Cooler Media

Cooler Media Ook benieuwd naar feedback over de webshop Cooler Media? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company105
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Cooler Media met 9.5/10. Gebaseerd op 105 ervaringen.

Gemeente Tilburg
Gemeente Tilburg

Hoe verliep het productieprocess?

Alle afgesproken deadlines zijn behaald. Tussendoor hebben we goed kunnen schakelen en kunnen overleggen als het gaat om aanpassingen die nog gewenst waren. Met wat extra schaafwerk na de eerste oplevering van de animatie zijn we gelukkig tot een goed eindresultaat gekomen.

Magic meeting met alle disciplines aan tafel, snelheid, duidelijke afspraken en fijn meedenken.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze review! Leuk om te lezen hoe jullie ons productieproces ervaren. Smaakt naar meer :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn zeer tevreden en blij met het eindresultaat van onze animatie. het was een uitdaging om tot deze animatie te komen, mede door de complexiteit van het onderwerp. fijn dat we snel en goed hebben kunnen schakelen om de kwaliteit van het filmpje te waarborgen. cooler heeft goed met ons meegedacht van begin tot eind.

Geomares
Geomares

Hoe verliep het productieprocess?

Prima, alles verliep volgens planning. Wel lastig dat je de verwerking van de feedback niet meer te zien krijgt, al snap ik dat dat niet mogelijk is binnen de planning. Maar dat maakt het voor een "video leek" als ik wel lastig.

Heel klantgericht en persoonlijke begeleiding. Zeer snelle reacties op mail.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze review, de feedback en natuurlijk de samenwerking!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne samenwerking, strakke planning en veel persoonlijk contact.

Texo Trade Services BV
Texo Trade Services BV

Georganiseerd en volgens planning

creatief en klantgericht

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze review! De stand van TTS zag er Cool uit :)

Goed en professioneel.

Performer Agency
Performer Agency

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel. Cooler Media weet goed haar expertise te tonen, wat belangrijk is bij animatie omdat wij in ons gedachtepatroon soms dingen bedachten die niet altijd mogelijk zijn, en de conversie daarvan kan alleen met ervaring van Cooler. Erg prettig.

Klantvriendelijk, helder en actieve participatie.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze super coole review!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helder, gefocussed en strak met planning. dat is wat confronterend but it gets the job done.

Best Living NVM makelaars & financieel adviseurs
Best Living NVM makelaars & financieel adviseurs

Hoe verliep het productieprocess?

Precies volgens afgesproken planning. Eerste investering in tijd op locatie bij Cooler Media was de belangrijkste, daarna kon alles via mail of telefonisch. Er was ruimte voor correcties en bijstelling van onze kant.

Creatief, snel en modern

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze feedback. Leuk om de bestaande stijl met jullie tot leven te wekken! Wij leren graag van elke productie, op naar het beste eindresultaat. Want wij werken voor u ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een open en jong bedrijf. enthousiast en meedenkend met ruimte voor eigen inbreng. .
wat telt is het eindresultaat waar de klant uiteindelijk tevreden over is.

Gemeente Halderberge
Gemeente Halderberge

Prima!

Het proces is opgeknipt in stukken wat het proces makkelijk maakt en je weet vooraf precies waar je aan toe bent.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de super prettige samenwerking! We zijn blij met het gekozen design en zien jullie graag weer terug.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, fijne structuur van werken met de feedbackmogelijkheden en de te nemen stappen.

Gemeente Apeldoorn
Gemeente Apeldoorn

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces was van te voren helder gecommuniceerd en daar werd ook aan vast gehouden. We wisten van te voren wat en wanneer er iets van ons verwacht werd en wanneer we van Cooler media iets konden verwachten. Dat was heel prettig.

De magic meeting was heel gaaf. De manier waarop in deze bespreking gewerkt wordt is echt supergaaf!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze Coole review. Het was heel leuk werken met jullie. Als onze stijl binnen jullie welstandcheck past, maken wij graag meer magic ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Cooler media is een ontzettend fijn bedrijf om mee te werken. in een korte tijd van niets naar een complete animatie. de manier waarop ze werken is echt super. doordat ze je constant de juiste vragen stellen kom je in no-time bij de essentie van wat je in beeld wil brengen. zeker een aanrader!.

De Persgroep Nederland
De Persgroep Nederland

Hoe verliep het productieprocess?

Verliep prima, dachten goed mee. Tekstueel moesten we soms nog de puntjes op de i zetten qua d/t's en u/uw :).

Snel schakelen, afspraak is afspraak. Denken prima mee, ook bij inzet nieuwe voice over die nog niet in het bestand zat. Hierop wordt direct actie ondernomen. Als klant voel je je ontzorgd.

Reactie Cooler Media:

Thanks voor deze goede feedback. We nemen spelling mee als verbeter-Topic ;) Leuk om met jullie samen te werken!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Korte communicatielijnen, medewerkers jong en kundig!.

schoolpoort / VU
schoolpoort / VU

Hoe verliep het productieprocess?

Persoonlijk, gezellig, professioneel maar wel doelgericht en effectief.

klantgericht, neemt de regie om de kaders te schetsen (wat fijn is), vriendelijk en persoonlijk.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze woorden. Leuk om "persoonlijk" terug te horen, een gemeenschappelijke deler voor ons! Succes met deze Coole video :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er werd een filmpje gemaakt om de werking van een gepersonaliseerde leer navigator te beschrijven.

Vertaalbureau Perfect B.V.
Vertaalbureau Perfect B.V.

Hoe verliep het productieprocess?

Snel een kwalitatief hoogwaardige infographic mogen ontvangen.

Creatief, meedenkend en klantvriendelijk.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze woorden. Keep shaking up the language industry and continue making people happy! Leuk om met jullie te werken: op naar een Coolere wereld.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief. goed contact, duidelijk alles tweemaal doorgesproken voordat er werd begonnen met project.

Bedrijfsinformatie

Wij maken korte, krachtige uitleganimaties en zorgen voor het juiste publiek.
Adres
Stationsweg 1a