NVM

Coolermedia denkt creatief mee en realiseert geanimeerde uitingen die aansluiten bij onze wensen. De samenwerking verloopt snel en doeltreffend, we zijn hier dan ook meer dan tevreden over.

Reactie Cooler Media:

Bedankt! We werken al jaren zeer fijn samen en zien uit naar de toekomst!

Hypotheek Visie

Fijne communicatie. Maken mooie en goede filmpjes.

Proberen zich goed in te leven in het verhaal.

Reactie Cooler Media:

Thanks! We zijn blij dat we jullie mogen helpen om mensen steeds beter te informeren over Hypotheken. Je woont toch om te leven ;)!

Firevaned

Snelle service, aardig personeel, korte lijnen, mooi eindproduct!
1 nadeel gehad; spelfouten in de infographic (niet van ons afkomstig). Gelukkig zonder kosten meteen hersteld.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je feedback! Onze creatieve baarden zijn niet altijd even goed in spelling. Ze kijken vooral naar het design, de emotie en heel veel Star Wars… We gaan extra checks inbouwen om dit... Bedankt voor je feedback! Onze creatieve baarden zijn niet altijd even goed in spelling. Ze kijken vooral naar het design, de emotie en heel veel Star Wars… We gaan extra checks inbouwen om dit soort foutjes te voorkomen.

Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Instructievideo VZHZ, nieuwe fleetmap

Cooler Media is een uitstekend bedrijf, dat snel een kwalitatief goed product levert. Zij kwamen met creatieve ideeën en oplossingen en reageerden vrijwel direct wanneer er vragen waren. Wij zijn... Cooler Media is een uitstekend bedrijf, dat snel een kwalitatief goed product levert. Zij kwamen met creatieve ideeën en oplossingen en reageerden vrijwel direct wanneer er vragen waren. Wij zijn erg blij met het eindresultaat, het is een creatief en professioneel filmpje geworden!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de geweldige samenwerking en review!

SKIM

Enthousiast team en korte levertijden

Met veel plezier samen gewerkt aan een serie van 3 filmpjes. Af en toe nog wat zoeken naar het meest efficiente proces en hoeveelheid benodigde feedback momenten, maar overall erg tevreden over de... Met veel plezier samen gewerkt aan een serie van 3 filmpjes. Af en toe nog wat zoeken naar het meest efficiente proces en hoeveelheid benodigde feedback momenten, maar overall erg tevreden over de samenwerking en het resultaat. Op naar meer!

SCOPE marketing technology b.v.

Prettige samenwerking

Leuk bedrijf! Van eerste contact tot levering van het eind product leuk contact gehad met de mensen van coolermedia. Het zijn leuke, frisse jongens die écht wat kunnen!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de lovende woorden en de fijne samenwerking!

HAS Hogeschool

Snelle service!

Ondanks een krappe deadline en een bulk aan informatie vanuit onze kant hebben ze een super resultaat opgeleverd!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je review en de goede samenwerking. We zien jullie graag terug om van deze 8 een 10 te maken!

iRecruit

Top!

Kernwoorden die de samenwerking met Cooler Media voor mij typeren zijn:
Open, transparant, goed luisteren, expertise, creatief, energiek, behulpzaam en een goede vertaalslag maken.
Kernwoorden die de samenwerking met Cooler Media voor mij typeren zijn:

Ik kan Cooler Media van harte aanbevelen!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor jullie geweldige review!

UREASON | Leen de Graaf

Mooi resultaat en prettige samenwerking!

Het proces wat je doorloopt om tot de animatie te komen is helder en goed uitgewerkt. Bij elke stap in het proces kijg je heldere terugkoppeling en het eindresultaat is een prachtige animatie. Erg... Het proces wat je doorloopt om tot de animatie te komen is helder en goed uitgewerkt. Bij elke stap in het proces kijg je heldere terugkoppeling en het eindresultaat is een prachtige animatie. Erg tevreden!

Monique

Een prachtig resultaat

Prettige samenwerking met Cooler Media. Na een briefingsbijeenkomst meteen een uitgewerkt script en eerste schetsen voor de animatie. Knap hoe Cooler Media het voor elkaar heeft gekregen ons verhaal... Prettige samenwerking met Cooler Media. Na een briefingsbijeenkomst meteen een uitgewerkt script en eerste schetsen voor de animatie. Knap hoe Cooler Media het voor elkaar heeft gekregen ons verhaal in max. 1,5 minuut te vertellen in een animatie.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor je review. De volgende keer maken we van deze 8 een 10!