Marieke

Makkelijk en snel

Dat de container 8 weken kan blijven staan

Beter aan kunnen geven waar de container komt te staan

W.Hartman

Waren 10 dagen te vroeg met bezorging container. Chauffeur belde wel netjes voor aankomst.

Prijs

Beter lezen voor welke datum de container besteld is. Review hoor je achteraf te sturen niet al voor de afleverdatum. Die moet nog komen!

Van Hove

De site is zeer duidelijk

Chauffeur belde keurig telefonisch op.
Vriendelijk en netjes mbt de afhandeling van de container ter plaatse.

Marleen van der Marel

Zeer slecht

Communicatie en service

M. Bartelds

Prima service, snelle levering en goed geholpen!

duidelijk helder welke containers voor wat, prijs

niet altijd even duidelijk wat wel en niet in de container mag.

Suzan

Snel en vriendelijk geholpen!

Duidelijk en geen verassingen.

Geen enkele

Brian van steenis

Tijden afspreken is onmogelijk bij containermaat, plaatsing zou tussen 16:00 en 1800 zijn werd in de ochtend om 07:00 gebracht container zou vrijdag middag gehaald worden donderdag om 2 uur Stond de... Tijden afspreken is onmogelijk bij containermaat, plaatsing zou tussen 16:00 en 1800 zijn werd in de ochtend om 07:00 gebracht container zou vrijdag middag gehaald worden donderdag om 2 uur Stond de chauffeur er om de container op te halen dus afspraken maken is onmogelijk had er namelijk speciaal twee keer voor gebeld

Goedkoop

Luisteren naar de klant als hij specifiek aangeeft hoe laat ze kunnen komen

H Prijs

Over het algemeen prima

Heldere info, heel duidelijk wat je krijgt voor welk bedrag

De leveringsagenda. Wij wilden de bak op donderdag, kregen we een mail dat hij op woensdag tussen 14 en 18 uur geleverd zou worden. Op zich geen probleem, maar ik begreep daarmee de optie voor een... De leveringsagenda. Wij wilden de bak op donderdag, kregen we een mail dat hij op woensdag tussen 14 en 18 uur geleverd zou worden. Op zich geen probleem, maar ik begreep daarmee de optie voor een keuzedag niet helemaal. Overigens kwam de bak vervolgens om 6.30 uur aan en troffen we een minder vriendelijke chauffeur. We wonen nog niet op de locatie, dus het was een zegen dat mijn vriend een soort 6e zintuig had en ineens heel snel naar de locatie wilde gaan. Daar trof hij de chauffeur.
Een telefoontje van jullie kant dat het systeem plat had gelegen gaf ons wel weer een goed gevoel. Dit soort dingen kunnen gebeuren.

Jurgen Hell-Frijters

Prima service