9.7/10

Emma

Praktische overkapping online besteld volgende dag thuis

Snel in huis

Sanderink

Pipowagen aangeschaft bij deze firma goede ervaring

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Op voorraad en snelle bezorging

Erg mooie kloostertafel ontvangen

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Snelle levering van een mooie betaalbare eiken tafel

Mooie tafel, vreselijke service

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Mooie tafel tegen mooie prijs

Aan niemand

Kim

Jammer genoeg geen goede ervaring. Tafelblad echt niet mooi, kleur en afwerking niet (middenbruin). Op site doen ze voorkomen dat retour zenden geen probleem is, maar in werkelijkheid moet je 2x... Jammer genoeg geen goede ervaring. Tafelblad echt niet mooi, kleur en afwerking niet (middenbruin). Op site doen ze voorkomen dat retour zenden geen probleem is, maar in werkelijkheid moet je 2x retourkosten van 49€ betalen (poot en blad) en contact via mail verloopt moeizaam vanaf moment dat ik retour wil zenden. Retour geld duurde 5 weken (na dreigen met stappen te ondernemen).

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Door goede reviews op site.

Niet

Merkens

We hadden een prachtige picknick tafel besteld, deze werd keurig op tijd verzonden! Echter, onze hond bleek deze tafel ook erg leuk te vinden, en had direct al aan een zitting geknabbeld. Na... We hadden een prachtige picknick tafel besteld, deze werd keurig op tijd verzonden! Echter, onze hond bleek deze tafel ook erg leuk te vinden, en had direct al aan een zitting geknabbeld. Na mailwisseling ontvingen we kosteloos een nieuwe zitting! Wat een top service is dat! Hartelijk dank country wood!

Wim

Een geweldig goed bedrijf.
Een geweldig goed bedrijf.
Hadden een zweefparasol gekocht. Een supermooi ding maar bleek toch ‘n maatje te groot incl voet. Ondanks de bedrijfsvakantie heb ik het retour kunnen zenden. De communicatie hieromtrent was super!!! Complimenten aan het bedrijf en de communicatie. Ik kom ZEKER terug.

Duidelijke site en prijsstelling

Aan iedereen

Maarten Brzozowski

Een tijd terug hebben we bij Countrywood een hele mooie parasol gekocht, alleen bleek hij niet geschikt voor onze tuin dus hebben we hem teruggestuurd. Hierbij zijn we uitstekend geholpen om dit te... Een tijd terug hebben we bij Countrywood een hele mooie parasol gekocht, alleen bleek hij niet geschikt voor onze tuin dus hebben we hem teruggestuurd. Hierbij zijn we uitstekend geholpen om dit te doen en goed af te handelen!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Vanwege de snelle levering en de ruime keuze.

Aan iedereen

Wij hebben twee grote parasols gekocht, waar we heel blij mee zijn. Helaas hadden we binnen 2 weken al schade aan de parasolvoet en het frame van de parasol door een windvlaag, maar Countrywood... Wij hebben twee grote parasols gekocht, waar we heel blij mee zijn. Helaas hadden we binnen 2 weken al schade aan de parasolvoet en het frame van de parasol door een windvlaag, maar Countrywood heeft dit heel goed opgelost.
Wij hebben per mail gevraagd om twee vervangende onderdelen, maar tot onze verbazing en verrassing kregen we een geheel nieuwe parasolframe. We hoeven nu alleen het doek van de beschadigde parasol over te zetten op het nieuwe frame en alles is opgelost. Super geregeld!

Waarom heb je voor Countrywood gekozen?

Countrywood en haar produkten kwamen het beste uit de bus op het internet

Aan vrienden en familie

José vd Braak

We zijn heel fijn geholpen. Hele snelle levering en het belangrijkste een super gaaf en functioneel zonnescherm