Kelvin

Scholten

levering op afspraak

nog geen

Kosters

Erg goed, duidelijke en makkelijke site, goed bereikbaar

Duidelijke site, goed en snel telefonisch bereikbaar

Lever en ophaaltijden, levering: via email tussen 9 en 12, telef gevraagd, was de eerste maar niet concreet gezegd om 7u
Dag van ophalen, ‘s ochtends gebeld, zou rond 15u zijn en hij kwam om...
Dag van ophalen, ‘s ochtends gebeld, zou rond 15u zijn en hij kwam om kwart voor 2, dit kan echt nog beter, we waren nog niet klaar

prive

op tijd bezorgd bellen op wanneer ze komen

Leeman

Goede service slechte levering

Duidelijk

Geen tijdsblokken maken als er niet binnen de afgesproken tijd geleverd word

BLOM

Oplichters

Geen enkele

Jullie zijn oplichters ons laten betalen voor jullie eigen afval zo kan ik ook slapend rijk worden. Klantvriendelijkheid en een oplossing samen zoeken doen ze niet aan mensen wees gewaarschuwd

M. Posthumus

Keurig nette bezorging de container is neergezet op de plek die aangewezen is. Tijdens het ophalen was ik verbaasd over het feit dat er onder de stempels van de vrachtwagen keurig netjes twee platen... Keurig nette bezorging de container is neergezet op de plek die aangewezen is. Tijdens het ophalen was ik verbaasd over het feit dat er onder de stempels van de vrachtwagen keurig netjes twee platen werden neergelegd zodat de oprit niet beschadigd kon worden.

De service

Stefan Hagenaars

Het bestellen gaat perfect. Het leveren is ook top, maar de comunicatie is bar slecht. Er was een verkeerde container geleverd en had daarover gebeld. Ik zou terug gebeld worden ,maar dit gebeurde... Het bestellen gaat perfect. Het leveren is ook top, maar de comunicatie is bar slecht. Er was een verkeerde container geleverd en had daarover gebeld. Ik zou terug gebeld worden ,maar dit gebeurde niet. Verschillende mails gestuurd die onbeantwoord bleven. Van de 6 personen die ik aan de lijn heb gehad, hebben er 2 terug gebeld. Ze zijn allemaal wel vriendelijk en behulpzaam. Maar oplossen doen ze niet. Of ik zelf contact op wilde nemen met de container leverancier, want dat zou wel effect hebben......gezien ze zelf niks voor elkaar krijgen. Als er een 3 m3 container besteld word moeten ze niet een 2 m3 leveren en dan zeggen het zou zelfs een 4m3 moeten zijn.

Het niet oplossen van problemen.

Terug koppelen naar de klant kan beter.
Eerst informeren welke inhoud de container daadwerkelijk heeft, die ze leveren.

Vincent de Jong Hovenier

Snel en goed geregeld!

Bestelgemak en goed geïnformeerd na de bestelling

Kan zo snel niet iets bedenken

Wijlhuizen TOR

Top. Nu 2 keer een bak besteld en waren altijd(voor) op tijd.

Half uur van te voren bellen wanneer bak geleverd wordt.