9.8/10

Knol Bouwservice Rijssen

Bij ons wifi geïnstalleerd 👍

Klantvriendelijk

Pultrum Rijssen B.V.

Correct en transparant bedrijf, praktisch meedenken en oplossingsgericht. Zeer tevreden!
Door de juiste aanpak ontzorgen ze de klant

- Stabiel bedrijf
- Korte lijnen
- Oplossingsgericht

Ga zo door!!

Van den Noort Logistieke Service

Een organisatie met IT in hun genen, die steevast de juiste oplossing op maat hebben, ook voor kleine ondernemers!

Gerwin Pouw / Autobedrijf Otto Voort

Fijne mensen die vakkundig zijn en een snelle service / oplossingen bieden waar je wat aan hebt. Zeer betrouwbaar. Komen afspraken na!

Adequaat
Betrokken
Snel
Oplossingsgericht

Geen.

Wessels wonen

Connectium verzorgt voor ons alle ICT oplossingen waarbij ze snelheid en kwaliteit leveren!!

Snelheid van aanpak.

Nee gewoon op de zelfde voet doorgaan!!

Haardenexpert

Bij ons is er een internet straalverbinding aangelegd, project is goed georganiseerd en vakkundig aangelegd! Fijne mensen om mee samen te werken!

Gewoon goed

Nee

Pongers Precisie-Sloop BV

Provider van Cloud en internet

Idem

Goede service, gaan direct bezig met een oplossing bij een vraagstuk, zijn in voor vernieuwingen.

Otten & Flim

Begin juli 2019 zijn we overgestapt naar Connectium. De keuze voor Connectium hebben wij gemaakt op basis van aanbevelingen van derden, juiste inventarisatie van onze wensen en doelstellingen door... Begin juli 2019 zijn we overgestapt naar Connectium. De keuze voor Connectium hebben wij gemaakt op basis van aanbevelingen van derden, juiste inventarisatie van onze wensen en doelstellingen door Connectium, en de algemene indruk van proactief handelen. Het beheer van ons gehele ICT systeem is nu enkele maanden in handen van Connectium, wij zijn erg te spreken over de conversie die zij afgelopen zomer hebben uitgevoerd. Tevens ervaren wij het adequaat reageren en handelen op het moment van vraagstukken en oplossingen als zeer positief !

- Stabiele ICT werkomgeving
- Snel en adequaat handelen bij ICT vraagstukken
- Korte lijnen
- Veel is mogelijk

Ga zo door!

VvE Compleet

Wij zijn door connectium bijzonder goed geadviseerd in onze automatisering vraagstukken. Onze ideeën zijn door connectium omgezet in concrete voorstellen die passen binnen het beschikbare budget en... Wij zijn door connectium bijzonder goed geadviseerd in onze automatisering vraagstukken. Onze ideeën zijn door connectium omgezet in concrete voorstellen die passen binnen het beschikbare budget en de basis hebben gelegd voor een solide, toekomstbestendig automatisering. Buitengewoon complimenten voor de implementatie die volledig naadloos is verlopen. Topklasse!!

Klantvraagstukken omzetten in een concrete oplossing met een goede onderbouwing van de voor en nadelen. Erg prettige advisering waardoor vertrouwen wordt gewonnen en belangrijker: ook wordt... Klantvraagstukken omzetten in een concrete oplossing met een goede onderbouwing van de voor en nadelen. Erg prettige advisering waardoor vertrouwen wordt gewonnen en belangrijker: ook wordt waargemaakt!

Ik kan ze even niet noemen.

HTZ hef- en hijstechniek

HTZ ervaart de samenwerking met Connectium als zeer prettig.
Er zijn korte lijnen, men werkt snel, is adequaat, oplossingsgericht en zeer betrouwbaar.
Deze filesofie sluit naadloos aan...
HTZ ervaart de samenwerking met Connectium als zeer prettig.
Deze filesofie sluit naadloos aan bij HTZ.
Mocht u op zoek zijn naar een jong ICT bedrijf dan kan ik Connectium van harte aanbevelen.

Betrouwbaar, korte lijnen en snel