Royal Cosun

Blikopener

Jong en deskundig, luisteren goed en leren snel.
Opmerkingen worden vlot opgepakt en verwerkt.

Reactie Cooler Media:

Heel erg bedankt voor de lovende woorden. We werken graag weer met je samen!

Fair Consulting

Wauw!!

Onwijs tevreden met het eindresultaat! Goede service, creativiteit en dat alles binnen de gestelde doorlooptijden! Fijne samenwerking en niets meer dan complimenten voor het eindresultaat! Chapeau!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je positieve reactie! Heel veel succes met je nieuwe website en de video. Het was een leuke samenwerking en we zien je graag weer terug!

Suzanne

CoolerMedia

Erg snel schakelen wat erg prettig werkt, erg flexibel.

Heiko Bonenkamp - ProActive Software

Snel, goed en deskundig!

Op een hele prettige manier hebben we samen met het team van Coolermedia een animatie gemaakt. De jongens van Coolermedia combineren professionaliteit op een hele goede manier met een prettige... Op een hele prettige manier hebben we samen met het team van Coolermedia een animatie gemaakt. De jongens van Coolermedia combineren professionaliteit op een hele goede manier met een prettige omgang. Absoluut een aanrader!

Reactie Cooler Media:

Bedankt Heiko, we hebben met plezier voor jullie gewerkt!

Raben Netherlands B.V.

Fijne, snelle samenwerking!

Fijn bedrijf om mee samen te werken! Duidelijke en snelle communicatie en werkwijze. Hebben een mooi project opgeleverd wat perfect paste bij ons ideeƫn.

Exploitatie Maatschappij Combibad Kwekkelstijn bv

Het is een jong flexibel, dynamisch en creatief bedrijf met een professionele insteek en kwaliteitsniveau

Sam van Gentevoort

Een tevreden klant

Creatief en mooi eindproduct, goed service!

Saneral Europe BV

Saneral Europe BV

Zeer professioneel, snel en betreffende het concept, leven ze zich goed in.
Prijs kwaliteitsverhouding : zeer acceptabel.

Intrasurance Groep

Focus op funability !

Cooler Media is creatief, professioneel en een expert in het vereenvoudigen van complexiteit.

Verzekeruzelf.nl

Kwaliteit in animatie

Cooler Media is een hele fijne partij om mee te werken . Creatief en innovatief. Ze weten elke keer weer de lat een stukje hoger te leggen wat tot prachtige resultaten leidt. Wij hebben al... Cooler Media is een hele fijne partij om mee te werken . Creatief en innovatief. Ze weten elke keer weer de lat een stukje hoger te leggen wat tot prachtige resultaten leidt. Wij hebben al tientallen uitleg animaties met ze gemaakt en onze klanten waarderen die enorm.