8.3/10
8.1/10

P.Apeldoorn

Afspraken gemaakt om tussen 9 en 10 container aan te leveren. Echter na enkele telefoontjes kwam men tegen 2 uur. Ook ligt er nog een bult met cement/kalk in de container, en omdat dit een gesloten...

Duidelijke site makkelijk te bestellen

Betere planning

cor

Prima levering volgens afspraak. Het ophalen zal dus ook wel goed komen

goede prijs kwaliteit service aanrader zonder gedoe

John van Dijk

Slechte ervaring omdat er schade is ontstaan bij verwijderen van container er is een melding gemaakt en chauffeur heeft foto's gemaakt en we horen niets meer

wij willen om zijn minst een reactie

C.A.J.M. van den Broek

Behoefde niet eens persoonlijk aanwezig te zijn bij uitvoering van de plaatsing en ophalen van de container.

Planner zou eigenlijk rekening moeten houden aan afgesproken tijden voor levering

Marco den Otter

Positief. Prettige en eenvoudige afwikkeling via de site

Prettige en rustige site. Precies de info die je nodig hebt.

Wij hebben al meerdere bakken bij Containermaat.nl besteld. De bakken zijn makkelijk te bestellen, levering de volgende dag is geen probleem. Echter het tijdstip van leveren, met name als je de...

De prijs en de levering de volgende dag.

Levertijden worden vaak niet nagekomen, dit kan zeker beter. Als het toch voorkomt mag dit wel gecommuniceerd worden. Nu hoor je niks en moet je maar afwachten. Telefonische bereikbaarheid is ook niet naar tevredenheid, terugbellen is er ook niet bij.

Peter

Prima bedrijf, goede support via telefoon en container stond precies op de juiste plaats n.a.v. de tekening die ik gestuurd had.

Bereikbaarheid en plaatsing van de container.

Had graag een bericht ontvangen dat de container geplaatst was/dat de tekening ontvangen was. Zelf waren we er pas in het weekend en het blijft dan toch een beetje een verrassing of alles goed gegaan is.

Jan Duif

Goed geregeld. Goed op tijd..

Goed op tijd

Johan van der Veen

Prima service, snel geleverd en altijd correct afgehandeld

Overleg, als er even iets niet kan of het net anders moet

Nee, zeer tevreden

vandenmunckhof-van wijk

Duidelijke site, komen na wat daarin beloofd wordt

ruime keuze, duidelijke info wat wel en niet in de container mag

n.v.t.