I Klappe

Netjes, en snelle reactie

Met afleveren was er gezegd tussen 12 en 15 uur. Ik had bewust een parkeerplaats afgebakend met een papier container en had eigen auto op parkeerplaats ernaast gezet voor extra ruimte. Moest tussen... Met afleveren was er gezegd tussen 12 en 15 uur. Ik had bewust een parkeerplaats afgebakend met een papier container en had eigen auto op parkeerplaats ernaast gezet voor extra ruimte. Moest tussen 9 - 10 uur boodschap doen kom ik terug staat de container er al. Vond ik vervelend voor de chauffeur anders had ik auto even weggehaald want dat was de bedoeling

Shaquille Dumahy

Slecht.
Een container besteld voor stenen, daarbij nagevraagd of er ook hout bij mocht ( pallets ) de beste heer heeft aangegeven dat dat geen enkel probleem is.
Nadat de container...
Slecht.
Nadat de container uiteindelijk opgehaald is is hij afgekeurd.
Ik heb €133 betaald voor de container en nu komt er €146 bovenop omdat het dus niet in de bak mocht.
Dit alleen door de fout van de collega.
Het telefoongesprek is terug geluisterd en daarbij heeft de heer ook gehoord dat er nagevraagd is over de pallets.
Een hele slechte zaak vind ik dit.
€146 extra betalen voor 2 pallets vind ik verschikkelijk duur en al helemaal dat ik nagevraagd heb of het er wel in mocht.
Collega had ook kunnen zeggen dat het dan een andere container zou gaan worden.

Duidelijker aangeven wat wel en niet mag bij het navragen.

Leonie

Snel en erg fijne dienstverlening, behulpzaam. Duidelijke instructies in de mail.

Goede mails, maar niet gebeld voor levering

Bellen voor plaatsing, als dat ook gevraagd wordt

A Nersisyan

Top

Geen alles was top geregeld

Henny

Goed, was de eerste keer

3 maar kreeg 2.5 groenafval omdat 3 niet voorradig was

Top

Lever en ophaal service niet goed

Optijd brengen en ophalen

Hermens

Neen

Ruud Slinkert

Top, goed en snel geholpen, zowel de levering als de afvoer van de container was snel geregeld