J.M.

Snel, professioneel en goede kwaliteit

snel, professioneel en goede kwaliteit

P. Keijender

Deze jonge gasten weten waar ze mee bezig zijn. Heb ze benaderd voor het maken van een bedrijfsfilm. Na een duidelijk voorbereidingsproces en opnames in mijn bedrijf ben ik de trotse eigenaar van... Deze jonge gasten weten waar ze mee bezig zijn. Heb ze benaderd voor het maken van een bedrijfsfilm. Na een duidelijk voorbereidingsproces en opnames in mijn bedrijf ben ik de trotse eigenaar van een bedrijfsfilm.

Jaap dolen schilders

Doen goed werk in korte tijd vir goeie prijs

doen goed werk in korte tijd vir goeie prijs

Ancora Media

Sterke concepten & goede samenwerking

Cooler Media belooft en bezorgt daadwerkelijk magie. Zowel op conceptueel- als commercieel gebied erg sterk. Mijn ervaring is dat ze altijd op zoek gaan naar innovatieve manieren om een merk nog... Cooler Media belooft en bezorgt daadwerkelijk magie. Zowel op conceptueel- als commercieel gebied erg sterk. Mijn ervaring is dat ze altijd op zoek gaan naar innovatieve manieren om een merk nog sterker te maken.

Marcel Vink

Zeer professioneel

Mijn ervaringen met Cooler Media zijn zeer aangenaam.

Joop den Korten

Like magic!

Deze mannen doen iets met je website, lijkt wel magie op conversie!

Maarten Z

Zeer snelle service

Voor een spoedproject Coolermedia ingeschakeld. Ze konden het snel oppakken, met een geweldig resultaat!

CuliMedia

Top service en kwaliteit!

Zeer goede ervaring! Zou ik aan iedereen aanraden. Service hoog in het vaandel en ook het delen van kennis!

Verzekeruzelf.nl

Cooler Media maakt je content fun!

Erg goede en leuke animatievideo’s!

Thijs Driessen

Evaluatie

Mijn ervaring met Cooler Media was prettig. Cooler Media is een bedrijf dat de juiste mix van creativiteit, professionaliteit en snelheid bij elkaar brengt en niet vergeet naar de klant te... Mijn ervaring met Cooler Media was prettig. Cooler Media is een bedrijf dat de juiste mix van creativiteit, professionaliteit en snelheid bij elkaar brengt en niet vergeet naar de klant te luisteren. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden om mee samen te werken.