9.5/10

Kunst Centraal

Wij hebben de samenwerking met Cooler Media als heel prettig ervaren. We zijn erg tevreden over het eindresultaat. En ook het proces verliep erg soepel.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep zeer soepel. Het is opgedeeld in duidelijke stappen, van intakeformulier en script tot sounddesign. Ook de planning van deze stappen was heel helder. Een kort animatiefilmpje legde een volgende stap nog eens extra, op een speelse manier, uit.

Cooler Media luistert goed, is rustig en geduldig. Dat wordt al meteen duidelijk bij het schrijven van het script. Ze helpen je met het vertalen van je verhaal naar een korte, heldere tekst.
Cooler Media gaat goed om met feedback. Opmerkingen worden direct verwerkt.
Cooler Media verdiept zich in de opdrachtgever en weet wat je wel en juist niet wil. Zoals 'geen toeters en bellen'. Het sounddesign was in één keer helemaal goed.

Regel Partners

Leuk en enthousiast team!
Zeer creatief en denken met je mee, kortom een goede ervaring!

Vlot en overzichtelijk.

Het enthousiasme spat er vanaf en dat maakt het leuk om met ze samen te werken

PDZ Uitzendbureau

We zijn zeer snel en goed geholpen!

Georganiseerd en helder.

De snelheid van reageren, de duidelijke communicatie en het eindresultaat waren naar grote tevredenheid.

Avigji B.V.

Cooler Media heeft prachtige filmpjes voor ons gemaakt welke in één oogopslag een zeer goed beeld geven van ons softwarepakket!

Hoe verliep het productieprocess?

Het gehele proces verliep erg soepel. Goede overleggen vooraf en tijdens het proces. Ook is er vooraf een duidelijke planning opgesteld, waar iedereen zich aan hield. We liepen ieder moment op schema en wisten precies wanneer de filmpjes gereed zouden zijn. Feedback is telkens goed opgepakt en snel verwerkt.

Goede tekstuele en visuele vertaling van onze wensen.
Snelle reactie en verwerking door Cooler Media.
Duidelijke planning met haalbare deadlines en overzicht voor iedereen.

Sophos

Cooler Media heeft ons event gefilmd voor onze endusers. Wij zijn uiterst tevreden over de kwaliteit van het beeld, het geluid, de sfeerimpressie en de zaken welke zij laten zien in een korte...

Hoe verliep het productieprocess?

Productieproces verliep erg goed en gestructureerd. Cooler Media probeert van te voren al veel zaken op orde te hebben. Voor aanvang van de film productie regelen zij muziek, logo's/huisstijl documenten, boodschap van de video en draaiboek. Daar achteraf echter alleen nog maar feedback op de 1e draft nodig is. Dit werkte efficient.

Ze zijn enthousiast, fris, modern en bewust dat het merk en de tone of voice van de klant voorop staat.

Ricardo - ASN

Zeer positieve ervaring gehad met Cooler Media. Vanaf de offerte tot en met de oplevering zeer goede communicatie met de medewerkers van Cooler Media. Leveren kwaliteit en vakwerk.

Hoe verliep het productieprocess?

Heel goed. Zoals ik reeds aangaf, vanaf het begin tot het eind verliep alles soepel. Deadlines worden altijd gehaald.

Magic Meeting is een enorm pluspunt. Heel knap dat er zo to-the-point geschreven wordt wat je bekend wilt maken.

Florence

Wij hebben binnen twee weken een compleet infographicdocument gerealiseerd met behulp van Cooler Media.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces wordt strak geregisseerd, met een duidelijke planning en een heldere omschrijving wat je van Cooler Media mag verwachten en wat zij van jou verwachten. In de toepassing van onze huisstijl hebben we zelf nog wel wat moeten bijsturen, maar de daadwerkelijke infographics zijn erg bruikbaar en leuk geworden.

Snelheid, gestroomlijnd proces, prima prijs-kwaliteitverhouding.

Desartes

Mijn ervaringen met Cooler Media zijn louter positief. Zij luisteren goed naar de klantvraag, leveren snel en secuur en zijn een plezierige partner om mee samen te werken.

Hoe verliep het productieprocess?

Het proces verliep soepel. Er was voldoende ruimte voor creativiteit en afstemming, maar de vaart bleef er ook in, waardoor er conform planning geleverd werd. Het eindresultaat voldoet aan onze verwachtingen.

De communicatie is goed; het is helder wat zij kunnen bieden en hoe zij dat kunnen doen. Intern zijn bij Cooler zaken ook goed overgedragen en afgestemd. De aansturing is strak maar verloopt prettig. Alle mensen van Cooler die betrokken waren bij het proces, waren professioneel en vriendelijk.

Hera Life

Wij bleken bij het juiste adres te hebben aan aangeklopt om onze revolutionare, en voor de leek complexe boodschap, helder te laten vertalen naar een animatiefilmpje. Cooler media luistert goed,...

Vlot

Fijn team om mee te werken.

Dennis van Tol - Exact

Cooler Media heeft voor ons in een heel kort tijdsbestek een uitstekende video opgeleverd. We zijn heel blij met het resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Deadlines en feedback momenten waren strak ingepland, dat was fijn want dan is duidelijk wat er wanneer van wie verwacht wordt. Feedback werd uiterst zorgvuldig in behandeling genomen.

De sessie waarin het script uitgewerkt wordt is van grote toegevoegde waarde. Hierdoor is ons verhaal kort en krachtig geworden.