8.2/10

Mark kersten

Goede prijs, hele duidelijke communicatie, zowel per mail Ls telefonisch.

Telefonisch contact, even van te voren gebeld voor bezorgen en ook weer voor het ophalen.

Matthijs Wierink

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Flexibel

Ik wilde eigenlijk nog een container, kon niet, en bleek achteraf niet nodig te zijn, dus ik mazzel en zij pech ;-)

Petra Rijkhoek

Ik voel me besodemieterd. Ik heb vorige week
Ik voel me besodemieterd. Ik heb vorige week
En container gehuurd. Gevraagd hoelang kan ik deze houden. 8 weken super. Helaas 2 dagen later een mail gekregen dat ik met mijn gemeente contact moest opnemen of de container met oude jaars mocht blijven staan.
Als ze dit hadden gezegd toen ik hem huurde had ik deze het nieuwe jaar laten plaatsen.
Nu moet ik nogmaals een container huren in het nieuwe jaar dat is 2 x 159,00. Ik vind dit schandalig,

Hadden leuke reclame

Beter communiceren

Fem

Prima. Container word netjes neergezet en opgehaald.

Goede prijs

Zit soms veel water in de container. Is een gat mogelijk?

Stolk

Het regelen van de container is allemaal prima en snel maar als je moet weten ivm bouwplannen hoe laat ongeveer de container opgehaald wordt op de afgesproken dag kan de klantservices dat niet... Het regelen van de container is allemaal prima en snel maar als je moet weten ivm bouwplannen hoe laat ongeveer de container opgehaald wordt op de afgesproken dag kan de klantservices dat niet vertellen.

Op de dag van bestellen dezelfde dag kunnen leveren

We melden tijdens het bestellen aan dat de container op maandag weer opgehaald moet worden. Dat lukt uiteindelijk niet en wordt dinsdag. Maar dat je dan op dinsdag niet kan vertellen of de container... We melden tijdens het bestellen aan dat de container op maandag weer opgehaald moet worden. Dat lukt uiteindelijk niet en wordt dinsdag. Maar dat je dan op dinsdag niet kan vertellen of de container in de ochtend of in de middag opgehaald wordt is onbegrijpelijk.

Klusbedrijf Scheveningen

Uitstekend

Herstel en communicatie als er iets fout dreigt te gaan of fout gaat door inzet van partners

Min accounts werkt niet goed. Als ik n container bestel, krijg ik gelijk de melding dat t niet kan. Als ik de container buiten m’n account boek, kan t wel gewoon. Is n instelling in mijn account... Min accounts werkt niet goed. Als ik n container bestel, krijg ik gelijk de melding dat t niet kan. Als ik de container buiten m’n account boek, kan t wel gewoon. Is n instelling in mijn account (vorig jaar opgelost) die dit veroorzaakt. Is lastig omdat je buiten je account verblinding moet invullen en de container dan niet in je account verschijnt disbud verlenging, vervanging weer veel invoerders is. Verwacht dat Containermaat dit euvel snel oplost.

Schuwirth

Helemaal top

Duidelijk contact en afspraken

Marvilee

Op tijd

filius

Slecht

er staat een container op de site die helemaal niet leverbaar is

Edwin

Zeer snelle levering en heldere en tijdige communicatie

Communicatie over halen en brengen van de container. Ook vriendelijke chauffeurs