Willem Nomen

Zo als gevraagd is er kort voor de container bij ons was gebeld.
Er is goed mee gedacht wat de mogelijkheden waren voor het plaatsen.

Jte Klaassens

Levert punctueel volgens afspraak. Container wordt precies waar je hem hebben wilt geplaatst. Verbeterpunt: verwachte aankomsttijd de avond van tevoren melden. Om 06:30 uur gebeld te worden met de... Levert punctueel volgens afspraak. Container wordt precies waar je hem hebben wilt geplaatst. Verbeterpunt: verwachte aankomsttijd de avond van tevoren melden. Om 06:30 uur gebeld te worden met de mededeling dat de container er om 06:45 uur is, is erg onprettig en niet klantvriendelijk.

Paula Broumas

Komt netjes op afspraken toe. Heel fijn. En voordelige prijzen.

Van der Putten

Prima geregeld

Peter Volwerk

6 m3 tuinafval container besteld en volgende dag geplaatst, geen haast mag 4 weken staan. Container komt van een bedrijf uit de buurt die zelf meer rekent als ik direct bij hun bestel. Container... 6 m3 tuinafval container besteld en volgende dag geplaatst, geen haast mag 4 weken staan. Container komt van een bedrijf uit de buurt die zelf meer rekent als ik direct bij hun bestel. Container staat er nog maar ophalen zal ook wel lukken.

Frans

Duidelijke informatie op de website en scherpe prijs. Een paar klikken en het is geregeld. Ze zijn afspraken goed nagekomen!

Bobby

Goed en eerlijk bedrijf. Afspraak is afspraak

Kim

Snelle levering en vriendelijke chauffeur!