Jan Willems

Zeer professionele partij die proactief met je meedenkt

- Proactief
- Eerlijke prijs
- Afspraken nakomen

Walidz

We’ve been in contact with Mr. Cooler for a while now and he knows how to simplify even the most complex concepts. We are very happy with the informal but professional attitude of this young company!

Can-do attitude, high quality and fast production speed

Jonathan Natering

Creative & trustworthy

Hired them for a animation clip. We only spoke trough Skype and phone but they delivered a creative & fun video. Would hire them again!

Flip Lohman

Vaste klant

vriendelijke club, snel schakelen en kwaliteit!

Stap

Mijn ervaring met Cooler Media

Zeer overzichtelijke en duidelijke website waardoor ik meteen een indruk kreeg van wat Cooler Media aan mijn eigen product zou kunnen bijdragen.

Nico de Jong van MBO Amersfoort

Prachtige animatie en geweldige reacties van medewerkers en studenten!

Leuk jong bedrijf met frisse producten en diensten. Goede partij om mee samen te werken en het eindresultaat mag er wezen!

Henri de Jong

Zeer goed

Zeer goed

Maarten

Goed advies

Coolermedia ingehuurd voor advies m.b.t. online videos. Aanrader!

BrandLoyalty

Als tevreden klant kom ik graag vaker terug bij Cooler Media

De professionaliteit straalt van dit jonge bedrijf af. Cooler Media weet een juiste mate van nieuwe inzichten, pragmatische aanpak en creativiteit te combineren tot echte maatwerk producten. Dit... De professionaliteit straalt van dit jonge bedrijf af. Cooler Media weet een juiste mate van nieuwe inzichten, pragmatische aanpak en creativiteit te combineren tot echte maatwerk producten. Dit zijn voor mij zeker een aantal pluspunten voor Cooler Media ten opzichte van soortgelijke bedrijven in de branche. Daarnaast is Cooler Media dermate flexibel en heb ik vaak op korte termijn een passende oplossing ontvangen. Een absolute aanrader!

Ikbengert.nl

Creatieve club enthousiaste alleskunners. Goede nieuwe concepten en bovengemiddel maatwerk!