Robert

Van de 28 coniferen waren er 7 binnen een paar dagen bruin en geel. Staan allen in dezelfde nieuwe grond en krijgen zelfde hoeveelheid water. Via mail meerdere malen gevraagd om advies. Niet eens om... Van de 28 coniferen waren er 7 binnen een paar dagen bruin en geel. Staan allen in dezelfde nieuwe grond en krijgen zelfde hoeveelheid water. Via mail meerdere malen gevraagd om advies. Niet eens om geld terug oid. Geen reactie na weken.

Positief waarbij het afhalen op locatie wel een aandachtspuntje is.

Sipman

Keurige afspraak. leveren op tijd en goede kwaliteit..vondcdey coniferen wel klein voor de maat die we hebben besteld

Dick de Graaf

Aardige meneer bij aflevering. Mooie volle struiken.

Goed bedrijf alles op tijd en goede service

Joris

Ik zocht een klein aantal coniferen met haast. Ben er zeer vriendelijk geholpen, kon de coniferen snel afhalen. Fijn dat er hulp was met inladen. Nemen telefoon gewoon op als je vragen hebt. Dat is... Ik zocht een klein aantal coniferen met haast. Ben er zeer vriendelijk geholpen, kon de coniferen snel afhalen. Fijn dat er hulp was met inladen. Nemen telefoon gewoon op als je vragen hebt. Dat is SUPER. Prettige mensen om mee te werken!

Richard Keizer

Goede ervaring.
Op de gewenste dag geleverd, een dag van te voren bellen om dagdeel van leveren te vragen.
Goede kwaliteit bomen (op het eerste gezicht).

Bestelprocedure eenvoudig. Telefonisch goed bereikbaar. Het was geen probleem om klein deel bestelling te annuleren en ik heb het daarvoor betaalde geld vlot teruggekregen.