8.2/10

Lisa

Super snel geregeld!

Overzichtelijk wat wel en niet in de container mag en zeer scherp geprijsd vergelijken met andere websites!

Niet van toepassing

jan-dries luijks

Goede service

Contact

Bert (E) van der Wulp

Prima services !

Afspraak is afspraak

Lever er een tijdelijk afdekzeil bij

Van schie

AA

Goed een nette bak

Weet ik niet

N.P.Tuinaanleg

Container besteld bij dit bedrijf , krijg op de dag dat hij geplaats zou worden een e-mail met daarin dat de planning hem verplaats heeft naar de volgende dag , opgebeld container afgemeld omdat ik... Container besteld bij dit bedrijf , krijg op de dag dat hij geplaats zou worden een e-mail met daarin dat de planning hem verplaats heeft naar de volgende dag , opgebeld container afgemeld omdat ik hem eerder nodig heb wacht nog steeds op terugstorting van me geld drama

Door afspraken na te komen die ze beloven

Mik

Snelle en heldere service

Snelheid, vriendelijkheid, flexibiliteit

n.v.t.

HealthCare Innovation Group

Vaak container nodig. Perfecte service.

Zeer hulpvaardig. Snelle reactie indien nodig. Chauffeurs altijd vriendelijk. Service perfect. Fijne en handige bestelsite.

Zou ik niet weten.

M. Pluijmert

Geweldige service en heel flexibel. Echt een aanrader !!!

Bereikbaarheid; Flexibiliteit en meedenken met de klant

Ga zo door !!

Luijkx

Goede prijs/kwaliteit maar komen afspraken niet qua levering niet na. Telefonisch via noodnummer niet te bereiken.

Goede prijs/ Kwaliteitsverhouding

In de ochtend werden we gebeld dat de container niet kon worden geleverd (vandaag) in verband met veel zieken . Voorstel receptioniste om de volgende dag tussen 7.00-8.00 te leveren. Helaas niet... In de ochtend werden we gebeld dat de container niet kon worden geleverd (vandaag) in verband met veel zieken . Voorstel receptioniste om de volgende dag tussen 7.00-8.00 te leveren. Helaas niet het geval, telefonisch niet te bereiken via noodnummer, voicemail ingesproken. Om 9.45 belde ze terug dat de container om 10.30 geleverd zou worden.

Poly Technics BV

Goed, geleverd volgens afspraak