M de Jong
Ik bestelde via de website een 12 m3 container met inloopdeuren zoals deze afgebeeld stond op de website. De geleverde container bleek echter niet inloopbaar, dus deze heb ik niet geaccepteerd. Vervolgens werd mij bij telefonisch contact verteld dat in hun voorwaarden stond dat ik daarin zelf helemaal geen keus had. Toen ik aangaf dat ik toch moest kunnen afgaan op de afbeeldingen (2) van de 12m3 containers ontstond er een discussie waarbij men mij toch probeerde te laten inzien dat ik fout zat. Tevens werd gezegd dat de manager had gezegd dat de inloopdeuren niet voor inlopen door de klant zouden zijn, maar alleen voor de medewerkers die de container zouden moeten legen, dat heb ik nog nooit meegemaakt! De medewerker gaf aan dat er in mijn regio geen containers met inloopdeuren te leveren zouden zijn, dus heb ik de levering compleet geannuleerd. Daarop werd mij medegedeeld dat ik wel transportkosten verschuldigd zou zijn en heb ik aangegeven dat II dat niet zou accepteren aangezien de geleverde container niet aan de verwachtingen voldeed, zeker gezien de afbeeldingen op de website. Daarover is een behoorlijke discussie ontstaan. Uiteindelijk ben ik een dag later gebeld door dezelfde medewerker dat de administratie had besloten om toch geen transportkosten in rekening te brengen en heb ik uiteindelijk het volledige bedrag teruggekregen.
- Sterke punten
- Als ik er dan 1 moet noemen dan is dat het feit dat de administratie uiteindelijk besloot toch geen (onterechte) transportkosten in rekening te brengen
- Verbeterpunten of tips
- Eerlijke informatie geven via de website en telefonisch en geen onzin vertellen over inloopdeuren waar je als klant geen gebruik van zou mogen maken.
- Product of service:
- Bouw en sloopafval container 12m3




