Francis Gerrits OZMO cloud telephony

Waardevolle & professionele samenwerking!

In een relatief korte periode een erg mooi eindresultaat behaald met de animatie over OZMO cloud telephony.
Cooler Media denkt mee en schakelt snel op verzoek van de klant. Bedankt hiervoor en wij geloven in een verdere groei van onze hosted telefonie oplossing door inzet van deze animatie.

Zomer Retail

Zeer tevreden!

Cooler Media wist in korte tijd onze boodschap te vertalen naar een pakkende animatie. Er wordt goed meegedacht en snel en flexibel gereageerd op de input van de klant. We zijn door de animatie in... Cooler Media wist in korte tijd onze boodschap te vertalen naar een pakkende animatie. Er wordt goed meegedacht en snel en flexibel gereageerd op de input van de klant. We zijn door de animatie in staat een specifiek onderdeel van onze diensten eenvoudig en op ene leuke wijze aan onze doelgroep te presenteren.

Ruald Ordelman, ParnasSys / Topicus Onderwijs

Prima animator. Meedenkend en flexibel.

Melissant

Goede inzet, mooi resultaat

Sven heeft een mooie en duidelijke infographic gemaakt in onze huisstijl. Snel gewerkt en met een goed resultaat.

OfficeRank

OfficeRank movie

Communicatie, eerlijkheid en oprechtheid, openheid en transparantie, snel werk geleverd en goed geluisterd naar onze wensen.

Louk Haarhuis | Magneds

Super!

Snel, flexibel, meedenkend en goed resultaat

Officerank

OfficeRank

Webelephant

Mooie maatwerk oplossingen

Persoonlijk, Professioneel en toch wel een stuk voordeliger dat de vele andere aanbieders.

Persoonality

Goed werk in korte tijd

Krappe deadline, goede planning en duidelijk structuur. Leuke animatie. Goed resultaat.

Merel / Verzekeruzelf.nl

Goede samenwerking, mooie video's!

Cooler Media weet precies wat wij willen en voert dat perfect uit. Sven denkt altijd goed mee over de scripts, animaties en de marketing. Kortom: een fijne samenwerking!