8.5/10
8.3/10

Dean Lancee

Tot op heden vind ik dat het beter kan.

Als je mailt reageren ze niet terug. Ik vind het belangrijk dat dit vooral gebeurt bij klachten

O. Keskin

- jullie zijn niet de goedkoopste, ik heb nu voor €25 goedkoper een container gehuurd. Ik eis restitutie
- geen wendbare dienstverlening. Ik wilde dat de container opgehaald werd op dinsdag...

G santing

Goede en snelle service

Fran Vermunt

Top

Gemak

Ik kreeg de info wat in de container mag, pas te zien nadat ik op een specifieke container had geklikt.
Dit zou ook al makkelijk zijn in het overzicht. (nu had ik dat eerst gegoogled)

Sander van de Vlekkert

Algemeen gewoon goed

De stand tijd van de container 8 weken is heel fijn

United Beheer

Super tevreden met de diensten van Containermaat

Snelle service, keurig op tijd

Imane Dafer

Erg vervelend.
In de mail stond een tijd bevestiging van 7.00-11.00 levering.
Tevens had ik dit niet aangeklikt tijdens de reservering.

8:20 telefoontje 1 : vraag van mij...

Bijl

Er staat nu een container (10 kuub) op mijn oprit voor groen-/tuinafval. Tevreden hoe hij is geplaatst, snelheid en vriendelijkheid van de chauffeur. Heel fijn!

Ik denk dat ik die net heb genoemd. Snelheid, vriendelijkheid van chauffeur (misschien had ik net geluk) maar ook zeker de prijs!

Nog niet!

Marian Schutte

Snelle levering, goede communicatie, vrolijke bezorger

Iets verder op het gras plaatsen! Nu steekt er een punt uit waardoor auto's er minder goed langs kunnen en het straatje is al zo smal

Esther Meijering

Makkelijk te bestellen, snelle levering makkelijk telefonisch te bereiken. De container werd alleen niet op de afgesproken tijd geleverd, waardoor deze op de verkeerde plaats was neergezet....

Tijdstip (verzoek) van levering graag anders weergeven. Nu kan je voor een bepaald uur kiezen. In ons geval hadden wij voor 17.00 uur gekozen, zodat wij bijde uit het werk thuis waren op het moment dat de container geleverd zou worden. Vervolgens krijgen wij een sms met de mededeling dat de container tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd wordt... Hierdoor moest ik alsnog eerder van mijn werk weg om op tijd thuis te zijn voor het leveren van de container. Ik snap best dat een container nooit exact op tijd geplaatst kan worden, maar als ik de mogelijkheid heb om 17.00 uur aan te geven, verwacht ik de container niet om 14.00 uur... Graag gewoon de mogelijkheid om tijdvakken te selecteren, zodat dit gelijk duidelijk is.