Geomares

Fijne samenwerking, strakke planning en veel persoonlijk contact.

Hoe verliep het productieprocess?

Prima, alles verliep volgens planning. Wel lastig dat je de verwerking van de feedback niet meer te zien krijgt, al snap ik dat dat niet mogelijk is binnen de planning. Maar dat maakt het voor een... Prima, alles verliep volgens planning. Wel lastig dat je de verwerking van de feedback niet meer te zien krijgt, al snap ik dat dat niet mogelijk is binnen de planning. Maar dat maakt het voor een "video leek" als ik wel lastig.

Heel klantgericht en persoonlijke begeleiding. Zeer snelle reacties op mail.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze review, de feedback en natuurlijk de samenwerking!

Texo Trade Services BV

Goed en professioneel

Georganiseerd en volgens planning

creatief en klantgericht

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze review! De stand van TTS zag er Cool uit :)

Performer Agency

Helder, gefocussed en strak met planning. Dat is wat confronterend but it gets the job done.

Hoe verliep het productieprocess?

Soepel. Cooler Media weet goed haar expertise te tonen, wat belangrijk is bij animatie omdat wij in ons gedachtepatroon soms dingen bedachten die niet altijd mogelijk zijn, en de conversie daarvan... Soepel. Cooler Media weet goed haar expertise te tonen, wat belangrijk is bij animatie omdat wij in ons gedachtepatroon soms dingen bedachten die niet altijd mogelijk zijn, en de conversie daarvan kan alleen met ervaring van Cooler. Erg prettig.

Klantvriendelijk, helder en actieve participatie.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze super coole review!

Best Living NVM makelaars & financieel adviseurs

Een open en jong bedrijf. Enthousiast en meedenkend met ruimte voor eigen inbreng.
Wat telt is het eindresultaat waar de klant uiteindelijk tevreden over is.

Hoe verliep het productieprocess?

Precies volgens afgesproken planning. Eerste investering in tijd op locatie bij Cooler Media was de belangrijkste, daarna kon alles via mail of telefonisch. Er was ruimte voor correcties en... Precies volgens afgesproken planning. Eerste investering in tijd op locatie bij Cooler Media was de belangrijkste, daarna kon alles via mail of telefonisch. Er was ruimte voor correcties en bijstelling van onze kant.

Creatief, snel en modern

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze feedback. Leuk om de bestaande stijl met jullie tot leven te wekken! Wij leren graag van elke productie, op naar het beste eindresultaat. Want wij werken voor u ;)

Gemeente Halderberge

Goede ervaring, fijne structuur van werken met de feedbackmogelijkheden en de te nemen stappen.

Prima!

Het proces is opgeknipt in stukken wat het proces makkelijk maakt en je weet vooraf precies waar je aan toe bent.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de super prettige samenwerking! We zijn blij met het gekozen design en zien jullie graag weer terug.

Gemeente Apeldoorn

Cooler media is een ontzettend fijn bedrijf om mee te werken. In een korte tijd van niets naar een complete animatie. De manier waarop ze werken is echt super. Doordat ze je constant de juiste... Cooler media is een ontzettend fijn bedrijf om mee te werken. In een korte tijd van niets naar een complete animatie. De manier waarop ze werken is echt super. Doordat ze je constant de juiste vragen stellen kom je in no-time bij de essentie van wat je in beeld wil brengen. Zeker een aanrader!

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces was van te voren helder gecommuniceerd en daar werd ook aan vast gehouden. We wisten van te voren wat en wanneer er iets van ons verwacht werd en wanneer we van Cooler media iets... Het productieproces was van te voren helder gecommuniceerd en daar werd ook aan vast gehouden. We wisten van te voren wat en wanneer er iets van ons verwacht werd en wanneer we van Cooler media iets konden verwachten. Dat was heel prettig.

De magic meeting was heel gaaf. De manier waarop in deze bespreking gewerkt wordt is echt supergaaf!

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze Coole review. Het was heel leuk werken met jullie. Als onze stijl binnen jullie welstandcheck past, maken wij graag meer magic ;)

De Persgroep Nederland

Korte communicatielijnen, medewerkers jong en kundig!

Hoe verliep het productieprocess?

Verliep prima, dachten goed mee. Tekstueel moesten we soms nog de puntjes op de i zetten qua d/t's en u/uw :).

Snel schakelen, afspraak is afspraak. Denken prima mee, ook bij inzet nieuwe voice over die nog niet in het bestand zat. Hierop wordt direct actie ondernomen. Als klant voel je je ontzorgd.

Reactie Cooler Media:

Thanks voor deze goede feedback. We nemen spelling mee als verbeter-Topic ;) Leuk om met jullie samen te werken!

schoolpoort / VU

Er werd een filmpje gemaakt om de werking van een gepersonaliseerde leer navigator te beschrijven.

Hoe verliep het productieprocess?

Persoonlijk, gezellig, professioneel maar wel doelgericht en effectief.

klantgericht, neemt de regie om de kaders te schetsen (wat fijn is), vriendelijk en persoonlijk.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze woorden. Leuk om "persoonlijk" terug te horen, een gemeenschappelijke deler voor ons! Succes met deze Coole video :)

Vertaalbureau Perfect B.V.

Zeer positief. Goed contact, duidelijk alles tweemaal doorgesproken voordat er werd begonnen met project.

Hoe verliep het productieprocess?

Snel een kwalitatief hoogwaardige infographic mogen ontvangen.

Creatief, meedenkend en klantvriendelijk.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze woorden. Keep shaking up the language industry and continue making people happy! Leuk om met jullie te werken: op naar een Coolere wereld.

Learnworks

Snel,doelgericht en prettig

Heel planmatig

Meedenken en ingewikkeld concept terugbrengen tot kleine A4

Reactie Cooler Media:

Een goed idee of concept past op een bierfiltje! Bedankt voor de samenwerking en deze woorden, op naar minder stagnatie en meer groei.