Kwaliteit
Service
Vakmanschap
9.8/10

Koen Vliegenthart

Heel tevreden met Concept 4 Cars! Mijn Landrover Discovery Sport had een vrij matig geluidssysteem, met het Silver pakket is het ongelofelijk veel beter geworden. Er werd ook heel goed geadviseerd,... Heel tevreden met Concept 4 Cars! Mijn Landrover Discovery Sport had een vrij matig geluidssysteem, met het Silver pakket is het ongelofelijk veel beter geworden. Er werd ook heel goed geadviseerd, specifiek voor deze auto.

Gladiator Coaching

Professionals die car audio naar next level brengen! Ik was niet tevreden met premium pakket van Tesla Model X. Mijn zoektocht heeft me bij Concept4Cars gebracht. In het bijzonder, zij hebben... Professionals die car audio naar next level brengen! Ik was niet tevreden met premium pakket van Tesla Model X. Mijn zoektocht heeft me bij Concept4Cars gebracht. In het bijzonder, zij hebben ervaring met Tesla. Wat voor mij een enorme geruststelling is. Terwijl ze toch bezig waren heb ik ook lak laten aanpakken. Deze heeft een speciale coating gehad. Ook is interieur, ruit en velgen aangepakt. Auto ziet er weer showroom fresh uit!

Toon Vincken

Wegens een schrijnend gebrek aan audio-inbouwers die ook andere merken dan de Duitse eenheidsworsten van goeie audio willen en kunnen voorzien, zijn we vanuit België moeten uitwijken naar Ede om de... Wegens een schrijnend gebrek aan audio-inbouwers die ook andere merken dan de Duitse eenheidsworsten van goeie audio willen en kunnen voorzien, zijn we vanuit België moeten uitwijken naar Ede om de povere installatie van onze Alfa Giulia te upgraden.
Na een afspraak onze Giulia achtergelaten voor de "Silver" upgrade.
Vakkundig is er een Match DSP-versterker onder de bestuurdersstoel geplaatst en ook een Match subwoofer in de kofferruimte.
Zelfs met de regelingen allemaal op "0" klinkt het al stukken beter.
Nu hebben we eindelijk de lage tonen die we misten en een goeie soundstage via de standaard speakers.
Aan te raden upgrade voor iedereen met een Giulia/Ghibli/Stelvio/Tonale standaard installatie !!

Hanneke van Baalen

In al onze , vorige auto's hebben wij altijd een fabrieksupgrade voor de audio genomen , maar nooit naar volle tevredenheid.

Frank heeft goed naar onze wensen geluisterd en het...

Frank heeft goed naar onze wensen geluisterd en het eindresultaat voor onze Hyundai Tucson 2023 is werkelijk meer dan uitstekend !

Wij luisteren graag naar piano & pianoconcerten en vooral het laatste is heel lastig af te stemmen.
Als het niet goed afgesteld is, dan overheerst het orkest over de pianogedeelte en klinkt vooral het blazers gedeelte heel schel en doordringend.
Nou .. dit is nu niet meer het geval in de Tucson... de afstelling tussen orkest en solist is zoals het hoort en ik vergeet soms dat ik in een auto zit !

Wij luisteren ook graag naar allerlei soorten hedendaagse muziek en dan spat de dynamiek er van af !

Wij zijn zeer content dat wij de upgrade gedaan hebben en ook over de uitstekende service ... een leenauto ter beschikking gesteld gedurende de installatie periode.

Driss

Slechte ervaring, en ben er nog niet eens geweest

Reactie Concept 4 Cars:

Beste Driss Azzahimi,
We vinden het erg jammer dat u deze ervaring met ons heeft gehad.
Beste Driss Azzahimi,
We vinden het erg jammer dat u deze ervaring met ons heeft gehad.
We hebben aangegeven dat door een plotselinge onvoorziene uitval van een collega we genoodzaakt waren de afspraak te verzetten. Dit had een dusdanige kettingreactie op onze planning dat we 6 afspraken hebben moeten verzetten. Iedereen had begrip alleen hebben we u niet kunnen overtuigen met de door ons aangedragen oplossingen.
We hopen dat het inmiddels gelukt is om de auto te voorzien van een mooie audio upgrade en danken u voor de feedback.
Team Concept 4 Cars

Dave Kooymans

Geweldig goed geholpen en uitmuntend resultaat

wba hermsen

Na een prima uitleg over de werkwijze en de toepassing hebben ze een geweldig resultaat weten te halen ui het audio systeem van onze toyota Yaris 2022.
Geweldig ook op de manier van uitleg en...
Geweldig ook op de manier van uitleg en het inbouwen mensen die met passie hun werk doen helemaal top.

Alex B.

Geweldig maatwerk en ongekend goede service! Erg goed geluisterd naar mijn wensen en bij installatie van de subwoofer in mijn audi a5 gekozen voor side mount. Prachtig resultaat. Aflevering ook... Geweldig maatwerk en ongekend goede service! Erg goed geluisterd naar mijn wensen en bij installatie van de subwoofer in mijn audi a5 gekozen voor side mount. Prachtig resultaat. Aflevering ook tiptop in orde. Echt een aanrader wanneer je ook naar een beleving op zoek bent.

S.Sewpersad

Vandaag een subwoofer en versterker van Gladen laten installeren op mijn RS6.
Perfect geholpen, erg klantvriendelijk en professioneel. Echt een aanrader!