Agrifirm

Zeer professioneel en servicegericht.

Volgens afspraak.

Flexibiliteit en bereidheid om 'beyond the call of duty' te gaan. Klantvriendelijkheid en hoge kwaliteit van het eind product.

Vera van Vliet

Zeer professionele organisatie! De medewerkers van Cooler Media denken goed mee in het juist vertalen van een complex verhaal/situatie naar een 'simpele' animatie. Dit heeft zich geresulteerd in een... Zeer professionele organisatie! De medewerkers van Cooler Media denken goed mee in het juist vertalen van een complex verhaal/situatie naar een 'simpele' animatie. Dit heeft zich geresulteerd in een mooi eindresultaat, en in zeer korte tijd.

Goed!

De gehele samenwerking verliep goed. Van het met elkaar brainstormen over de juiste inhoud van de animatie tot het houden aan de planning.

Madelon Slot

Snel contact, duidelijkheid over de verwachtingen die we konden hebben, echte sparring partner in het proces en een prachtig eindresultaat.

Snel, creatief, sparring partner

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor deze mooie review Madelon. Wij hebben de sparringsessies ook als erg prettig ervaren en zijn daardoor ook trots op het resultaat! Hopelijk tot snel!

Carolien - Avans+

Enthousiaste, coole club om samen mee videos te ontwerpen. Schakelen snel. Professioneel advies en mooie eindresultaten.

Hoe verliep het productieprocess?

Zoals vooraf afgesproken, heel prettig.

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor deze mooie review. Ook wij zijn blij met het eindresultaat. Deze video sluit natuurlijk mooi aan bij de reeks die al eerder gemaakt is!

Eurosite

Snelheid en efficiëntie zijn woorden die de samenwerking met Cooler Media in een notendop beschrijft!

Vlot

Alles gaat in goed overleg, en men heeft snel door wat het gevoel is dat je met je video wilt oproepen.

NVM

Heel goed geholpen bij een spoedklus. Super vriendelijk hulpvaardig, professioneel en flexibel.

helder en gemakkelijk

kennis van zaken, creatief en denken met je mee

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor deze geweldige beoordeling! Mede door jullie snelle schakelen is het gelukt om het project op tijd af te ronden. Op naar nog meer van dit soort goede samenwerkingen!

Ton Mol

Professioneel; werkende organisatie die levert wat overeengekomen is. Goed bereikbaar dichtbij station Breda.

soepel

Goed visie op hoe goed gecommuniceerd wordt, wat effect heeft en wat niet.

Reactie Cooler Media:

Bedankt voor de goede review! Wij hebben het ook als een soepel traject ervaren en zijn dan ook benieuwd wat straks de reacties op de animatie gaan zijn!

Foodimus

Erg fijne sfeer op kantoor. Creatieve mensen die echt waarde toevoegen aan het script. Fijn contact en zeer professioneel werk geleverd! Niks op aan te merken.

Hoe verliep het productieprocess?

Van begin to eind, vlekkeloos!

Denken echt mee, zijn flexibel in aanpassingen. Je merkt dat de ervaring aanwezig is.

Reactie Cooler Media:

Hartelijk dank voor de geweldige review! Het was een zeer vlotte productie mede dankzij jullie inzet. Heel veel succes met Foodimus, wij hebben in ieder geval altijd wat nieuws te koken!

Alexander

Cooler Media heeft in korte tijd een super mooi filmpje voor ons afgeleverd

Fleur

Wij hebben erg goede ervaringen met Cooler Media. Het proces is goed verlopen, het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam en we zijn erg blij met het resultaat.

Hoe verliep het productieprocess?

Het productieproces is erg goed verlopen. We kregen veel mogelijkheden om feedback te geven op de conceptversies, waardoor we steeds op de hoogte waren van de vorderingen.

Goed/ snel productieproces
Veel feedbackmomenten
Klantvriendelijk

Reactie Cooler Media:

Hartstikke bedankt voor de samenwerking! Dankzij alle feedback momenten zijn we tot een prachtig, duidelijk resultaat gekomen. Hopelijk tot snel!