Continu

Continu den bosch

Arrogant, niet meelevend. Bellen om 17.00 en vinden het raar dat mensen dan eten. Vriendelijk gevraagd of er wat later terug gebeld mag worden vanaf onze kant. Nee hoefde niet meer wat er was geen... Arrogant, niet meelevend. Bellen om 17.00 en vinden het raar dat mensen dan eten. Vriendelijk gevraagd of er wat later terug gebeld mag worden vanaf onze kant. Nee hoefde niet meer wat er was geen motivatie genoeg. Nou dan lekker opdonderen.

Reactie Continu:

Wat vervelend je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet waar wij voor staan! Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen maar helaas niets vernomen. Zou je contact met ons op kunnen nemen?... Wat vervelend je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet waar wij voor staan! Wij hebben geprobeerd contact met je op te nemen maar helaas niets vernomen. Zou je contact met ons op kunnen nemen? Dan gaan we graag met je in gesprek om de huidige ervaring te herzien.

Tobi K

Super goed begeleid naar een nieuwe functie. Mijn contactpersoon uit Eindhoven was zeer betrokken en goed bereikbaar.

Gerben Laurens

Eerste dag zit er op! Tot nu toe zeer tevreden over Mtenv/continu 👍

Niels

Zeer goede begeleiding door Continu. Besteden veel aandacht aan jouw zoektocht naar een nieuwe baan. Ik ben tot op heden zeer te spreken over het bedrijf

Bea van Dijk

Zijn er echt voor hun werknemer zeer betrokken en halen het onderste uit de kan. Werk nu bij een topbedrijf en heb het daar enorm naar mijn zin!

Richard Missler

Goede ervaringen met continu en voorheen met MTenV. Goed geregeld bij hun.

Raffa

In 1 dag werk wat moet ik zeggen hahah dankjewel

Susanne Gaiser

Professioneel, goed en fijn bedrijf. Zetten zich echt voor je in!

JCdeCaux

Een heel professionele bedrijf, ik vind dat ze alles hebben gedaan om een nieuwe leuke baan heeft geholpen. Binnen 3 dagen heb ik een baan die ik voor jaren willen werken.