9.8/10

Autobedrijf Otto Voortman

Professionele en prettige mensen in de omgang die altijd voor je klaar staan.

Denken echt met je mee. Geven een helder , eerlijk advies en goede + snelle service.

Ga zo door!

Mensink Schoonmaak

Rv is een prima bedrijf, no nonsens en praktisch ingesteld.

Korte lijnen, snelle (re)acties

Doordat ze zo snel en adequaat reageren vergeten ze nog wel eens om meteen alles en alle gevolgen van een handeling te overzien zodat ze nog weer terug moeten komen om alsnog eea compleet af te... Doordat ze zo snel en adequaat reageren vergeten ze nog wel eens om meteen alles en alle gevolgen van een handeling te overzien zodat ze nog weer terug moeten komen om alsnog eea compleet af te ronden.

Rijssense Musea

Betrouwbare mensen die kwaliteitswerk leveren, praktisch meedenken en je niet in de steek laten.

Betrouwbaar en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

De Pander BV

Wij van de Pander BV hebben goede ervaring met dit bedrijf, oplossingsgericht en snelle service.

Snelle service en meedekend om kostenbesparend te kunnen zijn.

WRS Architecten Rijssen

Goed bedrijf met correcte en accurate mensen.

RV Trading denkt mee in oplossingen en is goed in opbouwen van goede functionele interne netwerken

Wij zijn zeer tevreden. Super goed bedrijf. Altijd bereid vragen te beantwoorden. Komen we er niet uit, staat er binnen zeer korte tijd iemand op de stoep om het op te lossen.

Prima service

Erg goede service en hulp met mijn PC

Expertise en servicegericht

Kapper Joop

Top bedrijf, goede service en leuke gasten!

Verstand van zaken!

Vaker naar de kapper, hoort bij uitelijke verzorging ?

Portacon

RV Trading beheert ons netwerk en computersysteem.

RV heeft maar een half woord nodig en het is al geregeld, denkt met ons mee en staat altijd voor ons klaar, helemaal top!

Vooral zo doorgaan ?

De Poppe

Rv Trading heeft op onze camping het WiFi-netwerk aangelegd. Altijd zeer behulpzaam geweest, ook in de tijd dat onze aanvoer van internet nog slecht was. Staan altijd klaar met raad en daad !

Persoonlijk contact, vakkundig en meedenkend