Robert Rademaekers

Makkelijk online bestellen en netjes op tijd op de aangegeven datum gebracht

Hallo Robert,
Dank voor je reactie.

Rene Uitermark

Dank je wel Rene.

Harm Kempers

Top

Dank je wel Harm

Rianne van Dessel

Via de website werd niet duidelijk aangegeven wat er wel in de grofvuil container mocht. Ik heb nog 2 x telefonisch contact gehad om verdere informatie te vragen . Het telefonische contact was... Via de website werd niet duidelijk aangegeven wat er wel in de grofvuil container mocht. Ik heb nog 2 x telefonisch contact gehad om verdere informatie te vragen . Het telefonische contact was overigens prima. Duidelijk en vriendelijk antwoord.

Hallo Rianne,
Hallo Rianne,
Bedankt voor je feedback. We zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en het verduidelijken van onze website. We nemen je opmerking hierin graag mee.

Jan Bax

Top

Hallo Jan,
Dank je wel.

hans de ruiter

Goed tot zeer goed het enige probleem was het bezorg adres dit was niet helemaal correct

Hallo Hans,

Paul Bak

Goede en duidelijke overzichtelijke side.

Hallo Paul,
Dank je wel.

JBR Horn

Goed contact met het kantoor gehad.
Minder goede communicatie mbt de aflevering. Ondanks afspraken.

Bedankt voor je reactie.
Onze container worden geplaatst tussen 7.00 en 17.00 uur. Uiteraard proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van onze klanten. Vanwege (onvoorziene) omstandigheden is dit helaas niet altijd mogelijk.

ACW Mulders

5 *****

Hallo Antoin,
Dank voor je reactie.

Steegs

Simpel en snel gereageerd. snel geplaatst en ook weer snel opgehaald ondanks het slechte weer.
Goede uitleg gegeven bij vragen.

Reactie Container Nederland:

Dank je voor de feedback.
Team Container Nederland