Service
Klantcontact

Esref

Jaren lang koop ik mijn autos hier en doe het nog steeds goede autos en goede zorg

Sander Castricum

Mooi bedrijf met goed aanbod in jong en wat oudere mooie gebruikte occasions met jonge km standen.
Leuk jong bedrijf met moderne visie en zeer enthousiast om je te helpen bij een goede keuze te maken voor je aankoop.
Prettig is; dat ze je de tijd geven om de auto waar in je geïntresseerd bent rustig te bekijken en proef te rijden voordat je besluit het voertuig aan te kopen.
Prima service after sales.

Ricardo

Zeer tevreden

In Lease Auto's BV

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Reageren snel en correct. Zeker een aanrader!

John van Heiningen

Top

Jacks montage service

Top gasten mooie geel porsche boxster 2liter gekocht.
Rijd na 6 mnd probleemloos.
Geven goeie service en raad.

CY

Achteraf heb ik spijt dat ik niet bij een (BOVAG) dealer mijn aankoop heb gedaan. Liever meer betalen voor betere service.

Ik heb een 'probleem auto gekocht' waarbij Country Cars,...

Ik heb een 'probleem auto gekocht' waarbij Country Cars, achteraf gezien, vooral haar best heeft gedaan om kosten zoveel mogelijk te vermijden.

De eigen service partners maakten er een zooitje van. Indien je hiervan afwijkt moet je toch voor elke issue langsrijden zodat de jongens het zelf kunnen verifiëren. Dit kost geld, tijd en is zeker niet klantvriendelijk. Vervolgens kun je ook nog eens in discussie gaan over wat er wel en niet onder garantie valt.
Kortom: Ze doen zich graag voor als Big boys maar hebben geen Big pants.

Reactie Countrycars:

Beste Juma Yildiz, Voor aankoop heeft u een aankoopkeuring laten doen.In 6 maanden tijd is circa 3600 euro garantiewerkzaamheden betaald. De administratie heeft dit meermaals met spoed uit betaald... Beste Juma Yildiz, Voor aankoop heeft u een aankoopkeuring laten doen.In 6 maanden tijd is circa 3600 euro garantiewerkzaamheden betaald. De administratie heeft dit meermaals met spoed uit betaald ivm dat u aangaf krap bij kas te zitten. Binnen de garantie periode was er een klacht ivm een geluidje wat soms hoorbaar zou zijn, kostprijs 1500euro.CountryCars wil dit zelf ook inventariseren.U bent hiervoor langs geweest en na een rit van 30 minuten is het geluidje pas waargenomen.Dit was een beginnend probleem in de tussenbak. CountryCars heeft de oplossing voor dit probleem voor rekening genomen. Menig ander garagebedrijf zal dit niet gedaan zou hebben gezien het stadium.Helaas heeft u -nadat de garantie periode afgelopen was- een defect gekregen waarvan reparatie u 695,21 gekost heeft.U heeft CountryCars laten weten dat u deze negatieve recensie zou verwijderen; indien CountryCars de reparatie die buiten de garantie periode valt zou betalen. CountryCars laat zich niet chanteren.

Kade Lautenschutz

Was een zeer aangenaam ervaring. Professionele en modern bedrijf.