8.5/10

N.v.t.

n.v.t.

n.v.t.

Bennie

Laats voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Jammer genoeg bleek de jas bij levering geen capuchon te hebben.
Stond wel in de artikelomschrijving!

Telefonisch contact...

Snelle levering en zeer goede service medewerker webshop!

Prima service, snelle levering

coene

Heel content zal volgende keer weer iets bestellen als het nodig is en aan vrienden verder vertellen

duidelijke website en snelle service

zo blijven verder doen

Voldoende

nee

nee

DE jas die ik heb besteld is in de verkeerde kleur geleverd. De oplossing van het probleem werd snel en efficient gepresenteerd. De correcte kleur moet nog wel geleverd worden. Daarom een voorlopig...

Controleer de bestelling voordat deze wordt opgestuurd.

Fam. Brand

Uitstekend, zeer netjes geholpen, en alles in goede staat.?

Zeer netjes

De site beter maken

Prima.

neen.

ik had een ander afleveringsadres opgegeven dan mijn huis-/ factuuradres. Ik kon dat niet meer wijzigen na afloop van de bestellingsprocedure. Maar uiteindelijk kwam het goed . Ik was op tijd thuis.

Snelle levering volgens afspraak

Prijs / kwaliteit

zie hieronder; bij de laatste 4 punten en het eindoordeel hangt mijn mening af van het terugboeken van het geld en de vraag hoe serieus u mijn kritiek op het product neemt. U mag mij daarna eventueel weer bevragen

mijn mening hangt af van de snelheid waarmee mijn geld op de rekening wordt teruggeboekt. Ik vond het jasje totaal afwijken van de gebruikelijke Tenson kwaliteit. Hij zat zo strak dat het aangeven dat het maat 42 was totaal niet correct was. Maat 42 van TENSON past mij altijd perfect. Jammer van de verzendkosten. Ik neem aan dat dit de reden was van de 50% korting. U had dat op de site moeten vermelden. Ik neem aan dat meer mensen dit jasje om die reden teruggestuurd hebben.