HAS Hogeschool

Snelle service!

Ondanks een krappe deadline en een bulk aan informatie vanuit onze kant hebben ze een super resultaat opgeleverd!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je review en de goede samenwerking. We zien jullie graag terug om van deze 8 een 10 te maken!

iRecruit

Top!

Kernwoorden die de samenwerking met Cooler Media voor mij typeren zijn:
Open, transparant, goed luisteren, expertise, creatief, energiek, behulpzaam en een goede vertaalslag maken.
Kernwoorden die de samenwerking met Cooler Media voor mij typeren zijn:

Ik kan Cooler Media van harte aanbevelen!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor jullie geweldige review!

UREASON | Leen de Graaf

Mooi resultaat en prettige samenwerking!

Het proces wat je doorloopt om tot de animatie te komen is helder en goed uitgewerkt. Bij elke stap in het proces kijg je heldere terugkoppeling en het eindresultaat is een prachtige animatie. Erg... Het proces wat je doorloopt om tot de animatie te komen is helder en goed uitgewerkt. Bij elke stap in het proces kijg je heldere terugkoppeling en het eindresultaat is een prachtige animatie. Erg tevreden!

Monique

Een prachtig resultaat

Prettige samenwerking met Cooler Media. Na een briefingsbijeenkomst meteen een uitgewerkt script en eerste schetsen voor de animatie. Knap hoe Cooler Media het voor elkaar heeft gekregen ons verhaal... Prettige samenwerking met Cooler Media. Na een briefingsbijeenkomst meteen een uitgewerkt script en eerste schetsen voor de animatie. Knap hoe Cooler Media het voor elkaar heeft gekregen ons verhaal in max. 1,5 minuut te vertellen in een animatie.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je review. De volgende keer maken we van deze 8 een 10!

Magic Carpets tapijttegels

Geweldig resultaat!

Coolermedia heeft ons meer dan verwacht geholpen met het presenteren van ons bedrijf. Door de animatie van Coolermedia krijgt de klant alle voordelen te weten van ons product en bedrijf.

Communicatie verliep super! Het is nog beter geworden wat ik als idee voor ogen had!

Martijn van Heugten
Magic Carpets tapijttegels te Nijkerk

Eye Care Foundation

Long distance cooperation is a succes!

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren! Het eindresultaat is zeer goed ontvangen en we gaan het nog vaak gebruiken!!

Als suggestie willen we meegeven zeer duidelijk te...

Als suggestie willen we meegeven zeer duidelijk te zijn in de momenten waarop input gegeven, dan wel wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Zeker voor mensen die het concept van een animatie nog niet snappen. Wij zijn er een paar keer door verrast, maar er wel goed uitgekomen. Evenals de check met de voice over. Al kan ik me voorstellen dat het nu uitzonderlijk was, omdat het in het Vietnamees moest.

Uitgeverij de Bode

Cooler Media maakt prima animatie!

Komen afspraken na, heldere en duidelijke afspraken en vooral een prima animatie!
Goed bezig daar in Breda!

Starteenwinkel.nl

Super fijne samenwerking!

Fijne samenwerking en een bedrijf wat echt mee denkt. Echt een aanrader wanneer je op zoek bent naar een leuke video

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de lovende woorden. We werken graag weer samen met iedereen die een winkel start!

DataByte B.V.

Hele fijne samenwerking met Cooler Media

We hebben de samenwerking met Cooler Media als zeer prettig ervaren. De voorwaarden waren duidelijk, de scriptsessie erg creatief en het eindresultaat verbluffend. We zullen Cooler Media zeker... We hebben de samenwerking met Cooler Media als zeer prettig ervaren. De voorwaarden waren duidelijk, de scriptsessie erg creatief en het eindresultaat verbluffend. We zullen Cooler Media zeker aanbevelen en hopelijk in de toekomst wederom inhuren voor een animatie.

KWS INFRA BV

Super beoordeling

De animaties zijn zeer goed ontvangen bij de klant. Wij zijn zelf ook zeer tevreden over de samenwerking, zeker gezien het korte tijdsbestek waarin alles heeft plaats gevonden.

Het...

Het tweede filmpje ging iets te snel....