9.8/10

Rijssens Museum

Connectium is een uiterst betrouwbaar bedrijf. Ze doen wat ze beloven en laten hun clienten nooit aan hun lot over. Zelfs op bijna onmogelijke momenten wordt service verleend. Ze laten je nooit... Connectium is een uiterst betrouwbaar bedrijf. Ze doen wat ze beloven en laten hun clienten nooit aan hun lot over. Zelfs op bijna onmogelijke momenten wordt service verleend. Ze laten je nooit stikken.

Betrouwbaar, snel, constructief, transparant

kan niets bedenken

Akor bouw

Mooi bedrijf en snelle service. Hebben op dit moment 2 masten voor bouwplaats beveiliging

Snelle service

Wim van Harmelen, Rijssense Musea

Er wordt zeer accuraat en meedenkend gereageerd, resulterend in goede en betaalbare oplossingen.
Helemaal tevreden!

Meedenkend, vriendelijk, enthousiast, snelle reactie, goede feedback enz.

Synwood Trappen B.V.

Topgasten! Lekker nuchter, maar super proactief en professioneel. Binnen 2 weken van idee naar uitvoering, de fabriek volledig digitaal. Zeker aan te bevelen!

Proactief, professioneel

Meer Connectium sokken verspreiden

Limpers pedagogisch en psychologisch advies

Ik vind de werkwijze van Connectium erg prettig. Ze reageren snel en pakken snel de vragen op waarmee ik rondom mijn praktijkvoering zit. Dat is een heel fijn gevoel en geruststellend omdat ICT niet... Ik vind de werkwijze van Connectium erg prettig. Ze reageren snel en pakken snel de vragen op waarmee ik rondom mijn praktijkvoering zit. Dat is een heel fijn gevoel en geruststellend omdat ICT niet mijn specialiteit is en ik het fijn vind een soort ruggesteun en vraagbaak achter de hand te hebben. En ook nodig omdat ik het met mijn praktijk niet kan hebben dat mijn site of computersystemen niet werken.

Ook de verkoop van computers en laptops is goed geregeld en goed afgestemd op mijn wensen.

Duidelijk en helder.
Goed afgestemd op mijn wensen.

Ik had 1 keer dat een medewerker mij niet zo snel kin helpen met het instellen van een afwezigheidsmail . Dat had eerst een andere collega goed geregeld en toen die er niet was moest de andere... Ik had 1 keer dat een medewerker mij niet zo snel kin helpen met het instellen van een afwezigheidsmail . Dat had eerst een andere collega goed geregeld en toen die er niet was moest de andere collega het even opnieiw uitzoeken.

Van Huigenbosch plaagdierbeheersing

Heel prettig samenwerken met connection! Goede uitleg over de mogelijkheden en snelle service bij het installeren van de materialen!

Ze denken goed mee wat voor de klant het beste is!

Nee

Haase Bouw Rijssen

Prima mensen met kennis van zaken!

Snelheid en deskundigheid

Altena & Broeze accountants

Kennis van zaken en goede service

Goede probleemanalyse en met passende oplossingen

Metalin Steel Creators

Vriendelijk, efficiënt en een doelgericht bedrijf dat weet wat er speelt en wat er tegenwoordig gevraagd wordt in de wereld van de ICT.

Snel en cordaat

Blijf zo doorgaan!

BOLD-FTI Consulting

Connectium reageert snel, is goed bereikbaar en komt altijd met een oplossing

vriendelijk, goed bereikbaar, groot oplossingsvermogen

geen verbeterpunten