9.5/10

IntoAction

Erg knap hoe Coolermedia in korte tijd helemaal in de materie duikt om er vervolgens een heldere animatie video van te maken. Alle mensen zijn even enthousiast en bekwaam. Een erg prettig bedrijf om...

Hoe verliep het productieprocess?

Het proces verliep gestructureerd en alle deadlines zijn gehaald.

Duidelijkheid over het proces en de stappen.
Verwachtingsmanagement wordt erg goed gedaan.
Het enthousiasme en de klantvriendelijkheid van alle medewerkers

HKP

Onder forse tijdsdruk moesten twee filmpjes gemaakt worden. Coolermedia heeft niet alleen op tijd geleverd, maar ook onze verwachtingen overtroffen! Hartelijk dank.

Coolermedia helpt je bij het ordenen en nadenken over de kern van je boodschap.

Hosted Energie

Top bedrijf, na een uitvoerige en gestructureerde intake, een goede planning een super eindresultaat mogen ontvangen.

Hoe verliep het productieprocess?

Perfect volgens planning, duidelijke communicatie en uitstekende verwachtingen geschept. Hierdoor hebben we een fantastisch eindresultaat mogen ontvangen.

Planning
Structuur
Feedback
Visualisatie en vormgeving
Strategie

Stefan Peppelenbos

Na een korte zoektocht op internet kwam ik al snel uit bij cooler media voor onze wensen wat betreft een geanimeerd promotiefilmpje voor onze webshops. Ik moet zeggen dat ik zelden zo’n...

Amphia

Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel

Vlekkeloos

klantvriendelijkheid

VGCt

Heldere planning, korte lijntjes. Fijne samenwerking wat geleid heeft tot een mooi eindproduct.

Hoe verliep het productieprocess?

Productieproces verliep via een heldere vooraf gecommuniceerde planning. De animatie is gefaseerd via goede feedbackrondes opgemaakt.

Korte lijntjes, goede planning, heldere communicatie.

Eline van Buren / BAM

Hele prettige ervaring met Cooler Media. In korte tijd is er een mooie animatie tot stand gekomen.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep vlot. Cooler Media was erg strikt in de feedback momenten. Soms voelde dit wel erg strak aan, maar ik begrijp het wel in het kader van vlot opleveren.

- Meedenken met de klant
- Creatieve inzichten
- Snelle levering

Chainbalance - Maaike Poelmans

Wij hebben heel prettig samen gewerkt met Cooler Media tijdens het maken van de uitleg animatie. En zijn erg blij met het eindresultaat. Een uitleg animatie die echt kort en bondig uitlegt wat we...

Hoe verliep het productieprocess?

Een heel duidelijk proces waarbij vooraf een planning voor alle partijen helder is en je stap voor stap tot het eindproduct komt. Er wordt steeds duidelijk gestuurd op welke feedback ze verwachten in welke stap en wat er voor daarna op de planning staat.

De magic meeting is echt magic. Voor ons was dit echt doorslaggevend in het offerte traject en het heeft zeker opgeleverd wat we gehoopt hadden. Het was voor ons erg lastig om een complex verhaal kort en bondig te maken. Maar tijdens de magic meeting lukte het Cooler media steeds om het verhaal, kort en helder samen te vatten. En ook het storyboard gaf een goed beeld van hoe we dit over zouden brengen.

Stabre

Zeer fijne samenwerking gehad met Cooler Media. Als oud-motion designer was ik bang dat ik misschien te veeleisend zou zijn. Maar na het doorsturen van een aantal stijlvoorbeelden gingen ze aan de...

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel! Na een korte intake gingen ze aan de slag. Een feedback ronde later was de animatie af. Al met al duurde het nog geen 5 werk dagen.

Cindy Martens

Goed proces met professionele begeleiding en duidelijke planning.

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer goed, het proces is helder en duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent en wat je wanneer kunt verwachten.

Het duidelijke proces.