Continu

J.R.J. Snel

Top ervaring werk er al meerdere keren voor

Mark Rosman

Betrokken, snel, proffesioneel.
Ze hebben door hun netwerk een mooi aanbod aan opdrachtgevers/werkgevers.
Betrokken, snel, proffesioneel.
Ze hebben door hun netwerk een mooi aanbod aan opdrachtgevers/werkgevers.
Bij zowel vestiging Arnhem als Almelo ben en word ik goed begeleid en is geen enkele vraag of verzoek een probleem.

Anita

Betrokken, open, attent, professioneel, een super werkgever!

Radha Hagman

Ze zijn heel betrokken, oorecht geïnteresseerd en attent.

Zeer tevreden

Martijn Verhoeff

Zeer professioneel bedrijf waarbij ze snel en doelgericht een leuke en passende baan voor me hebben gevonden. Complimenten aan Robin, die mij uitstekend heeft geholpen met het vinden van mijn eerste... Zeer professioneel bedrijf waarbij ze snel en doelgericht een leuke en passende baan voor me hebben gevonden. Complimenten aan Robin, die mij uitstekend heeft geholpen met het vinden van mijn eerste echte baan.

Wat een oplichters, continu tekent een jaar contract met mij en beloofd mij wanneer dag jaar contract is afgelopen het desbetreffende bedrijf mij over kan nemen en een bast contract kan tekenen.... Wat een oplichters, continu tekent een jaar contract met mij en beloofd mij wanneer dag jaar contract is afgelopen het desbetreffende bedrijf mij over kan nemen en een bast contract kan tekenen. Maar ondertussen heeft continu met t bedrijf 2000 uren contract afgesloten. En omdat je in een jaar nooit geen 2000 uur kan maken. Word ik nu noodgedwongen om bij te tekenen bij continu. Echt ze liegen van alles bij elkaar. Verschrikkelijk!

Raquel

Zeer professioneel bedrijf met fijne werknemers. Vooral Tatjana is echt een topper! Ze luistert goed naar de wensen van de kandidaat en zoekt hierbij een passende match in haar netwerk of eventueel... Zeer professioneel bedrijf met fijne werknemers. Vooral Tatjana is echt een topper! Ze luistert goed naar de wensen van de kandidaat en zoekt hierbij een passende match in haar netwerk of eventueel in samenwerking met haar collega's. Aan werkzoekenden zou ik aanraden niet twijfelen, maar gewoon contact opnemen en wie weet ben jij straks net zo tevreden als ik!