Tevreden.

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
Computrain

Docent en locatie was top! Boekje zat wat gammel in elkaar toen ik het kreeg, maar de opleiding was prima.

Reactie Computrain:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Julien

Goede trainer die voldoende weet van de inhoud en ervaring heeft om praktische voorbeelden te gebruiken. De vorm was soms wat eentonig en het materiaal was niet altijd even handig om te gebruiken... Goede trainer die voldoende weet van de inhoud en ervaring heeft om praktische voorbeelden te gebruiken. De vorm was soms wat eentonig en het materiaal was niet altijd even handig om te gebruiken (Engels/Nederlandse versie, ietwat verouderd). Wel fijn dat er veel ruimte was om vanuit de groep ook ervaringen te delen en samen te kijken naar oplossingen.

Reactie Computrain:

We zijn blij dat je tevreden bent met ons training.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Claudia

Ik vond PSPO1 een fijne training en de docent was zeer kundig. Doordat we uiteindelijk maar met twee personen de cursus hebben gevolg was er veel tijd om op vragen in te gaan. Ik vond het een zeer... Ik vond PSPO1 een fijne training en de docent was zeer kundig. Doordat we uiteindelijk maar met twee personen de cursus hebben gevolg was er veel tijd om op vragen in te gaan. Ik vond het een zeer waardevolle training.

Reactie Computrain:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt, Claudia!
Computrain

Nog bekijken wat ik er mee kan

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie!

Jonathan

2 zeer insprirerende dagen gehad. Een trainer die erg goed de aandacht erbij kan houden en goed de connectie tussen parktijk en theorie kan aanduiden. Goede groepsopdrachten die echt wat toevoegen... 2 zeer insprirerende dagen gehad. Een trainer die erg goed de aandacht erbij kan houden en goed de connectie tussen parktijk en theorie kan aanduiden. Goede groepsopdrachten die echt wat toevoegen aan de theorie. Niks aan te merken op de training, nu nog even het certificaat halen. En de theorie toepassen binnen mijn team.

Reactie Computrain:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Burcu

Tijdens de training werd de theorie toegepast op (eigen) praktijkvoorbeelden, waardoor de materie beter te begrijpen en boeiend was.

Reactie Computrain:

Goed om te horen! We waarderen je review.
Computrain

Prima opleiding met een goede docent. Locatie en voorzieningen aldaar zijn prima. Lesmateriaal is digitaal niet eenvoudig te overzien, maar wel handig voor bij het examen.
MoP bevat veel goede...
MoP bevat veel goede theorie die in de praktijk zal moeten worden toegepast, daar is uiteraard een breed draagvlak voor nodig binnen de organisatie.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.
Computrain

Ik vind het jammer dat er niet genoeg tijd is om aan zelf studie te doen.
en dag tussen voor het examen dag zou enorm helpen om de opgedane kennis te laten dalen.

Reactie Computrain:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven.