheepbouwer

Goed spul, je krijgt wat je besteld hebt. We misten een aantal moertjes maar gelukkig voor een paar euro bij de plaatselijke ijzerhandel kunnen vinden voor een paar euro, dus toch meteen in elkaar... Goed spul, je krijgt wat je besteld hebt. We misten een aantal moertjes maar gelukkig voor een paar euro bij de plaatselijke ijzerhandel kunnen vinden voor een paar euro, dus toch meteen in elkaar kunnen zetten (picknicktafel Madrid). De bezorger was niet aardig, eigenlijk echt heel onbeschoft ook.. misschien toch nadenken over een andere verzendwijze want zonde van de ervaring.

Mooie spullen

Familie en vrienden