Reactie Computrain:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt!

Lucas

Docent van deze cursus was iemand die zelf ook echt kon hacken en veel kennis had van zaken. al met al een super leuke en informatieve cursus

Reactie Computrain:

Wat goed te horen, Lucas. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Peter

Docent had kennis van zaken en sprak de taal van de student.
Docent had kennis van zaken en sprak de taal van de student.
Het les lokaal was prima en de lunch smaakte goed. Alleen zou er een tafel voor een groep gereserveerd moeten zijn, ipv dat je een lege stoel van een bezette tafel moet opzoeken en niet met je medestudenten het gesprek kan voeren.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Thierry

Over de docent was ik erg tevreden, de docent heeft veel kennis en kon dat ook goed overbrengen. Ik heb de cursus online gevolgd, enige opmerking (iets waar jullie vaker tegen aanlopen) is... Over de docent was ik erg tevreden, de docent heeft veel kennis en kon dat ook goed overbrengen. Ik heb de cursus online gevolgd, enige opmerking (iets waar jullie vaker tegen aanlopen) is natuurlijk skilllab, dat na 15.00uur niet meer werkbaar is. Het lesmateriaal is wat mij betreft prima, we gingen er snel doorheen, dus wellicht dat 4 dagen toch net te kort is voor een cursus als deze.

Reactie Computrain:

We zijn blij dat je tevreden bent met ons cursus. Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je feedback, Thierry!

Esther

Ik vond het een leerzame training, met mooie inzichten om mee te nemen naar onze organisatie.

Reactie Computrain:

We zijn blij met je positieve feedback!
Computrain

Prima deskundige trainer. Het tempo zat er goed in.
Het was nuttig om ervaringsverhalen collega's te horen.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.

Frank

Tweede keer een cursus SAFe. vorige keer PO/PM gedaan maar dat was SAFe 5.0 en erg inhoudelijk op 1 bepaalde rol. In deze cursus wel de samenhang kunnen krijgen die vorige keer miste.

Reactie Computrain:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld.

Marc

Erg goed gegeven training, inhoud erg duidelijk vooral met de manier van omgang vanuit de docent gegeven.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je recensie!

Jorrit

Goede cursus, welke een mooi eerste beeld geeft van Safe.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Computrain

Lesmateriaal kwam de eerste dag niet overeen met lesdag. Tweede dag werd het lesmateriaal wel gevolgd, maar hierdoor veel dubbeling in wat er langskwam. Veel scrum basis en daardoor te weinig tijd... Lesmateriaal kwam de eerste dag niet overeen met lesdag. Tweede dag werd het lesmateriaal wel gevolgd, maar hierdoor veel dubbeling in wat er langskwam. Veel scrum basis en daardoor te weinig tijd voor hoe doe je dit in de praktijk.

Reactie Computrain:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.