Ton Mol

Professioneel; werkende organisatie die levert wat overeengekomen is. Goed bereikbaar dichtbij station Breda.

soepel

Goed visie op hoe goed gecommuniceerd wordt, wat effect heeft en wat niet.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de goede review! Wij hebben het ook als een soepel traject ervaren en zijn dan ook benieuwd wat straks de reacties op de animatie gaan zijn!

Foodimus

Erg fijne sfeer op kantoor. Creatieve mensen die echt waarde toevoegen aan het script. Fijn contact en zeer professioneel werk geleverd! Niks op aan te merken.

Hoe verliep het productieprocess?

Van begin to eind, vlekkeloos!

Denken echt mee, zijn flexibel in aanpassingen. Je merkt dat de ervaring aanwezig is.

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de geweldige review! Het was een zeer vlotte productie mede dankzij jullie inzet. Heel veel succes met Foodimus, wij hebben in ieder geval altijd wat nieuws te koken!

Alexander

Cooler Media heeft in korte tijd een super mooi filmpje voor ons afgeleverd

Fleur

Wij hebben erg goede ervaringen met Cooler Media. Het proces is goed verlopen, het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam en we zijn erg blij met het resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces is erg goed verlopen. We kregen veel mogelijkheden om feedback te geven op de conceptversies, waardoor we steeds op de hoogte waren van de vorderingen.

Goed/ snel productieproces
Veel feedbackmomenten
Klantvriendelijk

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor de samenwerking! Dankzij alle feedback momenten zijn we tot een prachtig, duidelijk resultaat gekomen. Hopelijk tot snel!

Nancy Leenderse

Fijne en snelle samenwerking.
Oog voor detail en uiterst klantvriendelijk

snel en kordaat.

Duidelijke planning. Verwachtingen worden duidelijk van te voren met elkaar bepaald.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de goede review! Wij hebben de samenwerking ook als erg prettig ervaren! Op naar nog meer video's in deze gave stijl!

KNMG

Cooler heeft een animatie gemaakt ter promotie van onze Ethische toolkit. Dit was een bijzonder fijne samenwerking waarbij Cooler zich heeft laten zien als een creatieve en klantvriendelijke club.... Cooler heeft een animatie gemaakt ter promotie van onze Ethische toolkit. Dit was een bijzonder fijne samenwerking waarbij Cooler zich heeft laten zien als een creatieve en klantvriendelijke club. Met het stellen van de juiste vragen zetten ze ons op scherp. Ook zijn ze sterk in het zoeken naar creatieve oplossingen.

Hoe verliep het productieprocess?

Gestructureerd, met duidelijke mijlpalen.

Duidelijkheid
Open staan voor feedback
Creativiteit
Luisteren naar wat de klant wil en dit vertalen naar een oplossing

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor de leuke samenwerking met als resultaat een korte en krachtige uitleganimatie. Goed om te lezen dat jullie het proces als prettig ervaren hebben :) Hopelijk tot snel!

H2O Marine BV

Super leuke ervaring om met Cooler mijn animatie te maken, va scherpe analyse een goed beeld van mijn business tot een super cool eindresultaat!

Soepel

Begrijpen van mijn business

Reactie Cooler Media:

Hi Lukas, wij zijn ook erg trots op het eindresultaat. Het is een stoere, duidelijke animatie geworden. Nu gaan we het maximale uit de video halen met Video Marketing!

NVM

Fijne samenwerking, door goede afstemming kon onze animatie binnen twee weken gemaakt worden.

Hoe verliep het productieprocess?

Hoewel er weinig tijd was voor de productie, heeft Cooler media het toch voor elkaar gekregen een mooie animatie van een complex product te maken. Door de goede bereikbaarheid hebben we genoeg... Hoewel er weinig tijd was voor de productie, heeft Cooler media het toch voor elkaar gekregen een mooie animatie van een complex product te maken. Door de goede bereikbaarheid hebben we genoeg overleg kunnen voeren om tot een mooi eindresultaat te komen.

Klantvriendelijk, snel, zorgvuldig.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de leuke review. Leuk om te lezen dat jullie, ondanks de strakke deadline, het productieproces zo positief ervaren hebben!

VGCt

Cooler heeft een huisstijlanimatie voor ons gemaakt.

Hoe verliep het productieprocess?

Super! Wij wilden de animatie sneller klaar hebben dan 'normaal', dit is helemaal goed gekomen!

Klantvriendelijkheid, flexibiliteit, enthousiasme, deskundigheid

Reactie Cooler Media:

Dankjewel voor de postieve review! Leuk om te zien dat jullie zo blij zijn met het resultaat en al leuke reacties erop hebben gekregen!

Lars van der Meer - ProActive Software

Onze ervaring met Cooler Media een fijne ervaring. Onze contactpersonen luisterden goed naar onze input en konden ons goed helpen met het vertalen van de boodschap naar een korte video. Respect voor... Onze ervaring met Cooler Media een fijne ervaring. Onze contactpersonen luisterden goed naar onze input en konden ons goed helpen met het vertalen van de boodschap naar een korte video. Respect voor de creatieve invulling die hier aan gegeven wordt.

Hoe verliep het productieprocess?

Volgens verwachting. Er kon op een eenvoudige en snelle manier gecommuniceerd worden via telefoon en e-mail tijdens het productieproces.

De fijne manier van communiceren.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de positieve review Lars en voor de leuke samenwerking natuurlijk! Wij zijn blij met het einderesultaat en op naar de 10/10 de volgende keer ;)