Jurgen Hell-Frijters

Duidelijkheid

Marco de Kuijer

Duidelijk en eenvoudig

Hilly olde Olthof

De eerste container prima. Bij omwisselen inhoud ging het mis. Ik moet 130 bij betalen maar kreeg een nota van 160. Gebeld en gemaild maar nog niet de juiste factuur. Wacht dus even met betalen

Netjes voor de telefoon

Afspraak nakomen . Nieuwe nota sturen

C.de Vroege

Meedenkend

Niet

Ronald de maertelaere

Prima , makkelijk bestellen, prima service

Mooi op tijd

Communicatie

Berthyl

Klantcontact is goed. Ik had een vraag of ik een container met een scheur wel kon vullen met 6 ton puin. Binnen een uur had ik antwoord, dat ik zonder problemen kon gaan vullen.
De...
De geselecteerde bezorgtijd (1600-1800) werd in de bevestiging al verruimd naar 1400-1800. De levering kwam om 730. Was gelukkig thuis. Ik besef dat geselecteerde tijden een verzoek is geen afspraak.

Ilona

Goede service

N.v.t.

Amanda

Ik voel me zwaar opgelicht door dit bedrijf

Mensen op hoge kosten jagen en zeer snel aanmaningen achter elkaar sturen

Bestel een 15m3 bouw sloopafval container maar je schijnt elke steen te moeten wegen voordat je het in de container gooit. Je mag maar tot 3,5 ton erin gooien anders krijg je een dikke naheffing, in... Bestel een 15m3 bouw sloopafval container maar je schijnt elke steen te moeten wegen voordat je het in de container gooit. Je mag maar tot 3,5 ton erin gooien anders krijg je een dikke naheffing, in mijn geval 495 euro.
Dan vraag ik om een weegbon en daar zit ik nu al dik 2 weken op te wachten. Ik denk dat die nog gemaakt moet worden, o en het bijzondere is dat de container al 2 maanden geleden is opgehaald.

Klusvrouw

Super.

Uitstraling en helderheid, goede communicatie.

Korting ook doorvoeren bij ruim op tijd bestelde containers. Ik heb voor 17 augustus containers besteld en deze zijn nu goedkoper. Jammer.