Ballast Nedam Industriebouw

Cooler Media is een zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn een creatief, enthousiast, professioneel en gezellig team. Iedere video start met een magic meeting en hun creativiteit daarin... Cooler Media is een zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn een creatief, enthousiast, professioneel en gezellig team. Iedere video start met een magic meeting en hun creativiteit daarin is zeker magic. Wij, Ballast Nedam Industriebouw, leverde de input en zij begonnen gelijk met het bedenken van een script én tekeningen. Ook heel leuk om mee te maken! Ook is een pluspunt dat het team onze 'cultuur' snel en goed aanvoelde. De boodschap die we over wilde brengen in combinatie met een vleugje humor, wat zeker een leidraad is onze organisatie. Het eindresultaat mag er zijn. Met een prettige samenwerking hebben we met elkaar iets heel moois en informatiefs mogen neerzetten.

Hoe verliep het productieprocess?

Zeer goed. Vooraf zijn er duidelijk afspraken gemaakt of wie wat en wanneer dient aan te leveren. De medewerkers zijn ook altijd goed telefonisch bereikbaar, wat het makkelijk maakt om even snel wat... Zeer goed. Vooraf zijn er duidelijk afspraken gemaakt of wie wat en wanneer dient aan te leveren. De medewerkers zijn ook altijd goed telefonisch bereikbaar, wat het makkelijk maakt om even snel wat door te nemen of te bespreken.

Absoluut hun creativiteit en kunde!

Reactie Cooler Media:

Met zo’n mooie review gaat bij ons de 🍾 champagne open!
Hartelijk dank voor de fijne samenwerking en jullie super positieve bijdrage aan deze co-creatie!

Ricardo van der Himst

Voor de vierde keer een animatie laten opnemen bij Cooler Media. Zoals altijd boven verwachting!

Hoe verliep het productieprocess?

Uitstekend. Heldere afspraken gemaakt en wordt goed geluisterd naar onze wensen. Niks is te veel.

Duidelijke vakkennis, wat je vanaf begin tot eind merkt. Uitstekend resultaat is het wederom geworden!

Ziekenhuis Gelderse Vallei

Snel, toegankelijk, vriendelijk, mooi resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Deze verliep heel soepel. Beide partijen hielden zich aan de afspraken.

Realistische planning.

Reactie Cooler Media:

Dank voor de review, op naar de volgende opdracht!

Edu-Suite

Binnen zeer korte tijd hebben we een toffe animatie opgeleverd gekregen. De deadline was strak, maar alles verliep perfect volgens planning.

Hoe verliep het productieprocess?

Strak volgens planning en conform onze wensen

Betrouwbaar, professioneel, creatief

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor deze geweldige review!

FinBuddy

De samenwerking was enorm fijn. Veel ruimte voor creativiteit en tegelijkertijd een goede planning en deadlines. Hierdoor zijn we tot een resultaat gekomen waar we trots op zijn. Aanrader!

Hoe verliep het productieprocess?

Erg goed, fijne begeleiding. Ruimte voor feedback en tegelijkertijd een goede planning.

Snel en makkelijk schakelen met de creative producer. Ook erg tevreden over de componenten die nodig zijn voor de film (geluid, tekst, visuals etc.)

Reactie Cooler Media:

Het was een hele fijne samenwerking. Dank voor jullie vertrouwen!

U Centraal

We hebben de samenwerking met Cooler Media als heel prettig ervaren. Zij zijn deskundig, snel, flexibel, vriendelijk en komen met goede ideeën. We zijn heel blij met het eindresultaat en zouden... We hebben de samenwerking met Cooler Media als heel prettig ervaren. Zij zijn deskundig, snel, flexibel, vriendelijk en komen met goede ideeën. We zijn heel blij met het eindresultaat en zouden Cooler Media zeker aanraden!

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel. Heldere communicatie en steeds flexibel als wij toch van koers veranderden.

Zie hierboven :-) Erg klantvriendelijk en goed benaderbaar

Koraal groep

We hebben samen een fraaie, duidelijke animatie over prikkelverwerking gemaakt.

Hoe verliep het productieprocess?

soepel en via duidelijke stappen

goed bereikbaar, snel handelen, duidelijke afspraken, je weet wat je krijgt

Regiodeal Foodvalley

Cooler Media heeft de Voortgangsrapportage van de Regiodeal Foodvalley perfect vormgegeven. Met de interactieve PDF kwam het resultaat nog meer tot leven.

Hoe verliep het productieprocess?

Goed sparren in een fijne en openhartige samenwerking heeft een product gebracht waar we graag mee voor de dag komen!

samenwerken
snelheid
afspraken nakomen

LIJV

Fijne samenwerking, snel schakelen en bovenal een mooi resultaat!

Vlot

Eigen visie en werkwijze om snel tot een goed resultaat te komen

KLANTDIRECT BV

PERFECTE SAMENWERKING

Hoe verliep het productieprocess?

duidelijke afspraken gemaakt & 100% opvolging van de wensen die wij aan Cooler media hadden aangegeven
Snel & Correct

Mee denken om een perfect eindresultaat te behalen

Reactie Cooler Media:

Wauw, dank voor de mooie woorden!