8.3/10
8.5/10
8.5/10

De Boer

In principe goed, echter weinig flexibiliteit vrachwagenchauffeur.

Ja, container is met de lage kant (daar waar je met een kruiwagen nog puin erin kan gooien) tegen een schuur aangezet. Geen handige zet van de chauffeur.
Container zat zo op de vrachtwagen dat hij er alleen zo afgehaald kon worden, aldus chauffeur. Ik ben gewend dat ze de container dan even afladen...omrijden en weer opladen zodat container goed geplaatst kan worden.

Amandine

Duidelijk, snel geleverd en op tijd.

Goede communicatie

niks

Bloemert

Prima.

Ervaren chauffeur die de container precies op de goede plek wist te zetten zonder de oprit te beschadigen.

Niet

J

Container is correct geleverd en netjes op de plek gezet.

Tot nu toe volledig tevreden over de service.

Peter Gerrits

Zeer tevreden sympathieke man gesproken en volgens afspraak.

Ab van urk

Duidelijke website. Nadeel vind ik dat ik duidelijk heb aangegeven dat container op bepaalde datum opgehaald doent te worden, maar kreeg hier geen bevestiging van

Goede site en concurrerende prijzen

Zie eerdere opmerking

R.P. Van der steeg

Het beste geprijsd en doet wat ze beloven.

Netjes op tijd geleverd en de bestelling ging heel gemakkelijk via de website. Voor het afleveren van de container werd ik netjes en half uur tevoren gebeld zoals ik tevoren verzocht had.

Prima service. De volgende container bestel ik ook weer bij containermaat.

Sasja Smit

Goede website concurrend tarief
Bij levering container niet op plek gezet volgens opdracht, na telefonisch contact hierover moest het leveringsbedrijf gebeld worden. Die hebben de fout correct...

Bij foutoplossing niet de klant maar zelf contact met leveringsbedrijf opnemen

Kwekerij Clement BV/Paul Clement

Regelmatig een container voor groenafval besteld( 6 m3) en dit verliep geheel volgens plan van bestelling , plaatsing tot ophalen. Als de tijden afwijken van de gevraagde tijd krijg je keurig een...

Mooi dat ze niet moeilijk doen over de duur van de plaatsing. 3 maanden vind je bij de concurrentie niet!

Melvin Kakiailatu

In een woord: Uitstekend!

Dat je op de hoogte gehouden wordt!