Denken mee, weten de boodschap over te brengen en zijn prettig in het contact.

Soepel en snel.

Goede begeleiding.

Loes Dijkman, Language Institute Regina Coeli

Voor de eerste keer gewerkt met Cooler Media: snel, vriendelijk en servicegericht.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces verliep goed; in de eerste fase een klein verschil van interpretatie van wat in de V1-versie geleverd zou worden, maar daarna een vlot en soepel proces.

Duidelijke planning, prettige communicatie met vormgever

Ron Graumans

Een betrouwbare club mensen die graag mooie producten maken! Afspraken worden nagekomen en beloftes worden waargemaakt!

Hoe verliep het productieprocess?

Geheel conform de afgegeven planning

Verstand van zaken en communicatief sterk

Gemeente Den Haag

Ontzettend fijn gewerkt met Cooler Media. Fijne samenwerking, snel begrip en prima resultaat. We ontvingen vooraf een gedetailleerd overzicht van de planning en logistiek, dat goed werd gevolgd op... Ontzettend fijn gewerkt met Cooler Media. Fijne samenwerking, snel begrip en prima resultaat. We ontvingen vooraf een gedetailleerd overzicht van de planning en logistiek, dat goed werd gevolgd op de dag zelf. Oplevering volgens afspraak.

Hoe verliep het productieprocess?

Volgens afspraak en verwachting. Zeer tevreden met het resultaat!

Lars en Jasper hebben een toegankelijke benadering van te interviewen personen en schieten niet in de wachtmodus, maar gaan zelf aan de slag.

IntoAction

Erg knap hoe Coolermedia in korte tijd helemaal in de materie duikt om er vervolgens een heldere animatie video van te maken. Alle mensen zijn even enthousiast en bekwaam. Een erg prettig bedrijf om... Erg knap hoe Coolermedia in korte tijd helemaal in de materie duikt om er vervolgens een heldere animatie video van te maken. Alle mensen zijn even enthousiast en bekwaam. Een erg prettig bedrijf om mee te werken.

Hoe verliep het productieprocess?

Het proces verliep gestructureerd en alle deadlines zijn gehaald.

Duidelijkheid over het proces en de stappen.
Verwachtingsmanagement wordt erg goed gedaan.
Het enthousiasme en de klantvriendelijkheid van alle medewerkers

HKP

Onder forse tijdsdruk moesten twee filmpjes gemaakt worden. Coolermedia heeft niet alleen op tijd geleverd, maar ook onze verwachtingen overtroffen! Hartelijk dank.

Coolermedia helpt je bij het ordenen en nadenken over de kern van je boodschap.

Hosted Energie

Top bedrijf, na een uitvoerige en gestructureerde intake, een goede planning een super eindresultaat mogen ontvangen.

Hoe verliep het productieprocess?

Perfect volgens planning, duidelijke communicatie en uitstekende verwachtingen geschept. Hierdoor hebben we een fantastisch eindresultaat mogen ontvangen.

Planning
Structuur
Feedback
Visualisatie en vormgeving
Strategie

Stefan Peppelenbos

Na een korte zoektocht op internet kwam ik al snel uit bij cooler media voor onze wensen wat betreft een geanimeerd promotiefilmpje voor onze webshops. Ik moet zeggen dat ik zelden zo’n... Na een korte zoektocht op internet kwam ik al snel uit bij cooler media voor onze wensen wat betreft een geanimeerd promotiefilmpje voor onze webshops. Ik moet zeggen dat ik zelden zo’n professionele organisatie heb meegemaakt. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de oplevering, super strak georganiseerd en geheel gehouden aan de afgesproken deadlines. Onder de indruk! En zeker voor herhaling vatbaar. Top werk geleverd

Amphia

Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel

Vlekkeloos

klantvriendelijkheid

VGCt

Heldere planning, korte lijntjes. Fijne samenwerking wat geleid heeft tot een mooi eindproduct.

Hoe verliep het productieprocess?

Productieproces verliep via een heldere vooraf gecommuniceerde planning. De animatie is gefaseerd via goede feedbackrondes opgemaakt.

Korte lijntjes, goede planning, heldere communicatie.