9.5/10

Hosted Energie

Top bedrijf, na een uitvoerige en gestructureerde intake, een goede planning een super eindresultaat mogen ontvangen.

Hoe verliep het productieprocess?

Perfect volgens planning, duidelijke communicatie en uitstekende verwachtingen geschept. Hierdoor hebben we een fantastisch eindresultaat mogen ontvangen.

Planning
Structuur
Feedback
Visualisatie en vormgeving
Strategie

Stefan Peppelenbos

Na een korte zoektocht op internet kwam ik al snel uit bij cooler media voor onze wensen wat betreft een geanimeerd promotiefilmpje voor onze webshops. Ik moet zeggen dat ik zelden zo’n...

Amphia

Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel

Vlekkeloos

klantvriendelijkheid

VGCt

Heldere planning, korte lijntjes. Fijne samenwerking wat geleid heeft tot een mooi eindproduct.

Hoe verliep het productieprocess?

Productieproces verliep via een heldere vooraf gecommuniceerde planning. De animatie is gefaseerd via goede feedbackrondes opgemaakt.

Korte lijntjes, goede planning, heldere communicatie.

Eline van Buren / BAM

Hele prettige ervaring met Cooler Media. In korte tijd is er een mooie animatie tot stand gekomen.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep vlot. Cooler Media was erg strikt in de feedback momenten. Soms voelde dit wel erg strak aan, maar ik begrijp het wel in het kader van vlot opleveren.

- Meedenken met de klant
- Creatieve inzichten
- Snelle levering

Chainbalance - Maaike Poelmans

Wij hebben heel prettig samen gewerkt met Cooler Media tijdens het maken van de uitleg animatie. En zijn erg blij met het eindresultaat. Een uitleg animatie die echt kort en bondig uitlegt wat we...

Hoe verliep het productieprocess?

Een heel duidelijk proces waarbij vooraf een planning voor alle partijen helder is en je stap voor stap tot het eindproduct komt. Er wordt steeds duidelijk gestuurd op welke feedback ze verwachten in welke stap en wat er voor daarna op de planning staat.

De magic meeting is echt magic. Voor ons was dit echt doorslaggevend in het offerte traject en het heeft zeker opgeleverd wat we gehoopt hadden. Het was voor ons erg lastig om een complex verhaal kort en bondig te maken. Maar tijdens de magic meeting lukte het Cooler media steeds om het verhaal, kort en helder samen te vatten. En ook het storyboard gaf een goed beeld van hoe we dit over zouden brengen.

Stabre

Zeer fijne samenwerking gehad met Cooler Media. Als oud-motion designer was ik bang dat ik misschien te veeleisend zou zijn. Maar na het doorsturen van een aantal stijlvoorbeelden gingen ze aan de...

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel! Na een korte intake gingen ze aan de slag. Een feedback ronde later was de animatie af. Al met al duurde het nog geen 5 werk dagen.

Cindy Martens

Goed proces met professionele begeleiding en duidelijke planning.

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer goed, het proces is helder en duidelijk. Je weet precies waar je aan toe bent en wat je wanneer kunt verwachten.

Het duidelijke proces.

biosparq

Klant animatie huisstijl, fijn proces dat resulteerde in een mooi eindresultaat

Hoe verliep het productieprocess?

soepel en zoals volgens de planning

prima communicatie
duidelijk proces
goed eindproduct

Innovam

Wij (Innovam) hebben zeer prettig samengewerkt met Cooler Media. Ze zijn heel duidelijk in hun dienstverlening en weten snel en helder de kern te beschrijven van hetgeen we wilden laten zien....

Hoe verliep het productieprocess?

Naar tevredenheid! We hadden een strakke deadline, maar die sloot goed aan op de werkwijze van Coooler Media. Namelijk, snel, trefzeker en helder.

Ze wisten tijdens de Magic Meeting verrassend snel en helder de kern te beschrijven van ons verhaal. Dat was heel prettig en heeft ons op in het gehele proces veel tijd opgeleverd.