Brandweer Gelderland-Zuid

Zeer prettig samengewerkt met CoolerMedia bij het visualiseren van ons visiedocument. Herkenbaar volgens de collega's en op deze manier een duidelijk en overzichtelijke "praatplaat" ter... Zeer prettig samengewerkt met CoolerMedia bij het visualiseren van ons visiedocument. Herkenbaar volgens de collega's en op deze manier een duidelijk en overzichtelijke "praatplaat" ter ondersteuning van het uitdragen van onze visie.

Hoe verliep het productieprocess?

Snel, soepel, professioneel, gezellig en toegankelijk.

Snelheid, deskundigheid

Miguel

KIVI

Prima, vlot en eerlijk

Strak schema, doen wat ze beloven en goed resultaat

Nina Kelder / projectmanager / Artishock events & marketing

Een hele fijne samenwerking en een mooi eindresultaat!

Hoe verliep het productieprocess?

Erg soepel. Regelmatige contactmomenten, er wordt continue meegedacht en alles wordt volgens deadline opgeleverd!

Fijne communicatie!

CARU Containers

Fijne samenwerking en leuk om het proces mee te maken hoe zo'n filmpje tot stand komt. Goed geholpen en al onze feedback kon verwerkt worden, dus we hadden het gevoel dat het echt 'ons' filmpje was.

Hoe verliep het productieprocess?

Alles was duidelijk van tevoren uitgelegd en daardoor wisten we goed waar we aan toe waren.

Duidelijke communicatie en de creatieve script-sessie was erg goed. Wij kwamen met ideeën en dat werd gelijk mooi verwerkt in een script.

Liever anoniem

Efficient, persoonlijk, betrokken

Hoe verliep het productieprocess?

Cooler Media werkt via een vaste planning, die relatief uitgebreid en daardoor wat lang is. De planning was vooraf kristalhelder en werd netjes nagekomen. Als er al vertraging was kwam dat niet... Cooler Media werkt via een vaste planning, die relatief uitgebreid en daardoor wat lang is. De planning was vooraf kristalhelder en werd netjes nagekomen. Als er al vertraging was kwam dat niet vanuit Cooler Media maar vanuit ons zelf.

Persoonlijk contact, heldere communicatie, prettig samenwerken, flexibel, responsive op onze feedback op voorstellen.

Vereniging Afvalbedrijven

Perfecte begeleiding en heel blij met het resultaat

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel, goed en vlot. Bijzonder hoe iemand van buiten de sector een zo tot de point script weet te maken.

Inhoudelijk goed, strakke planning en mooi resultaat.

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de geweldige review! Tijd voor champagne 🍾🍾🍾!

Woningstichting Eigen Haard

Cooler Media maakte voor ons en onze bewoners een animatiefilm. Waarin een duidelijke uitleg is te zien over onze plannen voor verbetering van de buurt. Er was een prettige samenwerking.

Hoe verliep het productieprocess?

Duidelijke strategie over de redactierondes met strakke deadlines. Ons doel werd tijdens een gezamenlijke strategiesessie duidelijk neergezet.

Meedenken
Heldere communicatie
Pakken (terechte) feedback direct op

Alliantie Voeding in de Zorg

Cooler Media heeft ons uiteindelijk verrast met een mooie en leesbare infographic.

Hoe verliep het productieprocess?

De eerste stijloplevering was niet conform onze verwachtingen. Daarna is er snel en fijn geschakeld om iets moois neer te leggen.

Creatief, origineel en heldere afspraken

Gemeente Rucphen

Enthousiaste en frisse beelddenkers

Hoe verliep het productieprocess?

Vooraf hadden we duidelijke afspraken over de aanpak en redactierondes. Hierdoor hebben we efficient kunnen werken met elkaar.

Geduldig accountmanagement met goede luistervaardigheden en een leergierige houding.

Sandra Schrijver / Proud Nerds

Fijne duidelijke communicatie met expertise over het vakgebied. Ook meedenkend en flexibel richting ons (de klant).

Hoe verliep het productieprocess?

Goed vanuit Cooler Media, deadlines zijn vooraf duidelijk weergegeven en de planning verliep zo. Voor A2O order hadden we een extra partij (CWZ) waardoor dit extra tijd vergde, hier was geen extra... Goed vanuit Cooler Media, deadlines zijn vooraf duidelijk weergegeven en de planning verliep zo. Voor A2O order hadden we een extra partij (CWZ) waardoor dit extra tijd vergde, hier was geen extra ruimte voor vanwege de deadline voor de eindoplevering. Toen er na een tussentijdse deadline nog eens goed naar het materiaal werd gekeken is toch besloten nog een stap terug te gaan. Goed en flexibel opgelost vanuit Cooler Media met als resultaat een video waar iedereen achter staat!

- heldere communicatie
- uit mening goed vanwege expertise
- flexibel gedurende het proces
- informatie halen indien nodig