8.2/10
8.2/10

A Roukema

Altijd goede service en een soepel bestelproces.

Goede service en hoge kwaliteit

Marcel Smit

Top! Ik had wat persoonlijk advies nodig; dat was mogelijk, deskundig en snel. Dus heb ik snel gekocht.

Weten waar je het over hebt en dat voor de klant inzetten.

Dat hoor je als ik de tent heb opgezet ;-)

Jeroen Markestijn

Top service

Service en vakkundig advies

Gerrit Scholten

Duidelijke website en snelle afhandeling

Marco Hendriksen

Erg goed had nieuwe tent besteld en een vreem kreeg de dag daarop een mail dat ik het verkeerde vreem had besteld hun hebben de goede erbij gezocht gewoon top

E.R. de Regt

Goed netjes geholpen

klant vriendelijk nemen de tijd voor je.

Post NL heeft ruim 4 dagen over de bezorging gedaan (steeds nieuwe tijd en datum). In de winkel lang moeten wachten op een adviseur.

Metalen haringen meeleveren, Plastic haringen gaan...

Metalen haringen meeleveren, Plastic haringen gaan meteen in de vuilnisbak.

Hans vd Ploeg

Handige website, snel besteld. Goede prijs.

Danny van Weenen

Vind fijn en snelle service en vriendelijk en duidelijke informatie als je belt voor juiste advies

Arjan Ouwehand

Vriendelijk en kundige mensen!

Het is wel een beetje raar, dat je geen losse frames van dorema kan bestellen via de website. Ik ben op zoek naar een nieuw fiber frame voor mijn voortent van Dorema, deze kan je niet los bestellen... Het is wel een beetje raar, dat je geen losse frames van dorema kan bestellen via de website. Ik ben op zoek naar een nieuw fiber frame voor mijn voortent van Dorema, deze kan je niet los bestellen alleen maar in combinatie met een voortent.....?

René van der Heijden

Uitstekende ervaring. 3 jaar geleden een caravan Knaus 450FU Sport gekocht, nu een Walker voortent en luifel. Van begin tot eind geweldig

Service, vriendelijkheid en kennis