JM

Prima gegaan , beetje jammer dat ik gebeld had over container zelfde dag en daarna de container meteen online bestelde !! Dat ik Een telefoontje kreeg toen ik alles had gereserveerd en betaald dat... Prima gegaan , beetje jammer dat ik gebeld had over container zelfde dag en daarna de container meteen online bestelde !! Dat ik Een telefoontje kreeg toen ik alles had gereserveerd en betaald dat het niet meer ging lukken ! Maar wel gelijk een telefoontje met excuus dus Dat was wel supergoed adequaat gereageerd !

Duidelijk

Nvt

Twenty4 wonen

snel leverbaar

nee

Rob

Superservice - denkt flexibel mee in het vinden van een oplossing

flexibiliteit, vriendelijkheid, persoonlijk contact

Visser

correct pro-actief gebeld ivm vergunningsplicht/melding.

Via internet boeken werkte prima, maar heb zelf nog een voorkeur voor telefonisch ivm vragen.

A.C.d.V

Snel geregeld en tegen een scherp tarief.Perfect

Eenvoudig te bestellen.

Misschien klant even laten bellen door de chauffeur als hij onderweg is voor de aflevering.

Suzanne Zeeuw van der Laan

Denken mee

Roger

snelle levering op gewenste tijd

telefonische bereikbaarheid

eiburgh snacks

Geen probleem mee gehad

ruim op tijd geleverd , op tijd weggehaald

misschien een net meeleveren

particulier den Ouden

Uitstekend. Op tijd gebeld wanneer de bouw-, en puinafvalcontainer kwam en deze is keurig netjes op de gewenste plek gezet.

uitstekende service!

~geen

Verheij

Goed zaken doen.

Vlotte levering voor een scherpe prijs.

Heb moeten bellen voor een bevestiging van de levering. Toen werd verteld dat de levering een dag later zou plaatsvinden. Uiteindelijk is de container toch op de oorspronkelijke dag geleverd maar... Heb moeten bellen voor een bevestiging van de levering. Toen werd verteld dat de levering een dag later zou plaatsvinden. Uiteindelijk is de container toch op de oorspronkelijke dag geleverd maar een bevestiging had fijn geweest.