8.2/10
8.2/10

Hetty en Ben van de Ridder

Zeer professioneel bedrijf met een topverkoper Geert die zijn klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Paar weken geleden bij een ander bedrijf waterpomp laten maken. Achteraf hadden wij... Zeer professioneel bedrijf met een topverkoper Geert die zijn klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Paar weken geleden bij een ander bedrijf waterpomp laten maken. Achteraf hadden wij gelet op de nog aanwezige garantie Coppens een afspraak moeten maken. Toch ondanks de duidelijke garantiebepalingen werd het volledige bedrag aan ons terugbetaald. Dus waarderen dit zeer en zegt veel over de service en werkwijze die Coppens en zijn verkopers hoog in het vaandel hebben. Dank en top

betrouwbaarheid en hoge servicegraad

even niets

Rozendal

In juli 2023 de dorema sydney XL 300 gekocht. Met opzetten in april 2024 trok de tent niet lekker strak, met afspannen konden de ritsen niet meer open of dicht. Nu bleek de linkerkant van de tent... In juli 2023 de dorema sydney XL 300 gekocht. Met opzetten in april 2024 trok de tent niet lekker strak, met afspannen konden de ritsen niet meer open of dicht. Nu bleek de linkerkant van de tent niet goed gestikt. Hierover contact gehad met Coppens Rekreatie en we kregen de optie aangeboden om het tentdoek kosteloos om te ruilen of tegen bij betaling een andere tent. Wij hebben uiteindelijk voor een andere tent gekozen i.v.m. een jaarplaats, maar de tent ansich zag er prima uit.
Super goeie service en geen gezeur. Absoluut een aanrader om hier een tent te kopen. Zowel een snelle levering bij online aankoop als direct meenemen in de winkel.

Denken in oplossingen niet in problemen

Marcel van Hees

Ik ben telefonisch vriendelijk te woord gestaan echter kon ik niet goed geholpen worden ondanks ik een aankoop van bijna 3000 euro wilde doen. De klanten in de winkel zijn belangrijker dan advies... Ik ben telefonisch vriendelijk te woord gestaan echter kon ik niet goed geholpen worden ondanks ik een aankoop van bijna 3000 euro wilde doen. De klanten in de winkel zijn belangrijker dan advies geven aan de telefoon. Helaas kon mijn vraag dan ook niet beantwoord worden waardoor ik dit zelf heb uitgezocht. Ik hoop dat dit goed is gegaan en ik de juiste koop heb gedaan.

Mooie producten

Zorgen dat je telefonisch geholpen kan worden. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om in Best langs te komen en het gaat om hoge bedragen

Carla

Na aankoop voortent en luifel incl stalen frame. Ruim 4000 euro uitgegeven. Na 1 buitje klapt frame in. Ja kan gebeuren zeggen ze dan en doen er verder niets mee

Klant vriendelijkheid

Daniel Van den bogert

Ondanks een verkeerde levering van de tent stokken, heel snel opgelost, de volgende dag zijn de stokken omgerolen! Super service

Goeie Service

Overdijk

Top bedrijf!

De uitleg over de caravan was heel duidelijk en uitgebreid.

F.J. Smit

Mijn ervaring is uitstekend

Goede prijs en snelle levering,uitleg over de te bestellen artikel.

Peter Wielinga

Goede service

Klantvriendelijkheid, service

Meedenken met aankopen. Luifel gekocht inclusief stormbaan. Niet verteld dat er ook een adapter erbij gekocht moet worden

A Roukema

Altijd goede service en een soepel bestelproces.

Goede service en hoge kwaliteit

Marcel Smit

Top! Ik had wat persoonlijk advies nodig; dat was mogelijk, deskundig en snel. Dus heb ik snel gekocht.

Weten waar je het over hebt en dat voor de klant inzetten.

Dat hoor je als ik de tent heb opgezet ;-)