Je aankoop wordt beschermd

John

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Normaal zoals ik heb begrepen is het artikel brengen en de andere dag weer ophalen of verzenden en weer terug ontvangen tegen kosten.
Maar ik heb het product gebracht met de veronderstelling dat ik de andere dag weer naar Eindhoven moest. Ik had geluk en kon mijn product dezelfde middag weer ophalen. Dit scheelde mij weer een rit. Ik vond dit bijzonder fideel. Het vervangende product was op voorraad dus kon direct worden vervangen. Fijn.

Top, en snelle levering!

Jeroen Broeren

Ik heb hier een triwing schroevendraaier gekocht die je nodig had voor de wii.
Bezorgt en bestelling ging prima. Allen de kwaliteit van de schroevendraaier was waardeloos. Al bij de eerst...

Qualiteit schroevendraaien zeer slecht

Betere produchten verkopen

Reactie Consolepro.nl:

Beste Jeroen
Bedankt voor je recensie. Wij vinden het jammer dat je een product hebt ontvangen wat niet naar wens functioneerde. Ook vinden wij het jammer dat je niet even contact met ons gezocht hebt voordat je dit geschreven had want dan hadden we het probleem meteen voor je kunnen oplossen.
Naar aanleiding van deze recensie hebben wij je meteen een email gestuurd met een aanbod om het voor je op te lossen. Omdat wij na een aantal dagen nog geen antwoord hadden ontvangen hebben wij alvast een tweede exemplaar naar je verstuurd. Helaas heb je ons nog niet laten weten of het probleem zo naar tevredenheid opgelost is.
Mocht je nog vragen hebben of liever een andere oplossing zien dan neem even contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Met vriendelijke groet, ConsolePro.nl

Pascal

Zeer vlot en vlug geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Alles perfect beschreven en vlotte levering

Stefan

Snelle levering en zeer snelle reacties op mail

Beschrijf hier uw ervaring

Alerte en snelle reacties.

Bart De Borger

Alles super snel en zeer goed verpakt geleverd. Goeie kwaliteit en alles werkt naar behoren!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering, snelle feedback en alles werkt zoals het hoort! Dit soms in tegenstelling met andere leveranciers.

Ik heb bestelling geplaatst in nl naar belgie zo volt heb ik het nog nooit gehad

goed

ik heb een navraag gesteld daar kan ik nu op antwoorden is nog maar pas gesteld sedus kan geen oordeel geven

Juf Ank

Nvt

Beschrijf hier uw ervaring

Levertijd was 1 dag. Orgineel product.

Zeer goed perfecte service snelle bezorging en goede prijzen.

goede uitleg bij aankoop

ga zo door.....

Rob Kollmann

Correcte en vooral snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

ConsolePro is wat duurder in de markt maar kwaliteit is zeer goed. (goedkoop is duurkoop)

Neen