Lonneke

Studiemateriaal was minimaal, dat is ook geen probleem. Goede uitleg van de docent met een goede toelichting op de praktijk.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie, Lonneke! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Ronald

Lesstof voldeed maar tijd voor het afmaken van oefeningen was veel te krap. Gelukkig blijft de LAB-omgeving nog langere tijd beschikbaar om de oefeningen af te ronden of (deels) over te doen

Reactie Computrain:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.
Computrain

Was een goede opleiding. maar gezien er veel stof te leren is in maar 4 dagen, was er weinig ruimte voor inactief lesgeven. dat was jammer. nu alleen maar zenden

Reactie Computrain:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Computrain

Voldeed prima aan mij leerdoelen. De 2 docenten hebben de theorie en praktijk goed samengebracht.

Reactie Computrain:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Saskia

Was zeer leuk en leerzaam. Verder alles goed geregeld en alle tijd nemen voor de leerlingen.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière.... Hartelijk dank voor je review. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Jan

Het is erg jammer dat we geen boek hebben ontvangen die is uitgevoerd in kleur. Dat zal het een en ander wel duidelijker maken in het boek.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je feedback, Jan. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Jan. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Computrain

Het is een interessante cursus en goed uitleg gekregen. Daarbij ook nieuwe foefjes geleerd om mijn werk gemakkelijker te maken.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Aram

Reactie Computrain:

We zijn blij met je positieve feedback!

Roel

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie!

Sebastiaan

Heldere uitleg, was een fijne en leerzame dag!

Reactie Computrain:

Daar zijn we erg blij mee, Sebastiaan! Bedankt voor je beoordeling.