Avans+

Cooler Media denkt mee, is creatief en weet altijd het juiste verhaal te vangen! Een fijne partij om mee samen te werken en zo toffe animatievideo's te realiseren.

Creativiteit en meedenken zijn zeer sterke punten van Cooler Media.

Reactie Cooler Media:

We hebben tot nu toe altijd een geweldige samenwerking gehad met Avans+ en zien uit naar de toekomst!

Memory Online

We hebben alweer twee animaties gemaakt met Cooler Media voor onze nieuwe online producten. Met heel mooi resultaat! Duidelijke, korte filmpjes die zowel enthousiast maken als uitleg geven.

Cooler Media denkt mee en neemt de tijd om de organisatie en het product te leren kennen. Het resultaat is daardoor precies wat je in gedachten had, of zelfs nog beter. :)

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de lovende woorden! We wensen je veel succes met de animatie en zien je snel weer terug!

Yorneo

Superfijne samenwerking. Komen na wat beloven met een geweldig resultaat

Reactie Cooler Media:

Goed verwachtingen en project managen is een van onze belangrijkste USP's. Leuk om dat zo terug te krijgen. Hartelijk dank!

Hoffmann

Prettige organisatie die snel schakelt en goed meedenkt om het beste resultaat te halen. Creatief en doortastend. Fraaie eindresultaten.

Goede eindresultaten (prijs/kwaliteit verhouding goed)
Creatief
Flexibel
Komen afspraken na

Reactie Cooler Media:

Vertrouwen is goed maar afspraken nakomen is beter! Bedankt voor de mooie review.

NVM

Coolermedia denkt creatief mee en realiseert geanimeerde uitingen die aansluiten bij onze wensen. De samenwerking verloopt snel en doeltreffend, we zijn hier dan ook meer dan tevreden over.

Reactie Cooler Media:

Bedankt! We werken al jaren zeer fijn samen en zien uit naar de toekomst!

Hypotheek Visie

Fijne communicatie. Maken mooie en goede filmpjes.

Proberen zich goed in te leven in het verhaal.

Reactie Cooler Media:

Thanks! We zijn blij dat we jullie mogen helpen om mensen steeds beter te informeren over Hypotheken. Je woont toch om te leven ;)!

Firevaned

Snelle service, aardig personeel, korte lijnen, mooi eindproduct!
1 nadeel gehad; spelfouten in de infographic (niet van ons afkomstig). Gelukkig zonder kosten meteen hersteld.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je feedback! Onze creatieve baarden zijn niet altijd even goed in spelling. Ze kijken vooral naar het design, de emotie en heel veel Star Wars… We gaan extra checks inbouwen om dit... Bedankt voor je feedback! Onze creatieve baarden zijn niet altijd even goed in spelling. Ze kijken vooral naar het design, de emotie en heel veel Star Wars… We gaan extra checks inbouwen om dit soort foutjes te voorkomen.

Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Instructievideo VZHZ, nieuwe fleetmap

Cooler Media is een uitstekend bedrijf, dat snel een kwalitatief goed product levert. Zij kwamen met creatieve ideeën en oplossingen en reageerden vrijwel direct wanneer er vragen waren. Wij zijn... Cooler Media is een uitstekend bedrijf, dat snel een kwalitatief goed product levert. Zij kwamen met creatieve ideeën en oplossingen en reageerden vrijwel direct wanneer er vragen waren. Wij zijn erg blij met het eindresultaat, het is een creatief en professioneel filmpje geworden!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de geweldige samenwerking en review!

SKIM

Enthousiast team en korte levertijden

Met veel plezier samen gewerkt aan een serie van 3 filmpjes. Af en toe nog wat zoeken naar het meest efficiente proces en hoeveelheid benodigde feedback momenten, maar overall erg tevreden over de... Met veel plezier samen gewerkt aan een serie van 3 filmpjes. Af en toe nog wat zoeken naar het meest efficiente proces en hoeveelheid benodigde feedback momenten, maar overall erg tevreden over de samenwerking en het resultaat. Op naar meer!

SCOPE marketing technology b.v.

Prettige samenwerking

Leuk bedrijf! Van eerste contact tot levering van het eind product leuk contact gehad met de mensen van coolermedia. Het zijn leuke, frisse jongens die écht wat kunnen!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de lovende woorden en de fijne samenwerking!