9.5/10

Liesbeth van de Molengraaf Veiligheidsregio Kennemerland

Ik heb de snelle en servicegerichte benadering als heel prettig ervaren. Cooler Media denkt goed met je mee.

Hoe verliep het productieprocess?

het productieproces verliep prima, zonder verrassingen.

zie boven bij eerste opmerking

De samenwerking met Cooler Media was top! Snel schakelen, super flexibel, en niks was te veel. Echt een hele fijne partner om mee samen te werken!

Snel en enorm fijn!

Snelheid van schakelen en doorvoeren van feedback

Samiko B.V.

Cooler Design is een geweldig bedrijf om mee samen te werken. Zij zijn altijd hun afspraken nagekomen en werken zeer efficient en doelgericht.

Gestructureerd en volgens afspraak

Het motto van Cooler Design is "afspraak is afspraak". Zij zijn deze ook altijd nagekomen.

Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond

Erg fijne samenwerking gehad. Ondanks dat vanuit onze kant de deadlines niet altijd gehaald werden, was Cooler Media toch zo flexibel om onze aanpassingen na de deadlines zonder moeite door te... Erg fijne samenwerking gehad. Ondanks dat vanuit onze kant de deadlines niet altijd gehaald werden, was Cooler Media toch zo flexibel om onze aanpassingen na de deadlines zonder moeite door te voeren.

Hoe verliep het productieprocess?

Vanuit Coolermedia verliep dit proces erg goed.

Goede afspraken mee te maken en bereid om af te wijken om wens klant te blijven uitvoeren.

Kunst Centraal

Wij hebben Cooler Media gevraagd een visual te ontwikkeld die aansluit bij de vormgeving en stijl van het animatiefilmpje dat ze eerder voor ons gemaakt hebben.

Hoe verliep het productieprocess?

Prima. De opmerkingen die we op de eerste versie hadden werden goed opgepakt en verwerkt in een resultaat waar we heel tevreden over zijn.

Communicatie, de wensen achterhalen. Heldere, frisse vormgeving. Snel.

Top, professioneel en volgens afspraak

Volgens een strak plan

Meedenkend, creatief en alles op tijd

Denken mee, weten de boodschap over te brengen en zijn prettig in het contact.

Soepel en snel.

Goede begeleiding.

Loes Dijkman, Language Institute Regina Coeli

Voor de eerste keer gewerkt met Cooler Media: snel, vriendelijk en servicegericht.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep goed; in de eerste fase een klein verschil van interpretatie van wat in de V1-versie geleverd zou worden, maar daarna een vlot en soepel proces.

Duidelijke planning, prettige communicatie met vormgever

Ron Graumans

Een betrouwbare club mensen die graag mooie producten maken! Afspraken worden nagekomen en beloftes worden waargemaakt!

Hoe verliep het productieprocess?

Geheel conform de afgegeven planning

Verstand van zaken en communicatief sterk

Gemeente Den Haag

Ontzettend fijn gewerkt met Cooler Media. Fijne samenwerking, snel begrip en prima resultaat. We ontvingen vooraf een gedetailleerd overzicht van de planning en logistiek, dat goed werd gevolgd op... Ontzettend fijn gewerkt met Cooler Media. Fijne samenwerking, snel begrip en prima resultaat. We ontvingen vooraf een gedetailleerd overzicht van de planning en logistiek, dat goed werd gevolgd op de dag zelf. Oplevering volgens afspraak.

Hoe verliep het productieprocess?

Volgens afspraak en verwachting. Zeer tevreden met het resultaat!

Lars en Jasper hebben een toegankelijke benadering van te interviewen personen en schieten niet in de wachtmodus, maar gaan zelf aan de slag.