Jasper

Levering verliep vlot, producten zijn van goede kwaliteit.
Levering verliep vlot, producten zijn van goede kwaliteit.
Echter de claim "laagste prijs" is foutief. Online zijn er goedkopere leveranciers te vinden. Ik heb hen hierover aangesproken maar ik heb hier geen verdere reactie op mogen ontvangen.

Reactie Cortenstaaltuinproducten.com:

Wij leveren al onze producten met een laagste prijsgarantie. Mocht een klant binnen 14 dagen na ontvangst goederen dezelfde artikelen ergens anders goedkoper kunnen krijgen dan betalen wij het... Wij leveren al onze producten met een laagste prijsgarantie. Mocht een klant binnen 14 dagen na ontvangst goederen dezelfde artikelen ergens anders goedkoper kunnen krijgen dan betalen wij het verschil terug. Helaas haalt klant een vergelijk aan met een product met een beduidend mindere kwaliteit. Het product heeft daarbij een andere afwerking en is bovendien geproduceerd in andere klasse cortenstaal. Deze verschillen komen tot uiting in de garantietermijn; waar er bij het artikel aangehaald door klant niet wordt gesproken over enige garantie bieden wij standaard 5 jaar garantie. Wij begrijpen dat het voor een leek online soms moeilijk te vergelijken is, bij onduidelijkheden bel of stuur ons gerust even een e-mail. Wij leggen u de verschillen graag vooraf uit zodat er naderhand geen misverstanden kunnen ontstaan.

Bohaus

Cortenstaalborders besteld, communicatie was zeer duidelijk, levertermijn binnen de 3 dagen.

Materiaal ziet er zeer goed uit.

Vince

Betrouwbaar, mooie producten en snelle levering. Niks op aan te merken

Bart

Mooi product, goede kwaliteit - communicatie over levering kan beter

E. Broeils

Op tijd geleverd volgens afspraak

BVC

Afspraken die nagekomen worden. Producten zijn zoals verwacht

Robert van der Velde

Fijn contact, goed product. Aan te bevelen

Angelique Alvarez

Perfect geregeld. Goede communicatie en goede kwaliteit

Truijens

Zeer correct en snelle afhandeling van opdrachten