8.2/10
8.2/10

Marco Hendriksen

Erg goed had nieuwe tent besteld en een vreem kreeg de dag daarop een mail dat ik het verkeerde vreem had besteld hun hebben de goede erbij gezocht gewoon top

E.R. de Regt

Goed netjes geholpen

klant vriendelijk nemen de tijd voor je.

Post NL heeft ruim 4 dagen over de bezorging gedaan (steeds nieuwe tijd en datum). In de winkel lang moeten wachten op een adviseur.

Metalen haringen meeleveren, Plastic haringen gaan...

Metalen haringen meeleveren, Plastic haringen gaan meteen in de vuilnisbak.

Hans vd Ploeg

Handige website, snel besteld. Goede prijs.

Danny van Weenen

Vind fijn en snelle service en vriendelijk en duidelijke informatie als je belt voor juiste advies

Arjan Ouwehand

Vriendelijk en kundige mensen!

Het is wel een beetje raar, dat je geen losse frames van dorema kan bestellen via de website. Ik ben op zoek naar een nieuw fiber frame voor mijn voortent van Dorema, deze kan je niet los bestellen... Het is wel een beetje raar, dat je geen losse frames van dorema kan bestellen via de website. Ik ben op zoek naar een nieuw fiber frame voor mijn voortent van Dorema, deze kan je niet los bestellen alleen maar in combinatie met een voortent.....?

René van der Heijden

Uitstekende ervaring. 3 jaar geleden een caravan Knaus 450FU Sport gekocht, nu een Walker voortent en luifel. Van begin tot eind geweldig

Service, vriendelijkheid en kennis

Vermeulen

Op de website stonden andere prijzen dan un de advertentie van marktplaats. Bericht gestuurd op marktplaats over welke prijs nu klopte en binnen 5 min al antwoord. Top! In de winkel die middag ook... Op de website stonden andere prijzen dan un de advertentie van marktplaats. Bericht gestuurd op marktplaats over welke prijs nu klopte en binnen 5 min al antwoord. Top! In de winkel die middag ook vriendelijk geholpen.

Ingrid

Assortiment prima, winkel netjes. Prima geholpen aan een mooie voortent en luifel.
After Sales werkelijk te triest. Verdient een koude douche.

Reageren op de e-mails van je klanten en deze kleine gemelde problemen netjes oplossen. Lijkt me niet teveel gevraagd als je ruim 2.000 euro bent komen brengen.

Ben Drenth

Prima en snelle rektie

W.Evers

Vorige maand een nieuwe caravan gekocht en gisteren onze nieuwe Hobby opgehaald. We zijn zeer tevreden. Keurige vriendelijke uitleg gehad waar de tijd voor genomen werd. (Dankjewel Mark) Wat ons... Vorige maand een nieuwe caravan gekocht en gisteren onze nieuwe Hobby opgehaald. We zijn zeer tevreden. Keurige vriendelijke uitleg gehad waar de tijd voor genomen werd. (Dankjewel Mark) Wat ons betreft een prima ervaring met Coppens Recreatie.

Vriendelijk personeel en vakkundige uitleg.