Lex Timmer

Prima. Makkelijk te boeken en na bericht weer snel opgehaald.

Paul

Keurig op tijd geleverd en weer opgehaald

Maitrie Mannoe

Snelle levering en ophalen na afmelding

Jochem

Prima service, goede afspraken. Een van de weinige bedrijven met containers waar gewoon vrijwel alles in mag. Kost wel iets meer, maar scheelt een hele hoop gedoe.

B Azevedo

Bestellen is prima gegaan. Vandaag besteld volgende dag in huis hebben ze niet waargemaakt. Wij hebben vrijdag 13-8 ruim voor 13.00 besteld. Kregen bevestigmail dat 14-8 de leverdatum zou zijn.... Bestellen is prima gegaan. Vandaag besteld volgende dag in huis hebben ze niet waargemaakt. Wij hebben vrijdag 13-8 ruim voor 13.00 besteld. Kregen bevestigmail dat 14-8 de leverdatum zou zijn. Uiteindelijk hebben we zaterdag een mail gehad dat ze pas maandag 16-8 komen. Geen uitleg of excuus..

Reactie Containerverlener:

B Azevedo,
Excuus voor het ongemak, in de bouwvak leveren wij op zaterdag geen containers. En uw bestelling is op één of andere manier toch door het systeem gekomen voor zaterdag.
Dit is een...
B Azevedo,
Dit is een fout aan onze kant, en proberen daar de volgende keer beter op te letten.

Lucille Mathew

Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Addy Rozendaal

Echt aanbevelingswaardig, nette chauffeur, gaf nog wat tips m.b.t. De mogelijkheden. Ik heb 5 containers besteld, 4 X een 10 kuubs, 1 X een 6 kuubs. De 6 kuubs werd een 10 kuubs voor geleverd. Op de... Echt aanbevelingswaardig, nette chauffeur, gaf nog wat tips m.b.t. De mogelijkheden. Ik heb 5 containers besteld, 4 X een 10 kuubs, 1 X een 6 kuubs. De 6 kuubs werd een 10 kuubs voor geleverd. Op de dag van ophalen was er door de buurt van alles bij in gegooid, maar geen extra kosten of iets dergelijks. Wij zijn enorm geholpen met deze dienstverlening. Altijd op tijd geleverd en op tijd opgehaald. Top bedrijf!!

Zwaan

Snelle levering en ophalen van containers. goed meedenken

Westers

Prima geregeld. Duidelijke info.

Angel

Prima afspraken gemaakt