8.5/10
8.3/10

Bijl

Er staat nu een container (10 kuub) op mijn oprit voor groen-/tuinafval. Tevreden hoe hij is geplaatst, snelheid en vriendelijkheid van de chauffeur. Heel fijn!

Ik denk dat ik die net heb genoemd. Snelheid, vriendelijkheid van chauffeur (misschien had ik net geluk) maar ook zeker de prijs!

Nog niet!

Marian Schutte

Snelle levering, goede communicatie, vrolijke bezorger

Iets verder op het gras plaatsen! Nu steekt er een punt uit waardoor auto's er minder goed langs kunnen en het straatje is al zo smal

Esther Meijering

Makkelijk te bestellen, snelle levering makkelijk telefonisch te bereiken. De container werd alleen niet op de afgesproken tijd geleverd, waardoor deze op de verkeerde plaats was neergezet....

Tijdstip (verzoek) van levering graag anders weergeven. Nu kan je voor een bepaald uur kiezen. In ons geval hadden wij voor 17.00 uur gekozen, zodat wij bijde uit het werk thuis waren op het moment dat de container geleverd zou worden. Vervolgens krijgen wij een sms met de mededeling dat de container tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd wordt... Hierdoor moest ik alsnog eerder van mijn werk weg om op tijd thuis te zijn voor het leveren van de container. Ik snap best dat een container nooit exact op tijd geplaatst kan worden, maar als ik de mogelijkheid heb om 17.00 uur aan te geven, verwacht ik de container niet om 14.00 uur... Graag gewoon de mogelijkheid om tijdvakken te selecteren, zodat dit gelijk duidelijk is.

Jolanda ‘s Trimsalon

Super snelle levering en ophalen!!

Schoots

Na uitstel van de aflevering door Containermaat volgende dag keurig op tijd en prachtig op een moeilijke plaats neergezet.

Kundige chauffeurs

Afspraken aflevering

Edgar Buijsman

Snelle reactie, en goed contact over de bezorging. Vriendelijk te woord gestaan. Deskundig

Communicatie

Nvt

Dennis van Heems

Goed en lekker makkelijk

Marco van rens

Netjes en snel geleverd precies op de plek waar wij hem graag hadden. Toppie .

erik hoffmans

Snelgeleverd helemaal top

Leveren en ophalen

Niet

CHRISTOPHER S NORRIS

Snel en efficiënt proces

website legt het proces uit. goede prijs

Mijn enige kritiek is dat ik geen antwoord op mijn e-mail heb ontvangen waarin ik het verschil tussen puin- en bouwcontainers in vraag stel, die qua beschrijving vergelijkbaar zijn maar heel verschillend in prijs.