Magic Carpets tapijttegels

Geweldig resultaat!

Coolermedia heeft ons meer dan verwacht geholpen met het presenteren van ons bedrijf. Door de animatie van Coolermedia krijgt de klant alle voordelen te weten van ons product en bedrijf.

Communicatie verliep super! Het is nog beter geworden wat ik als idee voor ogen had!

Martijn van Heugten
Magic Carpets tapijttegels te Nijkerk

Eye Care Foundation

Long distance cooperation is a succes!

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren! Het eindresultaat is zeer goed ontvangen en we gaan het nog vaak gebruiken!!

Als suggestie willen we meegeven zeer duidelijk te...

Als suggestie willen we meegeven zeer duidelijk te zijn in de momenten waarop input gegeven, dan wel wijzigingen doorgevoerd kunnen worden. Zeker voor mensen die het concept van een animatie nog niet snappen. Wij zijn er een paar keer door verrast, maar er wel goed uitgekomen. Evenals de check met de voice over. Al kan ik me voorstellen dat het nu uitzonderlijk was, omdat het in het Vietnamees moest.

Uitgeverij de Bode

Cooler Media maakt prima animatie!

Komen afspraken na, heldere en duidelijke afspraken en vooral een prima animatie!
Goed bezig daar in Breda!

Starteenwinkel.nl

Super fijne samenwerking!

Fijne samenwerking en een bedrijf wat echt mee denkt. Echt een aanrader wanneer je op zoek bent naar een leuke video

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de lovende woorden. We werken graag weer samen met iedereen die een winkel start!

DataByte B.V.

Hele fijne samenwerking met Cooler Media

We hebben de samenwerking met Cooler Media als zeer prettig ervaren. De voorwaarden waren duidelijk, de scriptsessie erg creatief en het eindresultaat verbluffend. We zullen Cooler Media zeker... We hebben de samenwerking met Cooler Media als zeer prettig ervaren. De voorwaarden waren duidelijk, de scriptsessie erg creatief en het eindresultaat verbluffend. We zullen Cooler Media zeker aanbevelen en hopelijk in de toekomst wederom inhuren voor een animatie.

KWS INFRA BV

Super beoordeling

De animaties zijn zeer goed ontvangen bij de klant. Wij zijn zelf ook zeer tevreden over de samenwerking, zeker gezien het korte tijdsbestek waarin alles heeft plaats gevonden.

Het...

Het tweede filmpje ging iets te snel....

NJR

Animatie structurele dialoog

Cooler Media heeft van een complex, politiek onderwerp een simpele animatie weten te maken. Dit is wat wij nodig hadden, omdat we zelf teveel in de materie zaten om het begrijpelijk over te kunnen... Cooler Media heeft van een complex, politiek onderwerp een simpele animatie weten te maken. Dit is wat wij nodig hadden, omdat we zelf teveel in de materie zaten om het begrijpelijk over te kunnen brengen. Het proces en de feedback-momenten zijn heel gekaderd, dit is begrijpelijk vanuit productie oogpunt, maar vonden we soms wel lastig. Er zitten ook voordelen aan, want de uiteindelijke oplevering was goed op schema. Ik zou Cooler Media zeker aanraden als je een dienst of product op een begrijpelijke, maar zeker ook aantrekkelijke, manier wil presenteren.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de heldere feedback en positieve review! We zijn blij om te zien dat je ook de voordelen van een gestructureerde productie met gekaderde feedback inziet. Deze dragen bij aan een... Bedankt voor de heldere feedback en positieve review! We zijn blij om te zien dat je ook de voordelen van een gestructureerde productie met gekaderde feedback inziet. Deze dragen bij aan een duidelijke uitlegvideo, op tijd geleverd. We zien je graag weer terug!

DRIP bv

DRIP Mobile Water Supply

We zijn met Coolermedia in contact gekomen omdat we een uitleg animatie nodig hadden voor ons nieuw bedrijf DRIP.

Coolermedia heeft precies geluisterd naar wat we nodig hadden en hebben...

Coolermedia heeft precies geluisterd naar wat we nodig hadden en hebben met hu eigen inbreng een nog betere animatie gemaakt dan dat we zelf voor ogen hadden.

De animatie slaat bij onze (potentiële) klanten ook erg aan. Ze vinden hem duidelijk, leuk en een goede mix tussen zakelijk en vrolijk. Precies wat wij voor ogen hadden.

Coolermedia bedank!

Starteenwinkel.nl

Fijne samenwerking!

Ik heb Coolermedia ervaren als een zeer betrouwbare partij waarbij het samenwerken heel goed maar vooral snel en zorgvuldig.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de fijne samenwerking en de mooie review!

CPMFactory

Infographic

Tevreden over het resultaat, komen hun afspraken na, snel schakelen.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de mooie review en veel succes met het rondsturen!