Ik had voor aanvang van de cursus geen kennis van AI. De informatie voor 1 dag cursus is heel veel.
De docent en de locatie waren prima.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je positieve recensie!

Gerard

x

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Gerard!

Erik

Nuttige cursus om kennis te maken met R en de diverse mogelijkheden. Af ent toe wat rommelig tussen verstrekte documenten en uiteindelijk lesmateriaal, maar niet onoverkomelijk. Erg mooi boek om als... Nuttige cursus om kennis te maken met R en de diverse mogelijkheden. Af ent toe wat rommelig tussen verstrekte documenten en uiteindelijk lesmateriaal, maar niet onoverkomelijk. Erg mooi boek om als naslagwerk te ontvangen. Niet alle onderdelen waren even relevant voor het uitvoeren van onze werkzaamheden, wellicht handig om vooraf de behoefte verder te peilen bij een groep aangezien 2 dagen al best kort is.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Jan

Lesmateriaal is verouderd. Delen zijn al sinds 2021 uitgefaseerd door Microsoft!

Jan

Zeer deskundige trainers, informatieve training ook.
Zeer deskundige trainers, informatieve training ook.
wel heb ik het gevoel dat er meer uitgehaald kan worden. als je video's bekijkt en boek doorneemt, is er heel veel herhaling. Meer praktische oefeningen (zoals bijv de PI-event) mag meer!

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Jan! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.

André

Excel BI training gevolgd die goed was opgezet. Heldere oefeningen en goede inzichten!

Reactie Computrain:

Wat fijn om te horen! We wensen je veel succes met de opgedane kennis en bedanken je voor het delen van je beoordeling met ons.
Computrain

De cursus was wat ik er van verwachte volgens de informatie. De cursusdag verliep prima, de technische omgeving werkte prima.

Reactie Computrain:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!

Yvette

Ik heb er veel van geleerd. We waren een leuke gemengde groep waardoor ook veel praktische werkervaring / ervaring met scrum onderling gedeeld en gediscussieerd werd. Dit was erg interessant om ook... Ik heb er veel van geleerd. We waren een leuke gemengde groep waardoor ook veel praktische werkervaring / ervaring met scrum onderling gedeeld en gediscussieerd werd. Dit was erg interessant om ook mee te nemen. Ik voel me nu goed geïnspireerd om toekomstig Agile werken in de praktijk toe te passen

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Yvette!

Sandra

In verband met de inhoud, zou op locatie mogelijk een betere optie zijn geweest. De oorspronkelijke digitale omgeving was niet te doen, derhalve zijn wij overgestapt op MS-Teams en dit werkte prima.

Reactie Computrain:

Dankjewel voor het delen, Sandra! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
Computrain

Ontzettende leuke en kundige trainers! Veel geleerd en de soms wat droge stof wisten ze af te wisselen met interessante opdrachten waardoor je actief kan bleef deelnemen. Weg was de afterlunch-dip!

Reactie Computrain:

Bedankt voor het nemen van de tijd om je beoordeling te schrijven.