H Jobu

Komen belofte op website niet na

Goede prijs

“Volgende dag leveren” werkt niet in Den Haag. Daar moeten containers volgens hun planners een dag eerder aangemeld worden. Dat moet je dan wel aan je klant melden!!! Voordat ie zijn bestelling... “Volgende dag leveren” werkt niet in Den Haag. Daar moeten containers volgens hun planners een dag eerder aangemeld worden. Dat moet je dan wel aan je klant melden!!! Voordat ie zijn bestelling plaatst. Niet zo moeilijk, want je vraagt tenslotte al helemaal in t begin naar de postcode van levering. Veel begrip was er bij de klantenservice ook niet voor.

Petra Geerlings

Super goed en snel geregeld

Afspraken worden na gekomen, vriendelijk en kundig personeel. Een echte aanrader.

Gozukara

Goede ervaringen met het bedrijf. Alles ging makkelijk en snel.

Goede communicatie

Geen verbeterpunt

Henry van Hout

Prima.

Medewerkers houden zich aan hun woord

Op dit moment niet

Lennard

Makkelijk om een container te bestellen

Makkelijk containers beheren

Het is een beveiligingsrisico om na aanmelden het wachtwoord te e-mailen naar de klant. Dit betekend dat mijn wachtwoord nu in jullie (email) systemen staat.

Als een hacker jullie...

Als een hacker jullie systeem hacked en toegang krijgt tot deze e-mail + wachtwoord combinaties kunnen ze deze proberen op andere websites (veel mensen gebruiken dezelfde wachtwoorden op meerdere websites).

Jullie zouden moeten stoppen om wachtwoorden te e-mailen, als mensen hun wachtwoord kwijt zijn kunnen ze de "wachtwoord vergeten" functionaliteit gebruiken. Tevens horen wachtwoorden encrypted opgeslagen te worden, ik weet niet of jullie dit al doen. Niemand (ook jullie zelf niet) hoort toegang te hebben tot de wachtwoorden.

confurius

duidelijke site

Maranus

Alles zeer goed verlopen, zowel het bestellen, contact over de planning en het weer ophalen.

Snelle reactie

Particulier

Goed en snel geholpen via de telefoon

Was beloofd de contener te bezorgen tussen 12.00-16.00 en ze brachten hem keurig op tijd

Weet ik niet

m.crevecoeur

Eenvoudig bestelproces vriendelijke chaufeur, echter, zonder bericht of overleg vooraf bracht hij een 6 m3 container i.p.v 3 m3 omdat de kleiner op dat moment niet op voorraad was. Ik hoop dat men... Eenvoudig bestelproces vriendelijke chaufeur, echter, zonder bericht of overleg vooraf bracht hij een 6 m3 container i.p.v 3 m3 omdat de kleiner op dat moment niet op voorraad was. Ik hoop dat men het prijsverschil tussen die twee niet met mij zal verrekenen nadat de gevulde container is opgehaald.

snelle levering

p. van Dalen