Kwaliteit
Service
Vakmanschap
9.9/10

Richard

Erg prettig om in de showroom het aanbevolen pakket te kunnen beluisteren. Men had oor voor de hoge eisen die ik stel.

André Stijns

Goede ervaring! In de C1 van mijn dochter audio upgrade zilver laten plaatsen incl. een Bluetooth radio. Geluid is stukken beter dan er standaard in zit en voor een betaalbare prijs. Keurig netjes... Goede ervaring! In de C1 van mijn dochter audio upgrade zilver laten plaatsen incl. een Bluetooth radio. Geluid is stukken beter dan er standaard in zit en voor een betaalbare prijs. Keurig netjes geholpen. Nette zaak en werkplaats. Zeker aan te bevelen.

AHJ Van der Velden

Goed ontvangen en goede informatie verkregen. Ook een uiterst nette inbouw en een goed geluid voor betaalbare prijzen.
Goede afspraken gemaakt. Ook keurig op tijd afgeleverd én mn auto...
Goede afspraken gemaakt. Ook keurig op tijd afgeleverd én mn auto gewassen en gestofzuigd. 👍🏼

Solognier

In mijn MB GLA pakket zilver laten inbouwen. Het geluid is sterk verbeterd en de subwoofer geeft een lekkere bas. Verder ben ik goed geholpen, werkplaats ziet er schoon uit en de auto is netjes... In mijn MB GLA pakket zilver laten inbouwen. Het geluid is sterk verbeterd en de subwoofer geeft een lekkere bas. Verder ben ik goed geholpen, werkplaats ziet er schoon uit en de auto is netjes afgeleverd.

Ronald

Betreft een nieuwe XC90 met standaard Harman Kardon. Demping aangebracht in alle deuren en een Audison Sub aangebracht. Prachtig geluid, niet meer resoneren, kortom, vakwerk!

Je krijgt...

Je krijgt snel reactie van Bas en de ontvangst top. Cheyenne weet wat klantvriendelijkheid betekent!

Kevin

Er wordt de tijd voor je genomen om een goed advies te geven. De werkplaats ziet er professioneel en schoon uit en met je auto wordt zorgvuldig omgegaan.

Marten Kingma

Deze kundige en bevlogen heren (Bas) zagen kans om met een extra versterker het geluid in mijn S5 cabrio op het niveau te krijgen wat ik gewend was van een Audi met een B&O installatie. Dit zonder... Deze kundige en bevlogen heren (Bas) zagen kans om met een extra versterker het geluid in mijn S5 cabrio op het niveau te krijgen wat ik gewend was van een Audi met een B&O installatie. Dit zonder het vervangen van kabelbomen en extra omvangrijke demontagewerk en gekoppeld aan de MMI. Zeer tevreden. En van hen een doorverwijzing naar een eveneens super-bedrijf die DAB+ ontvanger met antenne en ACC hebben ingebouwd alsof het af-fabriek is , Autoparts in Veghel

Steven Bunsee

Ben goed ontvangen bij de werkplaats. Er is een relaxte wachtruimte waar je lekker tv kan kijken en gebruik kan maken van de WiFi. Ze hielden me netjes op de hoogte wat voor producten ze gingen... Ben goed ontvangen bij de werkplaats. Er is een relaxte wachtruimte waar je lekker tv kan kijken en gebruik kan maken van de WiFi. Ze hielden me netjes op de hoogte wat voor producten ze gingen gebruiken en wat mijn voorkeuren waren in de afstelling. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Dennis Smit

Zeer professioneel, netjes, servicegericht en gaan voor 100% kwaliteit. In alles ademt Concept4Cars liefde voor het vak uit.

Richard Braam

Hoogstaand gepassioneerd vakmanschap! Prima service, echt een aanrader!